  • 1. Data: 2012-05-08 14:03:16
    Temat: kompakt z interwalometrem
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Cześć :-)

    Znacie jakiś dobry kompakt z wbudowanym interwałometrem? Musi być
    kieszonkowy, ale w sensie kieszonki koszuli, a nie kieszeni cargo spodni
    ;-)
    No i jakość zdjęć i filmów nie może boleć kogoś kto na co dzień fotografuje
    dSLR.
    A jakby był deszczoodporny to już w ogóle by było super.

    (chodzi mi o sprawdzone przez was, bo lista z dpreview nie ułatwia mi
    wyboru)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 2. Data: 2012-05-08 15:28:52
    Temat: Re: kompakt z interwalometrem
    Od: mt <f...@i...pl>

    Henry(k) pisze:
> [...]
    > A jakby był deszczoodporny to już w ogóle by było super.
    >
    > (chodzi mi o sprawdzone przez was, bo lista z dpreview nie ułatwia mi

    Któryś z Canonów pod CHDK, jakiś S95 albo któryś z Ixusów.

    --
    marcin

  • 3. Data: 2012-05-10 09:35:11
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 08 May 2012 15:28:52 +0200, mt napisał(a):

    > Któryś z Canonów pod CHDK, jakiś S95 albo któryś z Ixusów.

    Jak czytałem forum o chdk to jakoś dużo różnych problemów, choć z drugiej
    strony możliwości więcej. S95 to powyżej mojego budżetu - po spojrzeniu na
    sample tym bardziej nie warto dopłacać. To już wolę dorobić/dokupić
    pokrowiec na pasek do swojego powershota G5 (chciałem go zastąpić czymś
    mniejszym i nagrywającym filmy).
    Generalnie po lekturach różnych zaczynam się skłaniać ku opcji jakikolwiek
    znośny kompakt plus pilot z interwałometrem.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 4. Data: 2012-05-10 19:06:08
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 12/05/10 09:35, Henry(k) pisze:

> [...]
    > Generalnie po lekturach różnych zaczynam się skłaniać ku opcji jakikolwiek
    > znośny kompakt plus pilot z interwałometrem.

    a kompakt bedzie mial gniazdo do pilota..... ?????
    obawiam sie ze niekoniecznie ;)

  • 5. Data: 2012-05-10 19:36:23
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Thursday, May 10, 2012 1:06:08 PM UTC-4, KiloSierra wrote:

    > a kompakt bedzie mial gniazdo do pilota..... ?????
    > obawiam sie ze niekoniecznie ;)

    A musi miec?
    Jestem pewien, ze niekoniecznie.

    Slon.

  • 6. Data: 2012-05-11 21:49:01
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 10 May 2012 19:06:08 +0200, KiloSierra napisał(a):

    > a kompakt bedzie mial gniazdo do pilota..... ?????
    > obawiam sie ze niekoniecznie ;)

    OMG. Myślałem że postęp od czasów powershota g5 polegał na dodawaniu
    wszystkich funkcji, a tu się okazuje że przybywa tylko software-owych *) a
    sprzętowych coraz mniej ;-) Już mi przeszło - poszukam jednak nowej
    bateryjki do G5 żeby nie padał po 10 zdjęciach.

    *) tryb czarnych i białych kotków w Pentaxie mnie rozłożył ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 7. Data: 2012-05-11 22:10:45
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > *) a sprzętowych coraz mniej ;-) Już mi przeszło - poszukam jednak
    > nowej bateryjki do G5 żeby nie padał po 10 zdjęciach.

    Jeżeli to li-ion, to niestety może być problem, bo tzw. "nowe" aku
    mają już swoje lata, a li-iony tracą sporą część ze swojej początkowej
    pojemności leżąc nawet nieużywane na półce.

    > *) tryb czarnych i białych kotków w Pentaxie mnie rozłożył ;-)

    Widocznie ulegli namowom klientów... :)

    Mariusz [mr.]

  • 8. Data: 2012-05-11 23:18:31
    Od: Ludek Vasta <q...@X...onet.pl>

    On 10/05/2012 09:35, Henry(k) wrote:
    > Jak czytałem forum o chdk to jakoś dużo różnych problemów,

    Ja używam chdk właśnie do tego, żeby robić zdjęcia w pewnych odstępach -
    mianowicie robię filmiki chmur ze zdjęć robionych co kilka sekund.

    O jakich "jakoś dużo różnych problemów" w ogóle piszesz?

    Ludek

  • 9. Data: 2012-05-12 22:42:44
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Mariusz [mr.] napisał:
    > Jeżeli to li-ion, to niestety może być problem, bo tzw. "nowe" aku
    > mają już swoje lata, a li-iony tracą sporą część ze swojej początkowej
    > pojemności leżąc nawet nieużywane na półce.

    Pewnie nie uwierzysz ale produkuje się NOWE zamienniki do nawet mocno
    leciwych urządzeń. Jeżeli znasz typ baterii, to poszukaj na przykład tu:
    www.batimex.pl
    Maciek

  • 10. Data: 2012-05-12 23:52:13
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Maciek" <m...@p...com> wrote:

    > Pewnie nie uwierzysz ale produkuje się NOWE zamienniki do nawet mocno
    > leciwych urządzeń. Jeżeli znasz typ baterii, to poszukaj na przykład
    > tu: www.batimex.pl

    Ach, tak czemu mnie nie wierzyć? One se miśli, co ja nie wierze? Ja
    wierze, ja we wszystko wierze.
    Ja słyszał, co wiara czyni cuda. I ja Wam nawet powim, jak się takie
    cuda wirabia. Ja mówie, żeby dobrze wierzyć, a jeszcze lepiej
    sprawdzić...

    [mr.]