  • 31. Data: 2019-12-16 17:01:29
    Temat: Re: jak widać pieszych w deszczu nocą
    Od: andal <a...@a...org>

    On Mon, 16 Dec 2019 09:18:55 +0000, pueblo wrote:

    > Witaj Shrek, 15 gru 2019 w

    > Ponieważ jesteś wielkim orędownikiem bezpiecznego włączenia pieszych do
    > ruchu drogowego, to mi powiedz mi co sądzisz o tej sytuacji:
    > https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/lubelskie-
    piesza-wpatrzona-w-
    > telefon-potracona-na-pasach,988416.html Było to niedawno na grupie. Czy
    > widzisz tu jakieś rozgrzeszenie dla kierowcy? Czy do paki go?
    > No, wg mnie mógł od razu dać na maksa po heblach, ale chyba próbował ją
    > ominąć - niestety ona tego nie zauważyła, bo do samego końca nie
    > próbowała popatrzeć w lewo. Ona miała pierwszeństow nawet nie przed
    > przejściem - tylko już po założeniu butów w domu i wyegzekwowała je na
    > całego.
    > No i zdaje się kierowca został ukarany...

    kierowca do paki, samochod zarekwirowac, prawko zabrac na 5 lat

    pieszy na kurs przechodzenia przez ulice

  • 32. Data: 2019-12-16 17:05:12
    Od: andal <a...@a...org>

    On Mon, 16 Dec 2019 09:02:43 +0000, pueblo wrote:

    > A człowiek za kierownicą i tak już na jakimś wyższym poziomie
    > adrenaliny, czy tam napięcia nerwowego.
    > Pamiętam, jak się zdziwiłem jadąc z kimś, kto nigdy nie okazuje
    > nerwowości i braku kultury, ale w jakiejś tam błahej sytuacji na drodze
    > zaczął wyklinać innego kierwocę, aż mi uszy zwiędły.

    od niepamietnych czasow kazdy kierowca byl chrzczony: "ty baranie"

  • 33. Data: 2019-12-16 18:03:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.12.2019 o 10:18, pueblo pisze:

    > Ponieważ jesteś wielkim orędownikiem bezpiecznego włączenia pieszych do
    > ruchu drogowego, to mi powiedz mi co sądzisz o tej sytuacji:
> [...]

    A co ma być - ponieważ sytuacja niejednoznaczna niech się sąd wypowie.

    > Było to niedawno na grupie. Czy widzisz tu jakieś rozgrzeszenie dla
    > kierowcy? Czy do paki go?

    Widzę. Może nie tyle rozgrzeszenie co współwinę.

> [...]
    > całego.
    > No i zdaje się kierowca został ukarany...

    I poniekąd słusznie - po to są przejścia _dla_pieszych_, żeby się na
    nich spodziewać pieszych. Ten najwyraźniej się nie spodziewał.

    BTW - też mogę parę filmików wrzucić. Co to zmienia?

    --
    Shrek

  • 34. Data: 2019-12-16 18:04:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.12.2019 o 10:02, pueblo pisze:

    > He, he, dobre. Poza tym nerwicy będzie można dostać od tego ciągłego
    > wypatrywania pieszych
    Jak kogoś prowadzenie męczy to są ubery i KM.
    --
    Shrek

  • 35. Data: 2019-12-16 18:35:35
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Shrek, 16 gru 2019 w
    news:5df7b8f4$0$543$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    piesza-wpatrzona

    > A co ma być - ponieważ sytuacja niejednoznaczna niech się sąd
    > wypowie.

    To jest sytuacja niejednoznaczna?!

    > Widzę. Może nie tyle rozgrzeszenie co współwinę.

    Dziękuję, wystarczy. Wg mnie winna jest piesza.

    > I poniekąd słusznie - po to są przejścia _dla_pieszych_, żeby się na
    > nich spodziewać pieszych. Ten najwyraźniej się nie spodziewał.

    Po to są jezdnie, żeby po nich jeździły auta i pieszy powinien się ich
    spodziewać. Tutaj była blondynka pod przysznicem.

    > BTW - też mogę parę filmików wrzucić. Co to zmienia?

    Nic. Byłem ciekaw.

  • 36. Data: 2019-12-16 18:44:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.12.2019 o 18:35, pueblo pisze:

    > To jest sytuacja niejednoznaczna?!

    No jest niejednoznaczna - po pierwsze obie strony nie zachowały
    ostrożności i najwyraźniej nie spodziwały się przeciwnika. Po drugie nie
    wiemy które prawo miałeś na myśli - teraz czy po zmianach. IMHO w oby
    przypadkach współwina.

    > Dziękuję, wystarczy. Wg mnie winna jest piesza.

    Proszę cie bardzo. Ale wspominałeś, że skończyło się tak, że jednak
    beknął kierownik?

    --
    Shrek

  • 37. Data: 2019-12-16 18:46:28
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Shrek, 16 gru 2019 w news:5df7b926$0$543$65785112@news.neostrada.pl
    napisałeś/aś:

    > Jak kogoś prowadzenie męczy to są ubery i KM.

    No ale to nie zamyka tematu wypatrywania pieszych. Tam też są kierowcy.
    Jak się człowiek nabawi nerwicy to i jako pasażer w uberze będzie
    wypatrywał

  • 38. Data: 2019-12-16 19:04:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.12.2019 o 18:46, pueblo pisze:

    > No ale to nie zamyka tematu wypatrywania pieszych. Tam też są kierowcy.
    > Jak się człowiek nabawi nerwicy to i jako pasażer w uberze będzie
    > wypatrywał

    Jak masz pieszofobie to trzeba leczyć;)

    --
    Shrek

  • 39. Data: 2019-12-16 19:05:13
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Shrek, 16 gru 2019 w
    news:5df7c28d$0$17359$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    > Proszę cie bardzo. Ale wspominałeś, że skończyło się tak, że jednak
    > beknął kierownik?

    No, podobno tak. I co z tego? Założę się, że policja nie widziała
    monitoringu. A nawet jakby widzieli, to pewnie też by dostał wbrew
    zdrowemu rozsądkowi - za jakieś "niedostosowanie" "niezachowanie" itp.

  • 40. Data: 2019-12-16 19:18:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.12.2019 o 19:05, pueblo pisze:

    > No, podobno tak. I co z tego? Założę się, że policja nie widziała
    > monitoringu.

    IMHO błędne założenie. Ale mniejsza o to - marudzisz, że przy nowych
    przepisach kierownik zostałby uznany winnym a... przy obecnych też
    został - gdzie twój argument?

    > A nawet jakby widzieli, to pewnie też by dostał wbrew
    > zdrowemu rozsądkowi - za jakieś "niedostosowanie" "niezachowanie" itp.

    I słusznie - bo ewidentnie niezachował i niedostosował.

    --
    Shrek