  • 1. Data: 2011-10-21 09:59:28
    Temat: Re: iPhone - preferowany w dużych korporacjach [ang]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:j...@p...onet.pl...
    >"Newly published data on enterprise device activations show that
    >Apple's iPhone remains the top choice for corporations over Android,

    Badania z rynku amerykanskiego ?

    >while the iPad represents nearly all of enterprise tablet adoption."
    >http://www.appleinsider.com/articles/11/10/20/enter
    prise_users_prefer_apple_as_iphone_ipad_reign_over_a
    ndroid.html

    No wiesz, w naszej "korporacji" iPad faktycznie reprezentuje calkowita
    adopcje tabletow.
    Kupilismy jeden tablet, nie bardzo wiadomo po co, wiec nastepnego
    chwilowo nie kupimy, bo ciagle nie wiadomo po co.
    I tak o to iPad stanowi 100% tabletow w firmie :-)

    Za to cos tam kombinowalismy z win CE, teraz byc moze przyjdzie sie
    zastanowic czy kombinowac dalej, czy ogarniac Androida. A moze komus
    sie spodoba ogarnianie ipada.

    Hm, jak tak sobie przypomne kto uzywa tabletow ... firmy kurierskie z
    czyms podobnym jezdza, ale co to dokladnie jest ?

    J.

  • 2. Data: 2011-10-21 10:11:10
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 21 Oct 2011 11:59:28 +0200, J.F napisał(a):

    > No wiesz, w naszej "korporacji" iPad faktycznie reprezentuje calkowita
    > adopcje tabletow.

    Tak samo w Polskich urzędach. iPad musi być najlepszym sprzętem, bo non
    stop wygrywa przetargi, ostatnio do Sejmu:
    http://www.chip.pl/news/wydarzenia/prawo-i-polityka/
    2011/07/czy-czirokezi-zagrazaja-bezpieczenstwu-polsk

    > Hm, jak tak sobie przypomne kto uzywa tabletow ... firmy kurierskie z
    > czyms podobnym jezdza, ale co to dokladnie jest ?

    Profesjonalne urządzenia z profesjonalnym systemem, najczęściej coś w ten
    deseń:
    http://www.motorola.com/Business/US-EN/Business+Prod
    uct+and+Services/Mobile+Computers/Handheld+Computers
    /MC65_US-EN
    albo coś innego z tej mańki:

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Zadna korporacja w Polsce nie ma kilkadziesiat serwerów. " - Paweł "robbo"

  • 3. Data: 2011-10-21 11:37:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości

> [...]
    >http://www.chip.pl/news/wydarzenia/prawo-i-polityka
    /2011/07/czy-czirokezi-zagrazaja-bezpieczenstwu-pols
    ki

    No ale korporacja to nie urzad, i mimo podobienstw roznice sa spore.
    Jak zawsze - trzeba by sprawdzic u zrodla SIWZ.

    Nie wiem co tam Sejm czy BBN planuja z tym robic, ale prawde mowiac to
    czasem calkiem to rozumiem.
    Czuje sie czlowiek dobrze w Passacie, ma dobre doswiadczenia z
    prywatnego auta, kosztuje to mniej wiecej tyle co inne w tej samej
    klasie, potrzeba az jednej sztuki - a tu musi jakis przetarg robic, w
    ktorym mu jeszcze jakas Dacie wtrynia.
    Albo zna Corela, wie ze mozna z tym zrobic to co potrzeba, a tu mu
    grozi konkurencja :-)

> [...]
    >albo coś innego z tej mańki:
    >http://www.motorola.com/Business/US-EN/Business+Pro
    duct+and+Services/Mobile+Computers/Handheld+Computer

    Nie, nie takie, tam jest miejsce na zlozenie podpisu elektronicznego.

    Tym niemniej ktos kiedys popatrzy i moze sie okazac ze iPad jest np
    dwa razy tanszy i dwa razy lepszy od w/w motorolek. A iOS/Android to
    jest o lata swietlne przed tymi "profesjonalnymi systemami" - co
    czasem bywa wada :-)

    J.

