  • 1. Data: 2011-05-24 07:04:22
    Temat: Re: ilu jest programistow na swiecie?
    Od: g...@p...onet.pl

    rynku)

    pietruszk=EA

    > (fi donc !)

    > niejeden padalec zaznal juz ostrza mej szpady

    glupoty jest jednak tak duzo a w polach tepych oslow robi sie tak
    absurdalnie ze generalnie szkoda roboty z tymi dzgnieciami (warto
    raczej porobic cos innego - i tak trace cale lata na bezsensy);

    fi donc czy tez angielskie fie dodalem dla podkreslenia zniesmaczenia
    jakie sie wytwarza w tych wypadkach

    (get low fir'e, -cos mi sie toslabo udaje, ale moze pozniej, bo mam
    jeszcze ew sprobowac cos napisac w asmie arma)