  • 1. Data: 2016-03-04 13:40:38
    Temat: dx.com - koniec tanich zakupów?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Odwiedziłem dziś dx.com i tak widzę, że darmowa wysyłka to od 120zł, za to
    ekspresem.
    Czegoś nie zauważyłem czy nie ma już tańszych zakupów z dłuższym czasem
    oczekiwania?

  • 2. Data: 2016-03-04 14:31:27
    Temat: Re: dx.com - koniec tanich zakupów?
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-03-04 13:40, r...@k...pl wrote:
> [...]
    > ekspresem.
    > Czegoś nie zauważyłem czy nie ma już tańszych zakupów z dłuższym czasem

    ależ skąd - dodałem cokolwiek do koszyka i otrzymalem:
    Order Subtotal: PLN 1863,75
    Shipping Cost: PLN 0,00
    Free Shipping
    (z uwagą, że shipping is free gdy zamówienie przekracza 60.04pln)

  • 3. Data: 2016-03-04 14:33:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...
> [...]
    >za to
    >ekspresem.
    >Czegoś nie zauważyłem czy nie ma już tańszych zakupów z dłuższym

    PiS sie tak odgraza, ze moze sie wystraszyli ?
    I czekaja na wyjasnienie sytuacji prawnej, nie chcac ryzykowac ze
    przesylka przyjdzie juz na nowych przepisach.

    Ale to by strasznie dobre rozeznanie sytuacji mieli ...

    J.

  • 4. Data: 2016-03-04 14:35:35
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-03-04 14:33, J.F. wrote:
> [...]
    > przesylka przyjdzie juz na nowych przepisach.
    >
    > Ale to by strasznie dobre rozeznanie sytuacji mieli ...

    może przeciek?
    ;)

  • 5. Data: 2016-03-04 14:57:23
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 04 Mar 2016 14:31:27 +0100, w <nbc2ho$h2l$1@dont-email.me>, AL
    <a...@s...tam.pl> napisał(-a):

> [...]
    > Shipping Cost: PLN 0,00
    > Free Shipping
    > (z uwagą, że shipping is free gdy zamówienie przekracza 60.04pln)

    Pisałem, że od 120zł, a nie od 1863 :)

  • 6. Data: 2016-03-04 15:48:27
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-03-04 14:57, r...@k...pl wrote:

    > Pisałem, że od 120zł, a nie od 1863 :)

    a co napisałem pod spodem w nawiasie? (od 60.04pln masz free shipping -
    dlaczego taka kwota? nie wiem)

  • 7. Data: 2016-03-04 15:54:34
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 04 Mar 2016 15:48:27 +0100, w <nbc724$2l9$1@dont-email.me>, AL
    <a...@s...tam.pl> napisał(-a):

    > a co napisałem pod spodem w nawiasie? (od 60.04pln masz free shipping -
    > dlaczego taka kwota? nie wiem)

    U mnie było 30$, czyli jakieś 120zł.

  • 8. Data: 2016-03-04 16:52:06
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 04 Mar 2016 15:54:34 +0100, w
    <f...@4...com>, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> napisał(-a):

    > U mnie było 30$, czyli jakieś 120zł.

    Dobra, widzę że co ciekawsze oferty przeniesione do jakiegoś DX EUDirect i już
    nie jest tak atrakcyjnie :)

  • 9. Data: 2016-03-05 13:36:50
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    <r...@k...pl> wrote in message
> [...]
    > ekspresem.
    > Czegoś nie zauważyłem czy nie ma już tańszych zakupów z dłuższym czasem

    dx kiedys byl ok, teraz na ali wychodzi taniej

    --
    http://db.org.pl/