    From: BartekK <s...@d...org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: coś co daje przyjemność z jazdy, ale nie jest mazdą rx-8
    Date: Sun, 06 Jul 2014 18:34:38 +0200

    W dniu 2014-07-06 17:31, Bugatti pisze:
    > Proponuje wsiąść do tego V70R II bo chyba żona wysnuła takie wniosek po zdjęciach.
    Naprawdę fajne auto...i wystarczy wydać połowę (50k) waszego budżetu za który kupicie
    sobie kolejne auto. KAŻDE auto na zdjęciach wygląda inaczej niż w rzeczywistości.
    > Jedyny problem z V70R II to że jest i naprawdę mało w PL.
    Sztukę jakąś tam już nawet znalazłem. Problem w tym, że ona to widziała
    na żywo, i uciekła jak diabeł od wody święconej. Nie rozumiem, ale co
    zrobić.

    > Nie rozumiem Ciebie - szukasz kombi a chcesz kupić (oglądasz) RX8 ?
    No skoro fajnego kombi nie widać, to chcę kupić nie-fajne plus coś
    fajnego. Zwłaszcza że budżet się zmienił w górę.

    > Tak jak mówiłem w poprzednim wątku (w którym też pytałeś o auto ale za niższy
    budżet i w którym poleciłem Ci V70R II): filtr cenowy na allegro, moc i roczniki
    które ci interesują. Z tego co widać są:
    > Audi A8 W12, S8 (krajowy), BMW M5 lub 535i E60, F11 530d (krajowy), S6 Avant, Lex
    LS460(krajowy), S500 (krajowy)
    Trudno by każde z tych aut oglądać osobiście, i po krótkim oglądaniu
    wyrobić sobie jakąś opinię (czy tym się "fajnie jeździ", jakie ma
    mankamenty itp). Dlatego pytam, bo tutaj większe zbiorowisko, i większa
    szansa że ktoś czymś takim jeździł i przekaże swoje
    spostrzeżenia/porównanie do czegoś innego (do czego już mogę mieć
    odniesienie własne).

    > Kupuje się to jest, a nie to co ktoś sobie wymyślił.
    Tak to gdy na szybko, albo jak się szuka dupowozu "cokolwiek do 4000zł z
    klimą", a nie - czegoś z czego człowiek się ma parę lat pocieszyć. To w
    końcu nie piwo, że możesz kupić wszystkie i samemu spróbować które
    pasuje najlepiej, albo kupować to co jest i nie marudzić ;)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173