  • 11. Data: 2013-10-06 14:28:01
    Temat: Re: dekoder Polsatu HD6000 i kino domowe (dzwiek)
    Od: "amelinum" <t...@a...je>

    news:52514e96$0$2199$65785112@news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "amelinum" <t...@a...je> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Jak działa równocześnie to nie.

    > No tego ze sobą nie pożenisz tak łatwo.
    > Teoretycznie są przejściówki, ale nie używałem.

    > W przypadku audio bez różnicy, o ile Twoje kino ma wejście scart.

    Dzięki za info, ja nie mam do tego dostępu, pomagam zdalnie przez telefon,
    znajoma podobno miała wcześniej NC+ i tam niby to wszystko było podłączone
    i grało jak należy.
    Zestaw kina domowego ma scart, skadrowałem na zdjęciu jako nieistotne.
    Widziałem na allegro jakieś przejściówki, ale to wychodzi droga zabawa no
    i zmiana cyfry na analog.

  • 12. Data: 2013-10-06 15:27:53
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > A jak to działa przy wyłączonym tv?

    Nie, ale aktualnie nie ma takiej potrzeby

  • 13. Data: 2013-10-06 16:55:57
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 6 Oct 2013 13:45:01 +0200, amelinum napisał(a):

    > Wyjścia dekodera:
    > http://www.tvpolsat.info/images/news/hd6000fe.jpg
    > Wejścia kina domowego:
    > http://www.bild.me/bild.php?file=8779865kinod.jpg

    Potrzebujesz adaptera coaxial/optical, coś w ten deseń:
    http://allegro.pl/konwerter-s-pdif-coaxial-na-optica
    l-toslink-nowy-i3534443172.html
    (link pierwszy z brzegu, pewnie znajdziesz taniej)
    Tuner powinno się dać przestawić z trybu HDMI na DVI (co oznacza, że na
    HDMI pójdzie tylko obraz, bez dźwięku.
    Jest też szansa, że tuner jednoczesnie podaje dźwięk na HDMI i S/PDIF, więc
    nic nie trzeba będzie przestawiać.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 14. Data: 2013-10-06 19:18:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "amelinum" <t...@a...je> napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    > Zestaw kina domowego ma scart, skadrowałem na zdjęciu jako nieistotne.
    > Widziałem na allegro jakieś przejściówki, ale to wychodzi droga zabawa no

    Jakiej znowu cyfry na analog?
    Scart jest analogowy, zwykłe wejście line również.
    Natomiast i spdif na rca jak i optical są cyfrowe, tylko że inaczej sygnał
    przesyłają.

  • 15. Data: 2013-10-06 19:18:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    grup dyskusyjnych:52516558$0$21828$6...@n...neostrad
    a.pl...

    > Nie, ale aktualnie nie ma takiej potrzeby

    To po co sobie życie utrudniać, zamiast podłączyć po ludzku
    dekoder-wzmacniacz?

  • 16. Data: 2013-10-06 21:08:29
    Od: "amelinum" <t...@a...je>

> [...]
    > HDMI pójdzie tylko obraz, bez dźwięku.
    > Jest też szansa, że tuner jednoczesnie podaje dźwięk na HDMI i S/PDIF,

    Dzięki wielkie, to już konkret. Widziałem to urządzenie na allegro już
    wcześniej, zdziwiło mnie, że taka przejściówka potrzebuje własnego
    zasilania. Jeszcze jaki kabel do tego będzie potrzebny, taki jak ten?
    http://allegro.pl/kabel-przewod-optyczny-1-5m-basic-
    digital-legnica-i3570285928.html

  • 17. Data: 2013-10-06 21:22:54
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > To po co sobie życie utrudniać, zamiast podłączyć po ludzku dekoder-wzmacniacz?

    A chociażby dlatego, że połowę czasu telewizora zajmuje dysk sieciowy, a
    ten wyjścia do wzmacniacza nie posiada ;-)

  • 18. Data: 2013-10-06 21:26:06
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 6 Oct 2013 21:08:29 +0200, amelinum napisał(a):

    > Dzięki wielkie, to już konkret. Widziałem to urządzenie na allegro już
    > wcześniej, zdziwiło mnie, że taka przejściówka potrzebuje własnego
    > zasilania. Jeszcze jaki kabel do tego będzie potrzebny, taki jak ten?

    A jakby miała niby działać bez zasilania? S/PDIF to nie USB, tam nie ma
    żadnego zasilania. W jedną stronę musi zamienić prąd elektryczny o bardzo
    małym natężeniu na dosyć intensywne światło, w drugim na odwrót.

  • 19. Data: 2013-10-07 18:32:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    grup dyskusyjnych:5251b88c$0$2179$6...@n...neostrada
    .pl...

    > A chociażby dlatego, że połowę czasu telewizora zajmuje dysk sieciowy, a
    > ten wyjścia do wzmacniacza nie posiada ;-)

    Masz aż limitowaną ilość wejść we wzmaku?

  • 20. Data: 2013-10-07 19:07:47
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > Masz aż limitowaną ilość wejść we wzmaku?

    Nie, dysk sieciowy stoi - jak sama nazwa wskazuje - w sieci, a nie będę
    kupować oddzielniego playera, żeby tylko dźwięk podciągnąć.