  • 11. Data: 2013-08-29 19:28:28
    Temat: Re: lokalizacja GPS zgubionego sprzętu?
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    Chris (c...@s...pl) in news:kvni8c$a8v$1@node1.news.atman.pl

    > Wiem ale nie podawałem bo usługa ograniczona jest do jednego
    > producenta.

    No, to na koniec jeszcze dzisiejszy artykuł ze Spider's Web:
    http://tinyurl.com/o5t3j8g

    MSz

  • 12. Data: 2013-08-30 01:21:31
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-08-29 11:56, Chris pisze:
    > sqlwiel" <"nick nabazgrał(a):

    > Dodam że ja używam tego https://www.lookout.com/pl/ i działa jak dla mnie
    > bardzo dobrze (wystarczy wersja free)

    Trochę bałabym się powierzyć swoją prywatność w czyjeś ręce/władanie.

    --
    animka

  • 13. Data: 2013-09-02 09:02:27
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    animka nabazgrał(a):

    > Trochę bałabym się powierzyć swoją prywatność w czyjeś ręce/władanie.

    To poczytaj co to robi a potem się wypowiadaj bo tak to się tylko
    ośmnieszasz ...

  • 14. Data: 2013-09-02 20:05:43
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-09-02 09:02, Chris pisze:
    > animka nabazgrał(a):

    > To poczytaj co to robi a potem się wypowiadaj bo tak to się tylko
    > ośmnieszasz ...

    Dlaczego wstawiłeś sobie na górze, że to na moje bazgroły odpowiedasz?
    Zdrowy jesteś?

    --
    animka

  • 15. Data: 2013-09-03 09:35:30
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    animka nabazgrał(a):

    > Dlaczego wstawiłeś sobie na górze, że to na moje bazgroły odpowiedasz?
    > Zdrowy jesteś?

    To nie ja wstawiam dziecinko ... a ty nie powinnaś być już w szkole ?
    wakacje się skończyły ...

  • 16. Data: 2013-09-03 20:02:59
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-09-03 09:35, Chris pisze:
    > animka nabazgrał(a):

    > To nie ja wstawiam dziecinko ... a ty nie powinnaś być już w szkole ?
    > wakacje się skończyły ...

    Nauki nigdy nie za dużo. Może warto byłoby - czego i tobie życzę.
    Proszę nie zniekształcać odpowiedzi i myśleć zanim się komuś odpowie.

    --
    animka

  • 17. Data: 2013-09-04 09:48:14
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    animka nabazgrał(a):

    > Nauki nigdy nie za dużo. Może warto byłoby - czego i tobie życzę.

    Ucz się uczy .. przyda ci się.

    > Proszę nie zniekształcać odpowiedzi i myśleć zanim się komuś odpowie.

    No właśnie ... czytaj i odpowiadaj ze zrozumieniem.

  • 18. Data: 2013-09-04 18:59:26
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-09-04 09:48, Chris pisze:
    > animka nabazgrał(a):

    > Ucz się uczy .. przyda ci się.

    > No właśnie ... czytaj i odpowiadaj ze zrozumieniem.

    Teraz odpowiadaj sam sobie manipulancie.

    --
    animka