  • 31. Data: 2013-06-17 10:10:59
    Temat: Re: dieslowskie g.wno z renota pod maska!!!
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-06-17 09:27, Użytkownik r...@k...pl napisał:

    > A przeciętny Kowalski skąd ma wiedzieć, że taki samochód posiada takie "myki"?
    > Ma się doktoryzować na pl.misc.samochody?

    Przeciętny Kowalski po wstępnym wyborze modelu xxxx firmy yyyy
    ma poszukać w sieci informacji o tym modelu. Jeśli ma dostęp
    do kilku roczników prasy motoryzacyjnej to powinien tam poszukać
    informacji. Powinien zadać pytanie na tej grupie.

    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2013-06-17 10:24:30
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 17 Jun 2013 10:10:59 +0200, w <kpmgal$j8p$1@node2.news.atman.pl>,
    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(-a):

> [...]
    > do kilku roczników prasy motoryzacyjnej to powinien tam poszukać
    > informacji. Powinien zadać pytanie na tej grupie.

    To mam prostszy sposób -- dyrektywa UE nakazują podania kosztów eksploatacji
    samochodu na podstawie normatywnego zużycia podzespołów na przestrzeni XXX kkm
    przebiegu :).

  • 33. Data: 2013-06-17 12:24:03
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello RadoslawF,

    Monday, June 17, 2013, 10:10:59 AM, you wrote:

> [...]
    > do kilku roczników prasy motoryzacyjnej to powinien tam poszukać
    > informacji. Powinien zadać pytanie na tej grupie.

    Jakbym miał podejmować w ten sposób decyzję, to bym 14 lat temu Lanosa
    nie kupił. Na szczęście NIE posłuchałem wtedy grupy.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 34. Data: 2013-06-17 12:55:11
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-06-17 12:24, Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

    > Jakbym miał podejmować w ten sposób decyzję, to bym 14 lat temu Lanosa
    > nie kupił. Na szczęście NIE posłuchałem wtedy grupy.

    No zobacz a ja posłuchałem opinii z sieci i zamiast 10 czy więcej
    letniego "niemca" kupiłem trzy letniego lanosa. :-)
    I tego wyboru nie żałuje.

    Pozdrawiam

  • 35. Data: 2013-06-17 13:00:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello RadoslawF,

    Monday, June 17, 2013, 12:55:11 PM, you wrote:

    > No zobacz a ja posłuchałem opinii z sieci i zamiast 10 czy więcej
    > letniego "niemca" kupiłem trzy letniego lanosa. :-)

    Kiedy to było? Na pewno nie 14 lat temu, bo wtedy nie było jeszcze
    3-letnich Lanosów :P

    Kilka lat temu wiedza o tym, że Lanosy wcale nia są takie złe już się
    upowszechniła, w 1999 roku każdy kupujący Lanosa był uważany za
    kompletnego idiotę. To było świeżo po aferze zdrapkowej...

    > I tego wyboru nie żałuje.

    Ja też nie. I oby tak dalej.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 36. Data: 2013-06-17 15:19:26
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-06-17 13:00, Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

    > Kiedy to było? Na pewno nie 14 lat temu, bo wtedy nie było jeszcze
    > 3-letnich Lanosów :P

    To już było po dwutysięcznym.
    Przy czym wcześniej było wiadomo skąd jest płyta podłogowa
    i zawieszenie oraz silniki. Ludzie tylko zastanawiali się
    czy brać z silnikiem 8 czy 16 zaworowym.

    Pozdrawiam

  • 37. Data: 2013-06-27 02:05:43
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 6/17/2013 3:19 PM, RadoslawF wrote:

    > To już było po dwutysięcznym.
    > Przy czym wcześniej było wiadomo skąd jest płyta podłogowa
    > i zawieszenie oraz silniki. Ludzie tylko zastanawiali się
    > czy brać z silnikiem 8 czy 16 zaworowym.

    lanosy to był dramat a nie auto!

    coś co jako tako jeździło to leganza,
    ona jeździła jak hyundai sonata czy coś takiego

  • 38. Data: 2013-06-27 11:37:32
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-06-27 02:05, Użytkownik _Michał napisał:

    > lanosy to był dramat a nie auto!

    Figa prawda.

    > coś co jako tako jeździło to leganza,
    > ona jeździła jak hyundai sonata czy coś takiego

    Jak ktoś dziennie robi kilkaset czy więcej kilometrów to lanosa
    bym nie polecił, ale dla kogoś kto kilka lub kilkanaście kilometrów
    do pracy to liczy się tylko niska cena pojazdu, niska cena
    materiałów eksploatacyjnych i części oraz możliwość zagazowania.
    Jak to jeździ i jak wygodnie się jeździ w środku dyskutuje
    się o innej klasie pojazdów.