  • 11. Data: 2019-12-15 09:08:18
    Temat: Re: jak widać pieszych w deszczu nocą
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-12-14 23:32, Uncle Pete wrote:

    > Zdjąłeś mi to z języka (klawiatury). Jednak widzimy w nocy lepiej, niż
    > taka kamerka.

    Gość, który nie zobaczył pieszego przysłał Ci tu obraz z jego kamerki.
    Może Ty masz jakiś wyjątkowy wzrok, ale normalni ludzie tak właśnie widzą.

    Dlatego przepisy dające pieszemu pierwszeństwo to bzdura. Powinno się
    wymagać od pieszego ustępowania pierwszeństwa. Wszystko co można od
    kierowcy wymagać to zwolnienia.

  • 12. Data: 2019-12-15 09:09:42
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-12-14 23:07, andal wrote:

    > nie bujasz w oblokach ?
    >
    > zdjecie/video zrobione pod swiatlo i bez fitra !

    I co, myślisz, że kierowcy w oczy nie świeciło albo miał filtr?

  • 13. Data: 2019-12-15 09:15:30
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > zdjecie/video zrobione pod swiatlo i bez fitra !

    oczy też miałem pod światło. przejście jest na "górce", więc wszystko
    (większość) co jedzie z przeciwka świeci idealnie po oczach. Mokre ulice
    odbijają światło. Pieszy mimo że staje się na chwile uczestnikiem ruchu,
    nie ma, nie musi mieć żadnych elementów oświetleniowych ani
    odblaskowych. a swiecący ekran, w telefonia ma.
    ToMasz

  • 14. Data: 2019-12-15 10:07:48
    Od: p...@g...com

    Taki mamy klimat.

  • 15. Data: 2019-12-15 11:43:11
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Gość, który nie zobaczył pieszego przysłał Ci tu obraz z jego kamerki.
    > Może Ty masz jakiś wyjątkowy wzrok, ale normalni ludzie tak właśnie widzą.

    Jeżeli mój wzrok jest wyjątkowy, to teraz będzie się bał po ciemku
    jeździć wśród ślepców.

    Chociaż czekaj... Pieszego na filmiku widać od dziewiątej sekundy, kiedy
    wszedł na przejście. I kierowca z naprzeciwka nie miał problemów z jego
    zobaczeniem. Może po prostu jak jedziesz w deszczu po ciemku, to należy
    uważnie patrzeć, co się dzieje na każdym przejściu?

  • 16. Data: 2019-12-15 11:51:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.12.2019 o 11:43, Uncle Pete pisze:

> [...]
    > zobaczeniem. Może po prostu jak jedziesz w deszczu po ciemku, to należy
    > uważnie patrzeć, co się dzieje na każdym przejściu?

    W nocy pieszy zły bo go nie widać, w dzień pieszy zły bo słońce oślepia.
    Ciężkie życie kierowcy. Skoro tak ciężko to może by się na pieszych
    (którym tak dobrze) przekwalifikowali?

    --
    Shrek

  • 17. Data: 2019-12-15 12:42:32
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 14.12.2019 o 22:23 ToMasz <t...@p...fm.com.pl> pisze:

    > Tak jak napisałeś, ja zwolniłem i zatrzymałem się, bo ci z naprzeciwka
    > stanęli. Gdybym go przejechał, to ja bym siedział, on by nie żył (chyba
    > ona to była). tyle ze sens jest taki, ze nowe przepisy pozwolą łatwiej
    > wsadzić za kraty, zamiast ratować życie lemingów.
    > bo jak ktoś z naprzeciwka będzie zwalniał, zatrzymywał się, bo szuka
    > miejsca do parkowania, to reszta po hamulcach, bo przecież ktoś tam
    > przechodzi? Nie, tak nie będzie. Będzie po staremu, tylko łatwiej będzie
    > przerzucić winę na kierowce.
    > ToMasz

    Czyli wyznajesz zasadę: "nie widzę przeszkód to zapierdalam"?

    Kamil

  • 18. Data: 2019-12-15 13:02:20
    Od: j...@j...org

    On Sunday, December 15, 2019 at 8:42:35 PM UTC+9, Kubuś Puchatek wrote:

    > Czyli wyznajesz zasadę: "nie widzę przeszkód to zapierdalam"?

    Do SOP jak znalazł...

  • 19. Data: 2019-12-15 17:53:58
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2019-12-15 o 12:42, Kubuś Puchatek pisze:

    > Czyli wyznajesz zasadę: "nie widzę przeszkód to zapierdalam"?

    No ale nie widział przeszkód więc w czym problem?
    Zakaz jazdy nocą w deszczu wprowadzić?
    A może uziemić zupełnie samochody bo dzika w krzakach też nie widać a
    wylatuje przed maskę.

    Tu mamy chujowo ubranego pieszego i chujowo oświetlone/oznaczone
    skrzyżowanie. Taka kumulacja.

    --
    Irokez

  • 20. Data: 2019-12-15 18:04:23
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2019-12-14 o 23:07, andal pisze:

    > nie bujasz w oblokach ?
    >
    > zdjecie/video zrobione pod swiatlo i bez fitra !

    Czas panowie sobie wszczepić w rogówkę filtr polaryzacyjny. A najlepiej
    jakaś ustawa dla kierowców z obowiązkowym bio-ulepszeniem.

    --
    Irokez