    From: "ttt" <t...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: jak to dziala ASO D&D Peugeota we Wro
    Date: Sat, 23 Jan 2010 19:54:44 +0100

    > Masakra. Nie wiem kto pracuje w ASO ale mam wrazenie, ze same matoly i
    > idioci. Potwierdza sie zasada, ze jak komputer czegos nie zdiagnozuje to
    > nie
    > da sie tego w ASO naprawic.

    Jak słysze ASO i Peugeot to juz wiem, ze zaraz uslysze jakies jaja. Na
    Gornym Slasku tez glownie slychac podobne historie wlasnie o ASO tego
    producenta samochodu. Nie do przebicia jest wg mnie historia, ktora spotkala
    mego kumpla, ktory ma model 206. Cos mu zaczelo nie tak sie dziac i pojechal
    do ASO. Po godzinie diagnozowania kolega uslyszal, ze padl komputer - koszt
    wymiany okolo ladnych kilku tysiecy zlotych. Kolega pojechal zatem do
    jakiegos prywatnego serwisu, gdzie po pol godziny okazalo sie, ze to wina
    bezpiecznika. Wymiana kosztowala kilkanascie zlotych.