  • Data: 2020-02-28 19:59:46
    Temat: Re: już można legalnie rozjeżdżać przechodniów na chodnikach
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik s...@g...com ...

    > No nie. Pieszy ma pierwszenstwo na chodniku. Bezwzgledne. Moze
    > lazic, stac, lezec gdzie chce, ile chce i auto ma mu ustapic.
    >
    > A ze zlosliwy jest to juz inna sprawa. Na to paragrafu nie ma.
    >
    > Wiec sie zdecyduj, wolisz aby te sprawe potraktowac miekko -
    > "spolecznie" czy twardo - "przepisowo"?

    Zawsze jestem za tym zeby oceniac sprawy zdroworozsadkowo.
    Jezeli pieszy włazi *celowo* pod koła to niezaleznie gdzie to robi - sam
    jest sobie winny.
    Z drugiej strony jeżeli kierowca *celowo* potraci pieszego to nawet
    jezeli zrobi to na drodze, tam gdzie pieszemu nie wolno przechodzic,
    chocby na autostradzie to i tak musi poniesc kare.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.