  • 11. Data: 2012-09-16 19:50:45
    Temat: Re: jaki telefon dostęp do sim bez wyjmowania baterii
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-09-15, o godz. 17:47:25
    "zlotowinfo" <d...@d...xx> napisał(a):

    > szukam obojętnie jaki telefon, jak najtańszy
    > ale z dostępem do karty sim bez wyjmowania baterii

    iPhone. Dowolny. Baterii w żadnym nie wyjmiesz bo wymienna bateria nie
    jest emejzing.

    Zdrówko

  • 12. Data: 2012-09-16 21:15:47
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "sunwick" <s...@W...op.pl> napisał w wiadomości

    > dual sima kup - mialem kiedys podobny problem i rozwiazal go samsung
    > dualny, ktorego wlasnie wymieniam na kolejnego samsunga dualnego :)

    jaki sens ma dla mnie dual? w którymś nie trzeba wyjmować baterii?

    erator/

  • 13. Data: 2012-09-16 21:17:12
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "zlotowinfo" <d...@d...xx> napisał w wiadomości
    >
    > tak z ciekawości
    > Bo rozumiem, że do wyciągania karty na włączonym telefonie, ale po co?

    na wlaczonym nie, gdy się akceptuje platnosci doladowaniem
    trzeba mieć troche wiecej niz jedna karte sim (ponad sto)

    erator/

  • 14. Data: 2012-09-16 23:51:40
    Od: "empe" <w...@m...tu>

    > aaa... pamietam w reklamie byl bodajze saleta i mowil moje srebrne
    > mitsubishi :) gdzies lezy w szafie :D

    Siemens S4?
    ;)

    --
    empe

  • 15. Data: 2012-09-17 11:20:38
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    Gdzie jest zlotowinfo... TU JEST!
    > szukam obojętnie jaki telefon, jak najtańszy
    > ale z dostępem do karty sim bez wyjmowania baterii

    N8 (klapka z boku)

    Sławek
    --
    ________
    _/ __/ __/ This sig will self-destruct in five seconds...

  • 16. Data: 2012-09-17 11:42:30
    Od: atm <...@v...pl>

    > iPhone. Dowolny. Baterii w żadnym nie wyjmiesz bo wymienna bateria nie
    > jest emejzing.
    >
    > Zdrówko

    Etam niewymienna. Znacznie bardziej niewymienna jest w nowych HTC czy
    Lumiach. W nich musisz wyciagnac wszystko, zeby dostac sie do dna
    wanienki, do ktorej jest przyklejona bateria. A w iPhone? Trzy srubki,
    nawet baterii nie wlutowali.

  • 17. Data: 2012-09-17 11:46:21
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-09-17 11:42, atm wrote:

> [...]
    > Lumiach. W nich musisz wyciagnac wszystko, zeby dostac sie do dna
    > wanienki, do ktorej jest przyklejona bateria. A w iPhone? Trzy srubki,
    http://www.ifixit.com/Guide/Installing-iPhone-4-Batt
    ery/3141/1

  • 18. Data: 2012-09-17 11:51:17
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-09-17 11:20, Sławomir Szczyrba wrote:
    > Gdzie jest zlotowinfo... TU JEST!
    >>
    > N8 (klapka z boku)
    >
    > Sławek

    Wiesz, poki co N8 ciezko jeszcze okreslic mianem jak najtanszego ;]
    Poza tym przy tak czestym wkladaniu wyciaganiu sima od ktorego
    zuzywaja sie styki baterii jest wielce prawdopodobne, ze znacznie
    szybciej uszkodzi sie pstrykajacy mechanizm wkladania karty.

    Nie mozesz kupic po prostu jak najtanszego telefonu? Jesli znow zaczna
    szwankowac kontakty baterii to wymienisz na inny jak najtanszy.

  • 19. Data: 2012-09-17 13:37:04
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 16 Wrz, 21:17, "zlotowinfo" <d...@d...xx> wrote:

    > na wlaczonym nie, gdy się akceptuje platnosci doladowaniem
    > trzeba mieć troche wiecej niz jedna karte sim (ponad sto)

    To nie lepiej przerobic jakis tani aparat , zeby zasilanie z baterii
    doprowadzic z boku przewodem z jakims przelacznikiem? Mialbys wtedy
    urzadzenie z szybkim latwym dostepem do karty,przeznaczone wylacznie
    do przyjmowania tych platnosci.

  • 20. Data: 2012-09-17 14:17:33
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "zlotowinfo" <d...@d...xx> wrote in message
    > na wlaczonym nie, gdy się akceptuje platnosci doladowaniem
    > trzeba mieć troche wiecej niz jedna karte sim (ponad sto)

    http://www.ebay.ie/itm/Luxury-General-Mobile-Phone-S
    im-Card-Extender-Connector-Junctor-Jointor-Tester-/1
    70761861787?pt=US_Wholesale_TV_Video_Home_Audio&hash
    =item27c2333a9b