  • Data: 2012-01-02 00:44:28
    Temat: Re: ilupotokowy jest najnowszy procek intela
    Od: " M.M." <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Karol Y <k...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    Jakos mi wywialo z glowy wszystkie przyklady. Na pewno wielokrotnie
    gdy zalezalo mi na wydajnej implementacji w C/C++ to bylem swiadomy
    ze kompilator czegos nie wie, a jakby byla taka dziwna pragma to
    bym mogl mu podpowiedziec.

    > A switch działa jak szereg if-ów?
    W ksiazce kasperskiego pisalo ze kompilatory z duzego switcha potrafia
    zrobic nawet drzewo wyszukiwan binarnych, ale nie wiem, rzadko zagladalem
    do kodu asemblerowego. Gdy mierzylem czasy wykonania, to nie znalazlem
    prawidlowosci co jest szybsze, czy if czy swich case (w c++). Wyniki
    mocno zmienialy sie wraz ze zmiana wersji kompilatora i procesora.
    Kazdy przypadek trzeba zmierzyc osobno - niestety.