    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 6 Jul 2014 08:31:58 -0700 (PDT)
    Subject: Re: coś co daje przyjemność z jazdy, ale nie jest mazdą rx-8
    From: Bugatti <b...@g...com>

    W dniu sobota, 5 lipca 2014 12:33:01 UTC+2 użytkownik BartekK napisał:
    > Doradźcie coś
    >
    > Założenia:
    >
    > - będzie przejeżdżać rocznie ~2-5k km, głównie miasto i okolica, w
    >
    > najgorszym wypadku może 10kkm
    >
    > - ma fajnie jechać
    >
    > - ma być "w miarę bezproblemowe" więc własno-wydmuszki i
    >
    > - ma w miarę wyglądać (np żona mi storpedowała pomysł V70r 300HP AWD, bo
    >
    > wygląda jak meblościanka)

    Proponuje wsiąść do tego V70R II bo chyba żona wysnuła takie wniosek po zdjęciach.
    Naprawdę fajne auto...i wystarczy wydać połowę (50k) waszego budżetu za który kupicie
    sobie kolejne auto. KAŻDE auto na zdjęciach wygląda inaczej niż w rzeczywistości.
    Jedyny problem z V70R II to że jest i naprawdę mało w PL.

> [...]
    >
    > bo bagażnik stosunkowo duży, tylko otwór klapy niewielki, za to na
    >
    > tylnych siedzeniach zadziwiająco dużo miejsca), ale z jazdą to wielki
    >
    > zawód. Może i trzyma się w zakrętach, może na torze dobre czasy robi,
    >
    > ale przyspieszenie jest smutne. Tzn może i ma te 230HP ale przy 10000
    >
    > rpm, a przy 5000 tylko 115, a przy 2500 jakieś 55hp czyli jeżdżąc "nie
    >
    > jak boguś" i nie piłując co światła do odcięcia - przyspieszamy jak w
    >
    > punto 1.4 ;( No i mnożąc to doświadczenie przez problematyczność modelu,
    >
    > trwałość silnika i spalanie - raczej odpada ;/

    Nie rozumiem Ciebie - szukasz kombi a chcesz kupić (oglądasz) RX8 ?

    > finansowo założenie jest takie, że to "coś" (jeśli małe - to plus
    >
    > ewentualne "kombi ekonomiczne") ma się zmieścić do 100kzł

    Tak jak mówiłem w poprzednim wątku (w którym też pytałeś o auto ale za niższy budżet
    i w którym poleciłem Ci V70R II): filtr cenowy na allegro, moc i roczniki które ci
    interesują. Z tego co widać są:
    Audi A8 W12, S8 (krajowy), BMW M5 lub 535i E60, F11 530d (krajowy), S6 Avant, Lex
    LS460(krajowy), S500 (krajowy)

    Dzwonisz do właścicieli i pytasz o to czy są bezwypadkowe w sposób czy zgodzą się na
    pomiary punktów bazowych płyty podłogowej (koszt od 200 - 1000 zł) i geometrii
    zawieszenia, pełną diagnostykę komputerową i wówczas masz wstępną ocenę czy warto
    jechać po samochód.

    Bo na forum każdy powie swoje i się okazuje że nie ma tego obecnie w dobrym stanie na
    sprzedaż. Kupuje się to jest, a nie to co ktoś sobie wymyślił.

    Pozdrawiam,
    Bugatti