  • 31. Data: 2013-03-26 19:42:41
    Temat: Re: laczenie scen MP4 w jedna calosc bez zadnych konwersji
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    > (co ja poradzę, że moja Manta AVI rozgryza a innych nie

    Akurat zawodowo przerabiam często materiały do marketów na ichniejsze
    telewizorki. Z tym jest taki burdel, że praktycznie co seria
    telewizorków, to trzeba dokładnie sprawdzić nie tylko konkretny kodek,
    ale zakres bitrate'ów, przy których to nie wariuje, a czasem okazuje
    się, że i tak sprawnie pracuje tylko stary, dobry xvid (obecnie chyba
    najbardziej uniwersalny, choć na dziś już mało efektywny). Były też
    takie jaja, że plik ''wyżerało'' w pętli i po miesiącu powiększania
    ilości artefaktów w końcu film się zawieszał. Jak sprawdziliśmy, brało
    się to ze złych timingów współpracy z kartą, która interpretowała
    niektóre sygnały jako próby zapisu (przekłamania bitów). Oczywiście
    karty były sprawne. Normą jest też, że z kart sd działa dobrze, a z
    pendrive humorzasto.

    Ciężko zatem cokolwiek określić w ciemno. Czasem niby ten sam kodek
    wedle specyfikacji różni się w zależności od źródła powstania na tyle,
    że nie ma kompatybilności między urządzeniami, że nie wspomnę o
    możliwości łączenia takich materiałów bez rekompresji.

    --
    pozdrawia Adam
    /boję się wejść do toalety albowiem wydaje mi się, że siedzi tam

  • 32. Data: 2013-03-26 19:48:00
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-03-26 12:55, Tomasz pisze:
    > Po Twojej instrukcji zawierajacej 1,5 linijki tekstu w kilka sekund po
    > instalacji scalilem 5 plikow (350Mb) w formacie MP4 w jeden plik o
    > rozmiarze dokladnie takim jak suma plikow zrodlowych.

    Nie wiem, jak długie były to pliki, ale normą jest, że urządzenia
    nagrywające nie grzeszą efektywnością, bo nie mają na to czasu. Jeśli
    zatoniesz w gigabajtach, możesz spokojnie materiał rekompresować do h264
    przy kilku Mbps, będzie znacząco mniejszy. Do tego służą darmowe, m.in.
    wymieniony już FormatFactory i Pazera. FF czasem głupieje i trzeba
    wszystko dokładnie sprawdzać, Pazera jest stabilna, ale nie ma tylu
    możliwości.

    --
    pozdrawia Adam
    /ach, jakie ładne chmurki, kiedyś będę jedną z nich.../

  • 33. Data: 2013-03-26 19:58:33
    Od: mt <f...@i...pl>

    W dniu 2013-03-26 19:48, Janko Muzykant pisze:

> [...]
    > wymieniony już FormatFactory i Pazera. FF czasem głupieje i trzeba
    > wszystko dokładnie sprawdzać, Pazera jest stabilna, ale nie ma tylu

    Avidemux, w którym pytającemu już udało się coś zrobić, też to potrafi :)

    --
    marcin

  • 34. Data: 2013-03-26 21:54:24
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Tomasz" <t...@g...com> writes:

    > Od jakiegos czasu mam aparat cyfrowy Sony ktory robi filmy w jakosci FulHD.
    > Wynikowe pliki sa bardzo dobrej jakosci w formacie MP4.
    > Poszukuje programiku ktory by mi tylko polaczyl otrzymane sceny w
    > jedna calosc, bez zmiany formatu i jakosci.

    A nie można ich po prostu skleić ze sobą?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 35. Data: 2013-03-26 22:11:55
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> napisał

    > A nie można ich po prostu skleić ze sobą?

    No wlasnie o takie sklejanie mi chodzilo tylko nie wiedzialem jak.
    Teraz widze jeden z kolegow pisze ze robi to zwyklym poleceniem DOSowym
    copy /b plik1.m2ts + plik2.m2ts wynik.m2ts .
    Nie probowalem czegos takiego.
    Ale Ty, skoro zabierasz glos to z pewnoscia robisz tak na codzien.
    Podziel sie z nami ta wiedza.
    --
    Tomasz

  • 36. Data: 2013-03-26 22:31:11
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Janko Muzykant <j...@w...pl> writes:

    > Nie wiem, jak długie były to pliki, ale normą jest, że urządzenia
    > nagrywające nie grzeszą efektywnością, bo nie mają na to czasu.

    Przecież to nie wymaga więcej czasu. Mniejszy bitrate = gorsza jakość,
    i tyle (mogą być jeszcze pewne różnice wynikające z przyjętego sposobu
    kodowania, w H.264 jest trochę możliwości; także zmienny bitrate
    poprawia sytuację).

    > Jeśli
    > zatoniesz w gigabajtach, możesz spokojnie materiał rekompresować do
    > h264 przy kilku Mbps, będzie znacząco mniejszy.

    I brzydszy niestety. Swoją drogą, ciekawe czy taki MP4 ma ramki B czy
    ("tylko") I + P.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 37. Data: 2013-03-26 22:33:26
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "Tomasz" <t...@g...com> napisał

> [...]
    > Teraz widze jeden z kolegow pisze ze robi to zwyklym poleceniem DOSowym
    > copy /b plik1.m2ts + plik2.m2ts wynik.m2ts .

    Wlasnie sprobowalem.
    Pliki tekstowe sklejaja sie poprawnie natomiast przy MP4 powstaje owszem
    plik wynikowy (zawsze 1kB) tylko ze w nim nie ma zadnego wideo.

  • 38. Data: 2013-03-26 22:49:37
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "Tomasz" <t...@g...com> napisał

    > Teraz widze jeden z kolegow pisze ze robi to zwyklym poleceniem DOSowym
    > copy /b plik1.m2ts + plik2.m2ts wynik.m2ts .
    > Nie probowalem czegos takiego.
    Najmocniej przepraszam zrobilem jakis blad powtorzylem eksperyment i
    rzeczywiscie przy pomocy komendy copy scalaja sie pliki wideo ale
    niezupelnie poprawnie. Rozmiar wynikowy jest suma skladnikow natomiast tresc
    jest to powielenie dwa razy pierwszego pliku. Nie wiem czemu tak mi sie
    dzieje ale mam nadzieje ze Krzysztof mnie naprowadzi.

  • 39. Data: 2013-03-26 22:53:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 26 Mar 2013 22:49:37 +0100, Tomasz napisał(a):
> [...]
    > jest to powielenie dwa razy pierwszego pliku. Nie wiem czemu tak mi sie
    > dzieje ale mam nadzieje ze Krzysztof mnie naprowadzi.

    Albo wpisales plik1+plik1 , albo Microsoft sie pomylil.

    J.

  • 40. Data: 2013-03-26 22:58:15
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    > Przecież to nie wymaga więcej czasu. Mniejszy bitrate = gorsza jakość,
    > i tyle

    He, he - wcale nie :)

    > I brzydszy niestety. Swoją drogą, ciekawe czy taki MP4 ma ramki B czy
    > ("tylko") I + P.

    Porównaj sobie to, co robią aparaty z jakimś dobrym... piratem, który w
    700MB potrafi wsadzić gładziutki film hd. A niby h264 jest tu i tu.

    --
    pozdrawia Adam
    /zgodnie z dz.u. 1997 nr 133 poz. 883 oświadczam, że można się na mnie