  • 4. Data: 2011-10-21 11:58:54
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 21 Oct 2011 13:37:04 +0200, J.F napisał(a):

> [...]
    > prywatnego auta, kosztuje to mniej wiecej tyle co inne w tej samej
    > klasie, potrzeba az jednej sztuki - a tu musi jakis przetarg robic, w

    taaa... i dlatego trzeba dostarczyć urzędowi dziesięcioletniego paska od
    dziadka z reichu z trzykrotnie cofniętym licznikiem

> [...]
    > dwa razy tanszy i dwa razy lepszy od w/w motorolek. A iOS/Android to
    > jest o lata swietlne przed tymi "profesjonalnymi systemami" - co

    Ekran rezystywny świetnie nadaje się do złożenia podpisu, często się na
    takim podpisuję kurierowi. W odróżnieniu od pojemnościowego w najnowszych
    zabawkach hipsterów.
    iOS jest w ogóle w takich zastosowaniach zdyskwalifikowany - firmy często
    mają pisane tylko dla nich oprogramowanie i chcą móc je wgrywać na swoje
    własne urzadzenia bezpośrednio, bez utraty gwarancji.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Za jednym smartphonem z Androidem nie stloi zaden zysk dla google" - Paweł

  • 5. Data: 2011-10-21 18:55:11
    Od: Maciej Bebenek <m...@b...org>

    Waldek Godel <n...@y...org> wrote:

    > iOS jest w ogóle w takich zastosowaniach zdyskwalifikowany - firmy często
    > mają pisane tylko dla nich oprogramowanie i chcą móc je wgrywać na swoje
    > własne urzadzenia bezpośrednio, bez utraty gwarancji.

    Tu już raczyć żartować. Apple ma zdefiniowaną procedurę wgrywanai własnych
    aplikacji :-)

  • 6. Data: 2011-10-21 19:56:46
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 21 Oct 2011 18:55:11 +0000 (UTC), Maciej Bebenek napisał(a):

    > Tu już raczyć żartować. Apple ma zdefiniowaną procedurę wgrywanai własnych
    > aplikacji :-)

    Firmy UŻYWAJĄCE sprzętu używają własnych aplikacji panie redaktorze.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Gdybys nie byl durniem wiedzialbys iz pliki po BT przesyla sie w iphonie

  • 7. Data: 2011-10-21 20:40:51
    Od: Maciej Bebenek <m...@b...org>

    Waldek Godel <n...@y...org> wrote:

    > Firmy UŻYWAJĄCE sprzętu używają własnych aplikacji panie redaktorze.

    O ile dobrze pamiętam, to się in-house development nazywa :-) W każdym
    razie widziałem, działa i nie robi scen.
    I gwarancji się nie traci :-P

  • 8. Data: 2011-10-21 21:59:39
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 21 Oct 2011 20:40:51 +0000 (UTC), Maciej Bebenek napisał(a):

    > O ile dobrze pamiętam, to się in-house development nazywa :-) W każdym
    > razie widziałem, działa i nie robi scen.
    > I gwarancji się nie traci :-P

    czyli wszystkie urządzenia na liście developerskiej? No to jest jakaś
    koncepcja.
    A co wujenka proponuje jak firma urośnie powyżej 100 kurierów?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł

  • 9. Data: 2011-10-21 22:26:16
    Od: Maciej Bebenek <m...@b...org>

    Waldek Godel <n...@y...org> wrote:

    > czyli wszystkie urządzenia na liście developerskiej? No to jest jakaś
    > koncepcja.
    > A co wujenka proponuje jak firma urośnie powyżej 100 kurierów?

    Chłopie, nie wiem jak to działa, ale wiem, że działa. Jak nie zapomnę,
    wezmę w czwartek żywy przykład :-)

  • 10. Data: 2011-10-21 22:42:18
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 21 Oct 2011 22:26:16 +0000 (UTC), Maciej Bebenek napisał(a):

    > Chłopie, nie wiem jak to działa, ale wiem, że działa. Jak nie zapomnę,
    > wezmę w czwartek żywy przykład :-)

    wujenka się skupi: tak, działa, nikt nie neguje. Ale developer może mieć na
    koncie maksymalnie 100 urządzeń. Ten developer o którym myślę, że ty
    myślisz, że weźmiesz, to sądząc z jakości jego pracy ma może w porywach
    pińć. W tym cztery jednej osoby.
    Natomiast firmy kurierskie czasem bywają większe.