  • From: p0li <p...@t...net>
    Subject: Re: gdzie assistance na 13 letni samochod bez AC ?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 21 Jan 2013 10:49:33 +0100

    T->Dnia 2013-01-21 01:01:21 niejaki Piotr Molski napisał:
    > Wpadlem kiedys na jakas dyskusje o ADAC bodajze na www.camperteam.pl.
    > W sumie polecali, chociaz nie pamietam szczegolow.
    > Rzeczywiscie nie warto?

    adac dobrze działa za granicą - w polsce to jest tragedia
    mam adac-a ze względu że obecnie mieszkam w niemczech i gdy mi raz się
    zepsuł samochód w polsce to możnaby powieść napisać - ja napisze w skróce -
    w sobotę i niedzielę nieczynne, laweta do 280km liczone z dojezdem do
    klienta i powrotem lawety do domu, czas oczekiwania ~6h itd
    to że udało mi się doholowac auto do mechanika zawdzięczam awanturze jaką
    zona zrobiła w centrali adac w monachium i własnej dopłacie holownikowi
    żeby mnie z warszawy do karczewa zawiózł

    w niemczech gdy mi się po raz drugi auto zepsuło w okolicach szczecina -
    przyjechała laweta po niecałej godzinie (też noc i też niedziela),
    zapakował auto i pojechaliśmy do domu 480km - bez żadnych problemów

    także - jak widac w pl est żałoścnie a winika to z tego (wg słów kierowcy
    holownika) że z niemiec dostają ok 9zł za km z czego holownik dostaje
    niecałe 2 a reszta idzie na biurwy w poznaniu

    --
    P0zdrawiam
    p0li