  • 11. Data: 2012-01-29 12:05:42
    Temat: Re: deficytowy towar
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-01-29 02:04, Animka pisze:
> [...]
    al-f-vat-nowa-i2084859762.html

    > Już mialam przesłać do Allegro tego linka jako naruszenie zasad co do
    > ceny, ale jeszcze poczekam. Może należałoby ten produkt przedstawić
    > także Izbie Skarbowej i Federacji Konsumentów.

    a co jest nie tak z ceną? na allegro nie można dawać cen z końcówką
    ..99? powinno być 200zł?

    Lukasz

  • 12. Data: 2012-01-29 12:37:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Lukasz" jg3cm5$9h0$...@i...gazeta.pl

    > a co jest nie tak z ceną? na allegro nie można dawać cen z końcówką ..99? powinno
    być 200zł?

    IMO wg Animki sprzedawca wystąpił jako monopolista i podniósł cenę zbyt wysoko. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2012-01-29 14:36:06
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 28-01-2012 20:46, BQB pisze:
    > http://allegro.pl/mysz-rs232-com-a4tech-neo-702-seri
    al-f-vat-nowa-i2084859762.html

    > WOW, nie sądziłem, że serialowa myszka może być tak droga.

    Widać, że Vobit nie dostał jeszcze po dupie od Vobisa za podszywanie się...

    --
    .B:artek.

  • 14. Data: 2012-01-29 18:56:19
    Od: nadir <n...@h...org>

    Biorąc pod uwagę, że istnieje coś takiego
    http://allegro.pl/przejsciowka-adapter-przelotka-ps-
    2-na-db9-i2086207823.html
    To cena dla desperata albo fana i kolekcjonera marki A4tech.

  • 15. Data: 2012-01-29 19:18:50
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    > "Lukasz" jg3cm5$9h0$...@i...gazeta.pl

    > IMO wg Animki sprzedawca wystąpił jako monopolista i podniósł cenę zbyt
    > wysoko. ;)

    heh :P aż strach coś wystawiać na allegro :P

    p.s. ta myszka jaka specjalna? bo chyba były kiedyś myszki uniwersalne z
    przejściówką usb/ps/2 - nie ma już takich? szukać mi się nie chce bo nie
    mam w tym interesu

    Lukasz

  • 16. Data: 2012-01-29 19:22:04
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Lukasz" napisał w wiadomości grup
    > p.s. ta myszka jaka specjalna? bo chyba były kiedyś myszki uniwersalne z
    > przejściówką usb/ps/2 - nie ma już takich? szukać mi się nie chce bo nie mam w
    > tym interesu

    Są, ale ta jest na RS232

  • 17. Data: 2012-01-29 20:06:13
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    > Są, ale ta jest na RS232
    Odstapie za 1/2 tej ceny
    oryginalna M$ z rolka na rs232
    prawie nówka ...LOL

    Pozdro

  • 18. Data: 2012-01-29 21:45:11
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Sun, 29 Jan 2012 21:06:13 +0100, "Waldek" <m...@n...dam> wrote:

    >Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm> napisał w wiadomości

    >Odstapie za 1/2 tej ceny
    >oryginalna M$ z rolka na rs232
    >prawie nówka ...LOL
    >Pozdro

    smiejcie, sie smiejcie. za pare lat bedzie, to moze bedzie obiekt
    kolekcjonerski albo wrecz muzealny. beda specjalne katalogi np. "mouse
    collector", albo "mouseofile" i ludzie beda lizac obrazki takich
    myszy, bo ich ceny beda nieosiagalnie dla przecietnych smiertelnikow.
    <rs>

  • 19. Data: 2012-01-29 22:06:33
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "rs" <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    >collector", albo "mouseofile" i ludzie beda lizac obrazki takich
    >myszy, bo ich ceny beda nieosiagalnie dla przecietnych smiertelnikow.

    Mam jeszcze w piwnicy 3-klawiszową
    RS232 - DB25, cena wywolawcza pińcet :D

    Pozdro

  • 20. Data: 2012-01-29 22:42:05
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-01-29 23:06, Waldek pisze:

    > Użytkownik "rs"<n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości

    > Mam jeszcze w piwnicy 3-klawiszową
    > RS232 - DB25, cena wywolawcza pińcet :D

    A ja moge też odstąpić czarną, elegancką (dwa klawisze i rolka) firmy
    Compaq. Za trzysta!

    --
    animka