    From: " " <f...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: jakas nowa technologia nastepnych 10 lat?
    Date: Wed, 25 May 2011 20:47:19 +0000 (UTC)

    Marcin Biegan <a...@u...lama.net.pl> napisał(a):

    > Domowych? Pierwsze do głowy przychodzi http://en.wikipedia.org/wiki/OnLive

    to mi sie wcale za przyjemnie nie kojarzy (nigdy w zyciu nie programowalem
    nic apropos jakiejkolwiek komunikacji przez kable ale takie spychanie
    programow zwl gier na serwery nie kojarzy mi sie dobrze bo obawiam sie
    wolnych czasow reakcji itp)

    domyslnie pytalem o jakies najlepiej przyjemne rewolucje czy wynalazki
    - acz sam nie wiem co by to moglo byc (poz ew monitorami z hdr ktore by
    sie przydaly, albo jakims 'lepszym inputem' niz mysz)