-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.n
eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <a...@o...googlegroups.com>
<jardf0$ld8$1@node2.news.atman.pl> <jaretn$t24$1@inews.gazeta.pl>
<jarfe6$34i$2@news.onet.pl> <m...@...krakow.pl>
<4ed165e5$0$5815$65785112@news.neostrada.pl> <d...@...krakow.pl>
<4ed32916$0$1464$65785112@news.neostrada.pl> <l...@...krakow.pl>
<4ed3cb6d$0$8442$65785112@news.neostrada.pl> <f...@...krakow.pl>
<4ed40247$0$1454$65785112@news.neostrada.pl> <p...@...krakow.pl>
<4ed53256$0$1447$65785112@news.neostrada.pl> <q...@...krakow.pl>
<4ed55313$0$8460$65785112@news.neostrada.pl> <n...@...krakow.pl>
In-Reply-To: <n...@...krakow.pl>
Subject: Re: komputer spalania w autach - jak to działa ?
Date: Tue, 29 Nov 2011 23:28:13 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
X-Antivirus: avast! (VPS 111129-2, 2011-11-29), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 20
Message-ID: <4ed55c7b$0$5810$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.50.6
X-Trace: 1322605691 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 5810 83.25.50.6:61570
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2417398
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Jacek Midura" <j...@...krakow.pl> napisał w wiadomości news:
>>> A przykładowi nr 3 czego brakuje?
>>
>> Hmmm.... wiedzy o zasadach jazdy?
>> Po górkach nie jeździ się na luzie.
>
> O jakich górkach mowa? Takich np. 30m przewyższenia? A dlaczego miałoby
> się z nich nie zjeżdżać na luzie?
> Nie wiem, co chcesz udowodnić stwierdzeniem o dobieraniu spadku górki.
> Przecież dobrze wiesz, że jak się toczy w korku z górki to się delikatnie
> hamulcem ustala niezmienną prędkość jazdy,
No właśnie dlatego się nie jeździ na luzie.
Ale widać nie chcesz tego pojąć, Twoja sprawa, stosuj sobie dobiegi na luzie
i hamuj w górach hamulcami, mnie nic do tego.
Tylko wyłącz stopy przy tym, żebyś nie wkurzał jadących akurat za Tobą. ;-)
EOD
Następne wpisy z tego wątku
- 30.11.11 15:48 Sebastian Kaliszewski
- 07.12.11 16:33 r...@k...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-19 Zakrzewo => SAP HCM Consultant <=
- 2025-07-19 Poznań => Konsultant SAP HCM <=
- 2025-07-19 Poznań => SAP HCR Consultant <=
- 2025-07-18 celnicy pobili policjanta
- 2025-07-18 Warszawa => Technik IT - Konfiguracja i Wsparcie Sprzętowe <=
- 2025-07-18 Warszawa => Specjalista ds. Sprzętu IT i Wsparcia Technicznego <=
- 2025-07-18 Białystok => Kotlin Developer <=
- 2025-07-18 Warszawa => Sales Director (Cloud solutions) <=
- 2025-07-18 Spalinowa trauma
- 2025-07-18 Polska => Senior Key Account Manager <=
- 2025-07-18 Białystok => Programista Kotlin <=
- 2025-07-18 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-07-18 Łódź => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-18 Łódź => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-18 Lublin => Delphi Programmer <=