  • 11. Data: 2009-01-01 23:11:22
    Temat: Re: kieszen~ hdd z lan
    Od: "maX" <aver@_out_of_spam_interia.pl>

    Użytkownik "Piter" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gjiqcg$1c6$1@pyro.tvk.wroc.pl...

    > tak się właśnie zastanawiam czy te 5-6MB/s wystarczy niby jako serwer
    > plików ok, ale już odtworzyć obraz z Bluraya może być problem

    Podziel wielkosc filmu BR przez jego długość (w sekundach) i będziesz
    wiedział jakie łącze jest potrzebne. Inna rzecz, że nawet jak trochę
    "zabraknie", to film zamiast 30 fps będzie miał 25fps (acz tu nie jestem
    pewnie czy tak można; WMV potrafi przy niższej transmisji niż nominalna,
    zmniejszyć jakość ale zachowac płynność). No i zawsze chyba można zastosowac
    patent stosowany przy strumieniach z internetu, czyli zbuforowac wstęnie
    poczatek filmu i zacząć odtwarzać. Bufor zejdzie do zera mniej wiecej z
    końcem filmu.

  • 12. Data: 2009-01-02 11:06:37
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 02.01.2009 00:03, Piter pisze:
    > faktycznie DVD 4x to jest 5.4 MB/s czyli to gdzieś 20min nagrywania
    > zamiast 10

    Straszne ;)

    W czasie nagrywania przypomnij sobie, że jeszcze nie tak
    dawno płytkę CD 650 MiB nagrywało się 74 minuty.

    Oczywiście, dobrze mieć większy transfer. Ale kieszenie na
    USB czy tanie NASy nie służą do takich wymagających zasto-
    sowań. Obawiam się, że jeżeli chcesz mieć więcej niż 10 MiB/s,
    to albo musisz długo szukać jakiegoś lepszej klasy urządze-
    nia NAS, albo wręcz samemu poskładać serwerek o lepszych
    parametrach.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 13. Data: 2009-01-02 15:29:36
    Od: "Piter" <t...@o...pl>

> [...]
    > to albo musisz długo szukać jakiegoś lepszej klasy urządze-
    > nia NAS, albo wręcz samemu poskładać serwerek o lepszych

    właśnie kupiłem kieszeń i transfer mam na poziomie 9,0 - 9,5 MB/s także
    myślę że jest bardzo nieźle :)

  • 14. Data: 2009-01-02 15:48:22
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Thu, 1 Jan 2009 23:17:52 +0100,
    maX <aver@_out_of_spam_interia.pl> screamed:

    Bonding to dosyć stara technika.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:216B ]
    [ 16:47:37 user up 11940 days, 4:42, 1 user, load average: 0.86, 0.71, 0.04 ]

    Today's subliminal thought is:

  • 15. Data: 2009-01-02 21:10:38
    Od: "maX" <aver@_out_of_spam_interia.pl>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnglsdq6.96c.milusi.pysiaczek@buziaczek.pl...
    > In the darkest hour on Thu, 1 Jan 2009 23:17:52 +0100,
    > maX <aver@_out_of_spam_interia.pl> screamed:

    > Bonding to dosyć stara technika.

    Nie wiem czy to było tak trywialne rozwiązanie jak teraz u nVidii. Bo tam to
    kilka kliknięć i sieciówki sie agregują. Żeby rozagregować to tez jedno
    kliknięcie (chyba nawet nie trzeba restartowac kompa). W opisie tego
    feature'a pisze że można łączyć więcej niż 2 sieciówki, a poniewaz chyba nie
    ma płyty na chipie nForce z wiecej niż dwoma (ani tym bardziej oddzielnych
    sieciówek nVidii) to nie wykluczam że można doagregowac sieciówki innych
    firm (wtedy oprogramowanie steujące nVidii chyba przejmuje kontrolę nad tymi
    "obcymi" sieciówkami)

  • 16. Data: 2009-01-03 13:41:44
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    a czy można taką kieszeń ustawić tak żeby ściągała np. z torrenta bez
    włączonego komputera ??

  • 17. Data: 2009-01-03 13:47:51
    Od: "Piter" <t...@o...pl>

    >a czy można taką kieszeń ustawić tak żeby ściągała np. z torrenta bez
    >włączonego komputera ??

    tak