  • 1. Data: 2012-04-07 14:41:43
    Temat: dziwny problem z modemem Aero2
    Od: "Grześ " <a...@W...gazeta.pl>

    witam. Kupiłem niedawno modem ZTE K3565-Z żeby korzystać z sieci Aero2. Modem
    z sieci Vodafone, ale ze zdjętą blokadą. Problem jest następujący: gdy włożę
    go bezpośrednio do gniazda USB mojego stacjonarnego PC to nie może znaleźć
    sygnału Aero2, jak podłączę go poprzez dołączony przedłużacz bądź hub-usb to
    sygnał Aero2 znajduje. Przetestowałem go też w laptopie i tutaj sygnał odbiera
    bezpośrednio i nie trzeba kombinować, tylko w desktopach takie szopki są. Czym
    to jest spowodowane?

    pozdr
    Grześ

  • 2. Data: 2012-04-07 14:59:28
    Temat: Re: dziwny problem z modemem Aero2
    Od: DooMiniK <b...@p...pl>

    On 07/04/2012 13:41, Grześ wrote:
> [...]
    > bezpośrednio i nie trzeba kombinować, tylko w desktopach takie szopki są. Czym

    Może kwestia sygnału (komputer gdzieś upchnięty do szafki metalowej
    tworzącej prawie że klatę faradaya?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 3. Data: 2012-04-07 17:18:50
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-04-07 14:41, Grześ wrote:
> [...]
    > bezpośrednio i nie trzeba kombinować, tylko w desktopach takie szopki są. Czym

    hmm.. zasięgiem? ;) ustaw modem w takiej samej pozycji jak w przypadku
    notebooka lub hub'a USB. takie mini-modemki mają antene w sobie, a ta
    musi jakoś komunikować się ze światem.

  • 4. Data: 2012-04-11 06:16:11
    Od: Jan <k...@g...com>

    On 7 Kwi, 14:41, "Grześ " <a...@W...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > bezpośrednio i nie trzeba kombinować, tylko w desktopach takie szopki są. Czym

    Polecam kupić antenę 11dbi, kosztuje z wysyłką ok. 35 PLN. Jak już Pan
    ją będzie miał niech pan włączy diagnostykę/siłę sygnału i porusza nią
    a wtedy siła sygnału będzie się wachać, coś podobnego jak antena
    pokojowa i telewizor - trzeba "złapać" dobrą pozycję.
    Ile czasu Pan czekał na kartę SIM z Aero, ja kiedyś czytałem ich
    regulamin i jakie są kolejki i odechciało mi się neta od nich....
    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2012-04-11 17:58:34
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2012-04-11 06:16, Jan pisze:
    > regulamin i jakie są kolejki i odechciało mi się neta od nich....

    Ale od maja będzie pół mega i już będzie można "poszaleć" ;)

    --
    radar

  • 6. Data: 2012-04-11 18:18:59
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "radar" napisał w wiadomości grup

    > Ale od maja będzie pół mega i już będzie można "poszaleć" ;)

    Poszaleć to można w łóżku...
    Ja muszę się męczyć na: http://www.speedtest.net/result/1888420426.png
    Chciałbym mieć większy upload.

  • 7. Data: 2012-04-11 18:39:47
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "qwerty" <q...@p...fm> wrote in message
    > Poszaleć to można w łóżku...
    > Ja muszę się męczyć na: http://www.speedtest.net/result/1888420426.png

    jest za darmo, mozesz go wpakowac do kieszeni i zabrac gdzie chcesz?

  • 8. Data: 2012-04-11 18:58:01
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "m4rkiz" napisał w wiadomości grup
    > jest za darmo, mozesz go wpakowac do kieszeni i zabrac gdzie chcesz?

    Dla twojej wiadomości - mam aero2. Robi za zapasowe łącze. Jednak oglądanie
    youtube to męczarnia. Nie mówiąc o zdalnym pulpicie...

  • 9. Data: 2012-04-11 23:18:51
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-04-11 18:58, qwerty pisze:
    > Użytkownik "m4rkiz" napisał w wiadomości grup
    >
    > Dla twojej wiadomości - mam aero2. Robi za zapasowe łącze. Jednak oglądanie
    > youtube to męczarnia. Nie mówiąc o zdalnym pulpicie...

    Masz tę kartę w telefonie czy modemie?

    Włożyłam z tym podklejonym (nalepką) adapterem (kupionym na Allegro) do
    telefonu LG GT505 i nie zadziałało. Potem mi się przypomniało, ze
    przecie z telefon ma simlocka na Orange no i się zastanawiam czy opłaca
    się zdjąć simlocka z tego telefonu czy nie. Fakt, że teraz jest sporo
    punktów dostepowych Wifi, w domu tez mam oprócz Lanu, ale czasem ta
    karta sim Aero może się przydać.

    --
    animka

  • 10. Data: 2012-04-12 00:27:23
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    > Użytkownik "m4rkiz" napisał w wiadomości grup
    > Dla twojej wiadomości - mam aero2. Robi za zapasowe łącze. Jednak oglądanie
    > youtube to męczarnia. Nie mówiąc o zdalnym pulpicie...

    zdaje sobie sprawe, protestuje tylko przeciwko porownywaniu 'tira' z 'rowerem'
    ;)