  • 21. Data: 2013-07-07 08:28:11
    Temat: Re: 'cyfrowy polsat' - wezwanie do zaplaty - oszust
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <T...@n...atman.pl>
    ,
    T...@s...in.the.world wrote:

    > Numer telefonu ktory nalezy do Cyfrowego Polsatu, i z ktorego przychodza
    > te nieszczesne smsy.

    O, faktycznie, pytanie bylo o numer rachunku.
    Ale po co komu ten numer?
    --
    TA

  • 22. Data: 2013-07-07 08:32:11
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-07-07 08:28, T...@s...in.the.world pisze:

    > O, faktycznie, pytanie bylo o numer rachunku.
    > Ale po co komu ten numer?

    Pytał Liwiusz, a Liwiusz wiele potrafi ;)
    (Liwiusz chyba przeszedł na ciemną stronę mocy - nieprawdaż, Liwiuszu?)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 23. Data: 2013-07-07 09:04:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-07-07 08:32, sqlwiel pisze:

    > Pytał Liwiusz, a Liwiusz wiele potrafi ;)
    > (Liwiusz chyba przeszedł na ciemną stronę mocy - nieprawdaż, Liwiuszu?)

    O numer rachunku pytał ktoś inny.

    A i bez przechodzenia na ciemną stronę można wiele wykoncypować. Jeśli
    to będzie numer rachunku cyfrowego polsatu, to całkiem możliwe, że uda
    się tą informację ustalić w internecie, czyli oszustwo obalimy.

    Z drugiej strony przypadkiem po numerze można dojść, że to oszustwo, np.
    rachunek prowadzony przez bank, w którym Cyfrowy Polsat nie ma konta
    (zwykle masowi wierzyciele używają jednego banku do swoich rozliczeń z
    klientami), czy konto w banku, które w ogóle nie obsługuje tak dużych
    podmiotów (np. mbank).

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2013-07-07 09:33:01
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2013-06-30 20:02, DJ Abelson(R) pisze:

    > Jak będziemy tolerować takich hujkow, to proceder będzie się rozwijał.
    > Osobiście jestem zwolennikiem tak zwanego podpierdalania, czyli udaję
    > się na policję, bez względu na czas wizyty i inne niedogodności.

    Szkoda że w Polsce Policja jednak olewa wszystko - tolerujesz
    przekręcanie liczników w autach? Pewnie też nie.
    A jak widzisz wszystko działa sobie w najlepsze.

    --
    Irokez