  • 1. Data: 2011-05-26 11:30:18
    Temat: Re: jakas nowa technologia nastepnych 10 lat?
    Od: g...@p...onet.pl

    > W dniu 2011-05-25 22:47, f...@W...gazeta.pl pisze:

    > [...]

    > "[..] Właśnie nie wiem bo ja prawdę mówiąc... Nie słyszałem piosenki,
    > więc chciałem powiedzieć parę słów na jej temat, [...]". Nie miej
    > pretensji, że się z ciebie śmieją, skoro operujesz tekstami z komedii.

    (wreczylem kolezance bukiet fajnych kwiatow i jestem zadowolony - bo bylo
    duzo szumu i wrzasku)

    pewien popularny rodzaj debila... charakteryzuje sie tym ze smieje sie
    na swoj debilny sposob czy to w internecie czy na wiacie - co mnie
    to obchodzi? nawet mi to nie przeszkadza

    sam nie wykazujesz sie zbytnia inteligencja w powyzszym bo co w tym
    dziwnego ze zwykle wolalbym pogadac wlasnie o tym o czym nie wiem
    a nie o tym co wiem

    > Jak dla mnie wolę drogę Appla - weźmy to, co jest i zróbmy, żeby
    > działało naprawdę intuicyjnie i bez żadnych zacięć. Tymczasem ze świecą
    > szukać telefonu, który przestawia profile dźwiękowe w zależności od pory
    > dnia, albo z listą TODO zgraną z GPS (zadanie "przypomnij o czymś jak
    > dotrę gdzieś").

    no apple reprezentuje pewien poziom - choc co do maka (przynajmniej
    w znanym mi modelu mac book pro i mocosx 10.6.6) to nie jestem az
    takim entuzjasta - klawka jest cholernie niewygodna, sprzet w niemilym
    kolorze srebrnego plastiku (jak jakies odpady z koksu) i co najgorsze
    'finder' tak samo badziewiasty jak windowsowy 'explorer'

    z appla z tego co znam najbardzeij podobaja mi sie:

    iphone jako sprzet (jako platforma w wielu jego aspektach - od rozkazow
    procka przez rozdzialke, osprzet, efekty gui itd) gdyby mozna
    swobodnie bez oplaty pisac programy (na pececie najlepiej) na iphone
    to kupilbym (uzywanego) na pewno (mimo ze zwykle nie mam za duzo
    kasy) a i tak nawet nie mogac pisac swobodnie progsow sie nad tym
    kupnem zastanawiam

    dokumentacja do ios'a :

    http://developer.apple.com/library/ios/navigation/#s
    ection=Resource
    %20Types&topic=Guides

    tzyma tez okrutnie wysoki poziom (no moze lekka przesada ale
    pierwsze uderzenie gdy musialem sie czegos nauczyc robilo na mnie
    wrazenie) - choc mowie z tego ze dokumentacj ajest dosyc ciekawa
    nie znaczy ze pewne rzeczy nie jest trudno zrobic i sa zagmatwane