  • 1. Data: 2022-02-08 11:13:58
    Temat: historia szkód pojazdu po VIN?
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    Z ciekawości założyłem sobie konto na portalu ufg.pl. Widzę, że mogę
    podejrzeć własną historię szkód dla pojazdów, na które kupowałem
    ubezpieczenia.

    Ale czy jest jakiś portal lub oficjalna procedura, który umożliwiałby
    zapoznanie się z historią szkód pojazdu po numerze VIN?

    Na przykład, kupuję pojazd i sprawdzam czy pojazd o danym VIN miał
    jakieś szkody gdy sprzedający twierdzi że nie miał. Nie interesowałyby
    mnie dane osobowe tych, którzy pojazd ubezpieczali itp. tylko
    zestawienie, czy dla danego pojazdu były zarejestrowane szkody i kiedy
    takie były.

    Na tę chwilę funkcjonalność raportu z ufg.pl jest taka, że aby poznać
    historię szkód dla pojazdu o ustalonym VIN musiałbym chyba złożyć do
    kupy raporty wygenerowane przez wszystkich właścicieli/ubezpieczających
    dany pojazd (bo każdy ma dostęp do swojej historii) co jest niemożliwe.

    Czy przeciętny Kowalski możne sprawdzić taką historię szkód? Czy np.
    policja ma dostęp do takich danych "od ręki" czy musiałaby występować do
    jakichś instytucji po takie informacje i czekać?

    JaceK

  • 2. Data: 2022-02-08 12:24:43
    Temat: Re: historia szkód pojazdu po VIN?
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2022-02-08 o 11:13, JaceK pisze:
> [...]
    > policja ma dostęp do takich danych "od ręki" czy musiałaby występować do
    > jakichś instytucji po takie informacje i czekać?

    "Guugle" zamknęli?
    Np. autodna.pl
    I takich stron jest więcej. Choćby historiapojazdu.gov.pl.
    T.

  • 3. Data: 2022-02-08 14:34:48
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    On 08.02.2022 12:24, T. wrote:

    > "Guugle" zamknęli?
    > Np. autodna.pl
    > I takich stron jest więcej. Choćby historiapojazdu.gov.pl.
    > T.

    Rozróżniasz to co można uzyskać z historia pojazdu gov od tego, co można
    uzyskać od ubezpieczeniowego funduszu gwarancyjnego? Czy nie bardzo?

    JaceK

  • 4. Data: 2022-02-12 16:24:16
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2022-02-08 o 14:34, JaceK pisze:

    > Rozróżniasz to co można uzyskać z historia pojazdu gov od tego, co można
    > uzyskać od ubezpieczeniowego funduszu gwarancyjnego? Czy nie bardzo?
    >
    > JaceK

    Chciało by się za darmo?

  • 5. Data: 2022-02-12 18:37:50
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    A dlaczego w socjalistycznej unijnej Polsce gdzie państwo zarządza i
    opiekuje się obywatelami i jego danymi mamy płacić jakimś prywatnym firmom?

  • 6. Data: 2022-02-13 00:53:48
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 12.02.2022 o 18:37, _Master_ pisze:
    > A dlaczego w socjalistycznej unijnej Polsce gdzie państwo zarządza i
    > opiekuje się obywatelami i jego danymi mamy płacić jakimś prywatnym firmom?

    By karmić urzędnika?

  • 7. Data: 2022-02-13 11:24:04
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 08.02.2022 o 12:24, T. pisze:

    > "Guugle" zamknęli?
    > Np. autodna.pl

    Do wyciągania grubej kasy za informacje, które można znaleźć w dowodzie
    rejestracyjnym :)