  • 1. Data: 2012-04-29 23:54:41
    Temat: gdzie nabicie klimy warszawa
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Gdzie nabić klimę w Warszawie? Najlepiej Wola, Bemowo, okolice.

    Ile to powinno kosztować?

  • 2. Data: 2012-04-30 00:47:23
    Temat: Re: gdzie nabicie klimy warszawa
    Od: "GSZ" <k...@n...pl>

    "Arbiter" wrote:
    > Gdzie nabić klimę w Warszawie? Najlepiej Wola, Bemowo, okolice.
    >
    > Ile to powinno kosztować?

    Ja od dwóch lat robię na Górczewskiej 146 (tzw. mała/stara Górczewska).
    Zakład chyba dość popularny. Obsługa bez zarzutu, nie ściemniają. Dodatkowo,
    dali radę wyczyścić moją wyjątkowo zagrzybioną Corollę (wprawdzie w dwóch
    podejściach, ale zawsze).

    Nie wiem, ile to powinno kosztować, mi robili tylko przegląd i czyszczenie
    (180zł + VAT).

    GSZ
    http://brykadlaopornych.pl

  • 3. Data: 2012-04-30 13:48:02
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 29-04-2012 o 23:54:41 Arbiter <n...@h...com> napisał(a):

    > Ile to powinno kosztowaae?

    Cena jest uzależniona od ilości czynnika jaka była potrzebna do
    napełnienia.

    Więc jeden może powiedzieć "100", drugi "200"

    np ogólny przegląd klimy kosztuje 150zł, w tym jest wliczone 100g czynnika.

  • 4. Data: 2012-04-30 20:15:05
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 30 Apr 2012 00:47:23 +0200, "GSZ" <k...@n...pl>
    wrote:

    >Ja od dwóch lat robię na Górczewskiej 146 (tzw. mała/stara Górczewska).
    >Zakład chyba dość popularny. Obsługa bez zarzutu, nie ściemniają.

    Ja też ich polecałem. Niestety, ale teraz ich nikomu nie polecę. Mam
    wrażenie, że ich głównym zajęciem jest odgrzybianie i uzupełnianie
    czynnika. Ewentualnie wymiana sprężarki. Znalezienie przyczyny awarii
    układu klimatyzacji w moim aucie ich przerosło. Nie ma wycieku, pod
    ciśnieniem się nic nie pokazuje, a czynnik ucieka. Rozłożyli ręce.
    I tak BTW - napełnienie czynnkiem u nich kosztuje 2x tyle, niż w
    konkurencyjnych warsztatach.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 5. Data: 2012-05-01 19:16:31
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Użytkownik "jerzu" napisał:

    > Znalezienie przyczyny awarii
    > układu klimatyzacji w moim aucie ich przerosło. Nie ma wycieku, pod
    > ciśnieniem się nic nie pokazuje, a czynnik ucieka. Rozłożyli ręce.

    I gdzie zrobili?

    > I tak BTW - napełnienie czynnkiem u nich kosztuje 2x tyle, niż w
    > konkurencyjnych warsztatach.

    Jakieś konkretne namiary możesz podać?

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 6. Data: 2012-05-01 20:03:14
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 1 May 2012 19:16:31 +0200, "Akarm" <a...@w...pl> wrote:

    >Jakieś konkretne namiary możesz podać?

    W zeszłym roku nabijałem w dwóch autach tutaj:
    http://www.cylex.pl/firmy/serwis-pojazd%C3%B3w-adam-
    wo%C5%82kowycki-10936960.html,
    płaciłem około 160 zł od auta. Na Górczewskiej zapłaciłem za to samo
    ponad 300 zł.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 7. Data: 2012-05-01 21:24:02
    Od: Iglo <f...@g...pl>

    Dnia Sun, 29 Apr 2012 23:54:41 +0200, Arbiter napisał(a):

    > Gdzie nabić klimę w Warszawie? Najlepiej Wola, Bemowo, okolice.
    >
    > Ile to powinno kosztować?

    Ja robiłem w zakładzie na Połczyńskiej,
    http://www.autolock.pl/
    warsztat wygląda niewyględnie, to po prostu garaż, ale w jeden dzień
    znaleźli u mnie nieszczelność, pospawali i nabili. Koszt całości 500zł.

  • 8. Data: 2012-05-04 13:20:52
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak jerzu nawija makaron na uszy:

    > Na Górczewskiej zapłaciłem za to samo
    > ponad 300 zł.

    Nigdy nie byli tanim warsztatem...Przeglad u nich tylko jak wszystko
    bangla...
    Miesiac temu robilem u nich wyciek, ktory nie zostal znaleziony przy
    dwukrotnej wizycie na Kijowskiej: oring na skraplaczu oraz uszczelnienie
    kompresora. Zaplacilem jak za zboze, ale auto chlodzi...

    Na wymiane czynnika/ogrzybianie nie polecam (nie maja ozonowania a tylko
    odgrzybianie ze "szpraja").

    --
    Dman-666
    668.942, 6A13 z bombom LPG

  • 9. Data: 2012-05-04 14:24:25
    Od: Kajetan Malkontowicz <k...@m...org>

    W dniu 01-05-2012 21:24, Iglo pisze:

    > Ja robiłem w zakładzie na Połczyńskiej,
    > http://www.autolock.pl/
    > warsztat wygląda niewyględnie, to po prostu garaż, ale w jeden dzień
    > znaleźli u mnie nieszczelność, pospawali i nabili. Koszt całości 500zł.
    To b. dobry warsztat ale raczej do "grubszych spraw". Panowie trochę
    opryskliwi ale fachowość bez zarzutu. U mnie znaleźli wyciek z
    chłodnicy, który wyszedł dopiero po 24h próbie azotowej. Inni rozkładali
    ręce, a czynnik po tygodniu "gdzieś" zwiewał. Dorobili też bardzo
    nietypową końcówkę węża do skraplacza. Potrafią reanimować najbardziej
    skomplikowane przypadki. Tanio jednak nie jest, za to mimo stwierdzenia
    "panie, to i tak szrot, nie wiem ile wytrzyma" naprawiona przez nich
    klima działa od 4 lat bez zarzutu.

    --
    pozdrowienia
    Kajetan

  • 10. Data: 2012-05-04 16:44:58
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Ja też ich polecałem. Niestety, ale teraz ich nikomu nie polecę. Mam

    dziękuję wszystkim za namiary. Nabiłem u goscia za 150zł polecanego przez
    kolegę.