  • 11. Data: 2013-06-06 23:44:45
    Temat: Re: jak podpiąć fdd 5,25"
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-06-06 20:24, Irokez pisze:
    > Może potrzebuje?
    > Ja mam kompa z 5-cioma portami RS232 i dwoma RS422/485.
    > I Flopa też mam, bo robot inaczej nie potrafi zaczytać programu.
    I to jest normalna ludzka odpowiedź. Dużo obrabiarek cyfrowych czy nawet
    instrumentów muzycznych potrzebuje flopa, aczkolwiek 3.5 a nie widziałem
    od kupy lat potrzeby na 5,25.

    Ale ten tylko o zjednoczonej Europie potrafi nawijać i głupie pytania
    zadawać. A człowiek nawet jak chce być tolerancyjny i mu odpowiedzieć po
    ludzku to nie ma jak. To jakiś gówniarz po prostu.

  • 12. Data: 2013-06-08 12:14:12
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał:

    > Będziesz mieć problem rozwiązany.

    Jak troll z trollem rozmawiają.

    BZPZDR

  • 13. Data: 2013-06-08 13:05:09
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Jawi" napisał:

    > Tak z ciekawości - po co flop, a szczególnie ten 5.25?

    Stare powiedzenie mówi, że nie ma głupich pytań. Jednak okazuje się, ze są
    wyjątki od tej reguły. Co ilustruje zacytowane pytanie. Można zadawać więcej
    takich pytań:

    - Po co komu twardy dysk?
    - Po co komu napęd optyczny?
    - Po co komu płyta główna?

    i wreszcie po co komu komputer? Jak widać niektórym służy do zadawania
    debilnych pytań.

    BZPZDR

  • 14. Data: 2013-06-08 13:08:26
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "identyfikator: napisał:

    > mam flopa mam kabel ...

    Jeśli mmasz kabel umożliwiający podłączenie dwóch napędów to prawdopodobnie
    system je wykryje. Jednak może się zdarzyć, że kontroler na płycie tego nie
    potrafi.

    Pzdr

  • 15. Data: 2013-06-08 13:43:15
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Kamil" napisał:

    > Jak troll z trollem rozmawiają.

    Ale akurat w tym przypadku zaatlantycki troll ma rację, przynajmniej
    częściowo. Jeśli rzeczywiście BIOS płyty umożliwia obsługę tylko jednego
    napędu, to należałoby dokonać bolesnego wyboru, którą stację zostawić. Jeśli
    ta 5,25 jest rzeczywiście Niezbędna Niesłychanie Bardzo, to ją zostawić z
    uwagi na to, że w razie czego są dostępne stacje 3,5 podłączane przez USB. I
    także ma rację co do zrobienia obrazów wszystkich Niesamowicie Ważnych
    dyskietek i trzymania ich np. na dysku.

    JoteR

  • 16. Data: 2013-06-08 17:18:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Kamil" <n...@t...pl> wrote in message

> [...]
    > - Po co komu napęd optyczny?
    > - Po co komu płyta główna?
    >
    > i wreszcie po co komu komputer? Jak widać niektórym służy do zadawania

    Krótkie pytanko, Kamilu... Używasz dziś dyskietek 5.25" ? Ja też nie...
    To pytanie byłoby może "głupie" w 1990 ale nie w 2013 roku...

  • 17. Data: 2013-06-08 17:18:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Kamil" <n...@t...pl> wrote in message

    > Jeśli mmasz kabel umożliwiający podłączenie dwóch napędów to
    > prawdopodobnie system je wykryje. Jednak może się zdarzyć, że kontroler na
    > płycie tego nie potrafi.

    No toś mu cenne wskazówki dał... pogratulować :-)

  • 18. Data: 2013-06-08 18:32:25
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał:

    > Krótkie pytanko, Kamilu... Używasz dziś dyskietek 5.25" ?

    Od dawna nie uzywam, ale mam. Mam komputer z takim napędem, dyskiem 512 MB i
    Win 3.11 PL. To pamiątka. Mój pierwszy. A o Twoim poziomie świadczy spacja
    przed pytajnikiem. Nie zauwazyłem tego wcześniej bo juz byłbyś w KF.

    > To pytanie byłoby może "głupie" w 1990 ale nie w 2013 roku...

    Takie pytanie zawsze jest nie na miejscu. Autor wątku pytał jak podłączyć, a
    Tobie nic do tego po co.

    KF

  • 19. Data: 2013-06-08 18:36:28
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-06-08 13:05, Kamil pisze:

> [...]
    > - Po co komu napęd optyczny?
    > - Po co komu płyta główna?
    >
    > i wreszcie po co komu komputer? Jak widać niektórym służy do zadawania

    Hmm...
    Masz rację, głupich pytań nie ma. Są może naiwne, retoryczne, ale głupie?
    Natomiast twoja odpowiedź daje dowód jak debilne mogą być odpowiedzi.
    Porównujesz płytę główna (pomijając jaką rolę spełnia), napęd optyczny z
    napędem sprzed 30-tu lat?
    Co do samego pytania, to nie było w nim żadnej ukrytej ironii. Pytałem
    zupełnie poważnie i z czystej ciekawości.

    A dodam sam, że moja pierwsza płyta główna którą miałem, to była 386sx.
    To był pewnie 1991/2 rok. Mam ją do dziś w pudełku z instrukcją.
    I jestem w trakcie uruchamiania na tym całego kompa. Z sentymentu, po
    prostu.
    Jak widzisz, jakiś powód szukania stacji dyskietek jest. I można go
    uzasadnić, rzeczowo.

  • 20. Data: 2013-06-08 18:40:27
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-06-08 18:32, Kamil pisze:
    > Takie pytanie zawsze jest nie na miejscu. Autor wątku pytał jak
    > podłączyć, a Tobie nic do tego po co.
    Ale to jest grupa dyskusyjna.
    I pobożne życzenia możesz wsadzić sobie między swoje pośladki. ;)