  • 1. Data: 2011-07-21 14:24:30
    Temat: ile może być wart a dokładniej za ile można sprzedać w PL ?
    Od: "Dawidus" <d...@o...pl>

    Jest takie auto:

    Nissan Primera P12
    Sedan
    rocznik 2002
    2.0 benzyna
    ok 140 KM z tego co pamiętam
    klimatronik
    pełna elektryka
    srebrny metalik
    stan bardzo dobry, auto czyste i zadbane
    nie wiem jak poprzedni ale obecny właściciel niepalący a i przy kupnie nie
    było śladów smrodu
    auto absolutnie niezawodne
    auto w ciągłej poszanowanej eksploatacji , zarejestrowane, z badaniami tech.
    i ubezpiezone wraz zwszelkimi opłatami

    ............jedyny mankament to ANGLIK ( kierownica po barbarzyńskiej
    stronie :-)))
    Auto przybyło z UK po powrocie właściciela na stałe do Polski i jest do
    spieniężenia.

    Czy ktoś z Was orientuje się za ile takie auto można spieniężyć w Polsce bez
    wykonywania mega wyprawy do UK ? Na alledrogo widzę ceny od 17 do 21 za
    wersję kontynentalną. To ile za anglika?

    Pytam w imieniu bliskiego członka rodziny.

    Jakieś inne pomysły?

    Pzdrawiam i z góry serdecznie dziękuję za pomoc, Dawid

  • 2. Data: 2011-07-21 14:26:19
    Od: "Dawidus" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Dawidus" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Pytam w imieniu bliskiego członka rodziny.
    >
    > Jakieś inne pomysły?
    >
    > Pzdrawiam i z góry serdecznie dziękuję za pomoc, Dawid

    wyposażenia jest znacznie więcej ale ponieważ nie moje auto więc nie
    pamiętałem. Na pewno kamera cofania fabryczna, komputer pokładowy i pewnie
    sporo innych :-)

    Dawid

  • 3. Data: 2011-07-21 15:08:19
    Temat: Re: ile mo?e byae wart a dok?adniej za ile mo?na sprzedaae w PL ?
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    Dawidus wrote:

> [...]

    Maks. 1/3 ceny takiego samego, tylko że z kierownicą po właściwej stronie.

  • 4. Data: 2011-07-21 17:19:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Dawidus" <d...@o...pl> wrote in message
    > Czy ktoś z Was orientuje się za ile takie auto można spieniężyć
    > w Polsce bez wykonywania mega wyprawy do UK ?

    Chyba się wyprawa jednak opłaci...
    Po co komu w Polsce auto z taką kierownicą?

  • 5. Data: 2011-07-21 19:34:09
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

> [...]
    >
    > Pytam w imieniu bliskiego członka rodziny.
    >
    > Jakieś inne pomysły?
    >
    > Pzdrawiam i z góry serdecznie dziękuję za pomoc, Dawid

    Przekladka samochodu kompletnie go dyskwalifikuje handlowo. Można to zrobić
    wyłącznie na wlasny uzytek. Samochodow na rynku w oryginalnej wersji
    kontynentalnej nie brakuje. Moim zdaniem BWWM (Bez wiekszej wartości
    materialnej). Można go oddać na złom, na części, albo wykupić w
    ubezpieczeniu opcję fire&theft.

    hk

  • 6. Data: 2011-07-24 00:04:24
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 21 Jul 2011 14:24:30 +0200, "Dawidus" <d...@o...pl> wrote:

    >Czy ktoś z Was orientuje się za ile takie auto można spieniężyć w Polsce bez
    >wykonywania mega wyprawy do UK ? Na alledrogo widzę ceny od 17 do 21 za
    >wersję kontynentalną. To ile za anglika?

    Jak ktoś da 5 tys. to brać i uciekać.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280