    From: " " <f...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: [hrdw] dlaczego dyski ssd nie sa szybsze od mechanizcnych
    Date: Mon, 13 Feb 2012 08:35:26 +0000 (UTC)

    Marcin Biegan <a...@u...lama.net.pl> napisał(a):

    > Czy naprawdę musisz pisać posty z pseudopytaniami na które odpowiedź
    znajdziesz

    > w google w minutę? O porównaniu dysków ssd nawet wikipedia ma sporo
    informacji.

    > Na prawdę, załóź bloga
    >
    > I te adresy...
    > f...@g...pl
    > f...@g...SKASUJ-TO.pl
    > f...@W...gazeta.pl
    > f...@N...gazeta.pl
    > f...@g...pl
    >
    > Tworzysz je na bieżąco, żeby było trudniej odfiltrować, czy co?

    to nie ja to automat gazety (wolalem uzywac onetu)

    to nie jest pseudopytanie tylko calkiem wazne pytanie, czasem
    warto postawic nawet taka kwestie na którą odpowiedz jest
    oczywista itp bo postawienie kwestii moze zaowocowac we
    wnioski albo tez ktos dorzuci coś ciekawego itp

    dysk to dosyc wazna czesc systemu - ssd 'powinny'
    wydaje sie byc szybsze (skoro nie maja elementow
    mechanicznych), mam nadzieje ze technologia sie
    rozwinie w ten sposób ze bądą ze wszystkich stron
    lepsze - oby tak bylo