  • 31. Data: 2011-03-15 07:40:45
    Temat: Re: jeszcze jeden
    Od: "marcin" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Piotr Rezmer" <p...@e...net.pl> napisał w
    wiadomości > Na Twoim miejscu szukałbym:
    > A) czachy od nowej FZS z 2 oczkami

    Nie, to odpada, zamierzam dochować go w oryginale bo to bardzo dobra i ładna
    sztuka...

    > B) aftermarketowego odpowiednika pasującego do starego FZS ale z cienkim
    > szklem i układem zwierciadeł.

    ...a za tym się rozejrzę.

    > Jeśli chcesz xenona to musisz mieć lampę typu soczewkowego (OIDP D2S).
    > Pamiętam, że ktoś na grupie opisywał instalację xenona w cbr600 kilka

    O xenona pytam raczej z ciekawości, podchodzi mi to pod wiochę gorszą od
    wolnego wydechu ;)

    > Rozwiąż ten problem jak najszybciej i WYŁĄCZ długie bo możesz kogoś zabić
    > na krętej drodze. Sam kiedyś mialem słabe oświetlenie ale wolałem jechać
    > wolniej lub za kimś niż zrobić komuś krzywdę.

    No już sprostowałem, że tak całkiem po chamsku z tymi długimi to jednak nie
    robię. A na krętej drodze w nocy samemu łatwiej jest na mijania bo świecą
    pod koło i na boki co jest wazniejsze od krzaczorów za rowem...
    Dzięki!
    --
    pzdr,
    marcin

  • 32. Data: 2011-03-15 07:49:04
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Rezmer" napisał w wiadomości
    [ciach]
    > Jeśli chcesz xenona to musisz mieć lampę typu soczewkowego (OIDP D2S).
    > Pamiętam, że ktoś na grupie opisywał instalację xenona w cbr600 kilka lat
    > temu. Przeszukaj archiwum.

    Zrobił to James, jakiś czas temu szukałem w archiwum, ale nie udało mi się
    znaleźć.

    --
    Jasio
    etz, vfr

  • 33. Data: 2011-03-15 07:54:36
    Od: "marcin" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Jasio" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Zrobił to James, jakiś czas temu szukałem w archiwum, ale nie udało mi się
    > znaleźć.

    Czy dla moto wymagania są takie same jak w samochodach, czyli automatyczne
    poziomowanie itp? Spryskiwacza sobie jakoś nie wyobrażam ;) Jest w ogóle coś
    seryjnie wyposażanego w xenon?
    --
    pzdr,
    marcin

  • 34. Data: 2011-03-15 07:57:59
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "marcin" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > poziomowanie itp? Spryskiwacza sobie jakoś nie wyobrażam ;) Jest w ogóle

    James zrobiłto fachowo, ze szlifowaniem szkła i poziomowaniem.
    Bez spryskiwacza, OIDP. (:

    Może jakaś dobra dusza pomoże znaleźć?

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 35. Data: 2011-03-15 08:08:51
    Od: "marcin" <m...@n...pl>

    > James zrobiłto fachowo, ze szlifowaniem szkła i poziomowaniem.
    > Bez spryskiwacza, OIDP. (:

    Na ścigaczu się znalazło (zaraz będzie nowa zjebka... ;) )
    http://grupy.scigacz.pl/Xenony,do,zwyklego,reflektor
    a,2,430487,2007_04.html
    --
    pzdr,
    marcin

  • 36. Data: 2011-03-15 08:18:38
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-03-14 13:03, rupiowa pisze:

    > gdyby ktos z Was znal kolesia z tego motocykla bylabym wdzieczna za
    > namiary - bylam swiadkiem tego wypadku, chcialabym sie dowiedziec co z
    > nim a policja nie chce sie dzielic danymi uczestnikow wypadku.
    >
    > a BTW pan policjant powiedzial ze przy udziale motocyklisty kazda
    > ilosc swiadkow jest na wage zlota bo ciezko im sie wybronic :/. A wina
    > byla ewidentnie skodziarza ktory "myslal ze zdazy"
    >
    > P.
    jedz na walicow i zglos, ze bylas swiadkiem takiego wypadku, ktory sie
    wydazyl tu i tu o tej i otej porze i musza wziac od ciebie zeznania.
    BTW a dlaczego ten policjant nie wzial Cie od razu na swiadka, skoro
    mial taka mozliwosc i obowiazek?

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 37. Data: 2011-03-15 14:47:07
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 074 roku bieżącego, Piotr Rezmer zeznał(a) jak następuje:

    > Na Twoim miejscu szukałbym:
    > A) czachy od nowej FZS z 2 oczkami

    W zasadzie nie do dostania.

    > B) aftermarketowego odpowiednika pasującego do starego FZS ale z
    > cienkim szklem i układem zwierciadeł.

    Coś więcej? bo nie widziałem ani pół słowa na ten temat a drążyłem go
    dość dokładnie.

> [...]
    > kilka lat temu. Przeszukaj archiwum.
    >
    > Montaż "xenona" H4 w zwyklym odbłyśniku kończy się fatalnie. Lampa

    Po pierwsze primo to tam jest H1 i "grzybkiem" H4 jest w długich.
    Po drugie primo popatrz w link który podesłałem, zrobiłem te foty w
    ramach eksperymentu, żeby zobaczyć jak to jest z tym świeceniem na
    wszystkie strony. Wniosek: W ryflowanym reflektorze jest masakra,
    świeci na wszystkie strony. W takim gdzie wiązka światła jest formowana
    na odbłyśniku a szkło jest gładkie, nie świeci na wszystkie strony
    (stare FZS), aczkolwiek rozebranie lampy, wymycie wszystkiego z kurzu i
    złożenie z żarówką +50% daje na tyle dobry efekt, że IHMO nie ma sensu
    bawić się w zenon.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 38. Data: 2011-03-15 14:56:06
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-03-15, PawelK vel Pablo <e...@...stopce> wrote:

> [...]
    > (stare FZS), aczkolwiek rozebranie lampy, wymycie wszystkiego z kurzu i
    > złożenie z żarówką +50% daje na tyle dobry efekt, że IHMO nie ma sensu

    Kto to jest ten zenon? Gosc co przerabia lampy do Xenonow? Masz jakis namiar?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 39. Data: 2011-03-15 14:59:39
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "PawelK vel Pablo" napisał w wiadomości grup
    net...
    > kwadratowymi) wczoraj złożyłem lampę do kupy po generalnym remoncie,
    > musiałem dokupić rozwaloną na allegro bo odbłyśnik od krótkich był tak
    > matowy, że nie świecił wcale...

    Mam to samo. Zdradz prosze tajemnice, jak to rozkleic i czym skleic
    spowrotem zeby nic nie uszkodzic.

    I jakbys mogl to w osobnym temacie, zeby tutaj juz wiekszego burdelu nie
    robic, a zeby na przyszlosc latwiej bylo wyszukac.

    Z gory thx.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 40. Data: 2011-03-15 15:43:34
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > No tak, tu masz racje, poniosło mnie i napisałem coś co jest nie zgodne z
    > prawdą - jak mi ktoś mruga że rażę, to zmieniam na mijania - skoro mruga
    > to mnie widzi. Jeżeli nie mruga (a mnóstwo ludzi nie mruga, co świadczy
    > tylko o moich chujowych światłach) to zostawiam jak jest, czyli na
    > długich.

    Myslisz, ze kazdemu chce sie mrugac?

    Dysiek