  • 1. Data: 2013-04-13 23:30:04
    Temat: mały kompresorek do czyszczenia komputera
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    znalazłem dwa ok. 200zł, co proponujecie wybrać i dlaczego?
    naturalnie chodzi o to by nie rozerwało nic ciśnieniem
    było w miarę małe i ciche

    z jednej strony dobrze bo ma regulację
    z drugiej kolejne miejsce pierdóła które może się urwać
    http://allegro.pl/kompresor-do-aerografu-4b-magma-ae
    rograf-pistolet-i3096552679.html

    ten drugi bez wymiarów, bez regulacji jak sądzę
    http://allegro.pl/kompresor-membranowy-do-pistoletu-
    lakierniczego-i3111578913.html

    znajomy lakiernik mowi że to nic nie warte
    bo musi mieć jakiś konkretny pojemnik na sprężone powietrze
    jednak przy komputerze pare dmuchnięć, może jednak wystarczy?

    --
    http://zlotowskie.blox.pl

  • 2. Data: 2013-04-14 10:56:25
    Temat: Re: mały kompresorek do czyszczenia komputera
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "zlotowinfo" <d...@d...xx> wrote in message
> [...]
    > bo musi mieć jakiś konkretny pojemnik na sprężone powietrze
    > jednak przy komputerze pare dmuchnięć, może jednak wystarczy?

    do takiego gowienka musisz miec z 10m weza ktory bedzie robil za zbiornik,
    kompresor (ktory moze tez miec duzo innych zastosowan) czy butla z co2
    beda o wiele mniej denerwujace jezeli masz zamiar uzywac tego czesciej

  • 3. Data: 2013-04-14 11:28:07
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-04-13 23:30, zlotowinfo pisze:
    > znajomy lakiernik mowi że to nic nie warte
    > bo musi mieć jakiś konkretny pojemnik na sprężone powietrze
    Prawdę mówi, jak taki kompresorek byś stacjonarnie "pod biurkiem"
    zamontował, dodał mu butlę-zbiornik na powietrze - to może i by dało
    radę. Ale ani on cichy, ani przenośny, a wydatek powietrza ma taki, że
    ledwo to wystarcza na aerograf, czyli ilość powietrza jakby komar
    puszczał bąki. Do przedmuchania zegarka może by wystarczało, ale nie
    wyczyszczenia komputera.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 4. Data: 2013-04-14 11:55:36
    Od: BQB <a...@s...com.invalid>

    W dniu 2013-04-13 23:30, zlotowinfo pisze:
    > znalazłem dwa ok. 200zł, co proponujecie wybrać i dlaczego?
    > naturalnie chodzi o to by nie rozerwało nic ciśnieniem
    > było w miarę małe i ciche

    Jak do czyszczenia kompów, to zdecydowanie polecam Makita UB1101. Wadą
    kompresorów, jest to, że są głośne, gdy się ładują, potrzebują czasu,
    aby się naładować i jak się już naładują i zużyjesz, to znów
    doładowywanie. Makitę podłączasz do prądu i działa. Nie polecam wersji
    akumulatorowej. Oczywiście chodzi o dmuchanie, bo jako wciągające, to ma
    słabą wydajność.

    --
    Smart PowerBank
    www.idea4tec.pl

  • 5. Data: 2013-04-14 13:08:39
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "BQB" <a...@s...com.invalid> napisał w wiadomości

> [...]
    > Makitę podłączasz do prądu i działa. Nie polecam wersji akumulatorowej.
    > Oczywiście chodzi o dmuchanie, bo jako wciągające, to ma słabą wydajność.

    dziękuję za pomysł, faktycznie taka dmuchawa może być lepsza
    kwestia znaleźć taką do ktorej da się podłączyć wężyk
    żeby w konkretne miejsca dojść

    --
    http://zlotowskie.blox.pl

  • 6. Data: 2013-04-14 13:21:43
    Od: BQB <a...@s...com.invalid>

    W dniu 2013-04-14 13:08, zlotowinfo pisze:
    > Użytkownik "BQB" <a...@s...com.invalid> napisał w wiadomości

    > dziękuję za pomysł, faktycznie taka dmuchawa może być lepsza
    > kwestia znaleźć taką do ktorej da się podłączyć wężyk
    > żeby w konkretne miejsca dojść

    Do tej pory nie miałem problemów, aby tą dmuchawą jakikolwiek sprzęt
    elektroniczny oczyścić z kurzu, w jakie miejsca chciałbyś dojść?

    --
    Smart PowerBank
    www.idea4tec.pl

  • 7. Data: 2013-04-14 13:34:33
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

> [...]
    > Makitę podłączasz do prądu i działa. Nie polecam wersji akumulatorowej.
    > Oczywiście chodzi o dmuchanie, bo jako wciągające, to ma słabą wydajność.

    znalazłem podobną: http://allegro.pl/i3157851454.html
    tylko jak teraz podłączyć jakiś wąski wężyk
    czy tam przejściówkę na wąski wężyk

    --
    http://zlotowskie.blox.pl

  • 8. Data: 2013-04-14 14:55:43
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-04-14 13:34, zlotowinfo pisze:
    > znalazłem podobną: http://allegro.pl/i3157851454.html
    To jakaś podróbka, trzeba by zobaczyć jak ma się do oryginału...

    > tylko jak teraz podłączyć jakiś wąski wężyk
    > czy tam przejściówkę na wąski wężyk
    Jak działa tak samo dobrze, jak UB1101 - to nie potrzebujesz żadnego
    wężyka, gumowa dysza wylotowa jest tak ukształtowana, że struga
    powietrza jest skupiona i sięga zwartym strumieniem dość daleko
    (skuteczne przedmuchanie np zasilacza z odległości 0.5-1m bez problemu)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 9. Data: 2013-04-14 17:19:14
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "zlotowinfo" napisał w wiadomości grup
    > znajomy lakiernik mowi że to nic nie warte
    > bo musi mieć jakiś konkretny pojemnik na sprężone powietrze
    > jednak przy komputerze pare dmuchnięć, może jednak wystarczy?

    Komputer pod pachę i na stację benzynową. ;)

  • 10. Data: 2013-04-14 18:10:11
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    > Użytkownik "zlotowinfo" napisał w wiadomości grup
    >
    > Komputer pod pachę i na stację benzynową. ;)

    proste acz skuteczne, niektórym twoja rada może się przydać
    podjechać podpompować koła, a przy okazji kompa oczyścić

    --
    http://zlotowskie.blox.pl