  • 1. Data: 2011-10-26 11:56:29
    Temat: Re: ..mamy ograniczenie do 70 km/godz. i ktoś jedzie lewym pasem z maksymalną...
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    Wednesday, October 26, 2011, 11:45:50 AM, you wrote:

    > Bo już ci to wyjaśniano wielokrotnie w tym wątku. Można inaczej
    > tłumaczyć, jak dziecku. Jeśli za kradzież lizaka nie grozi kara grzywny,

    Ależ grozi. I nie tylko grzywny. Zacznij żyć w świecie realnym -
    spotkasz sytuacje, że ludzi po sądach ciągają za tak banalne sprawy.

    > to znaczy że pójdziesz na jarmark i z czystym sumieniem weźmiesz sobie
    > jednego?

    Poziom demagogii, jaką z siebie wylewasz przebija Błaszczaka, Hofmana,
    Ziobrę i Mularczyka razem wziętych.

    Co do za durne porównanie przekroczenia prędkości o 9km/h z zaborem
    cudzej własności? Czy czegoś ci ubędzie, jak facet na lewym pasie
    pojedzie 9km/h szybciej od ciebie? Fiutek ci się skurczy od tego?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 2. Data: 2011-10-26 12:19:14
    Od: DoQ <p...@g...com>

> [...]
    > cudzej własności? Czy czegoś ci ubędzie, jak facet na lewym pasie
    > pojedzie 9km/h szybciej od ciebie? Fiutek ci się skurczy od tego?

    A tobie coś ubędzie jak pojedziesz 9km/h mniej, tyle co "ja" ?
    Fiutek ci się nie wypręży wieczorem?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 3. Data: 2011-10-26 12:32:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    Wednesday, October 26, 2011, 12:19:14 PM, you wrote:

    > A tobie coś ubędzie jak pojedziesz 9km/h mniej, tyle co "ja" ?
    > Fiutek ci się nie wypręży wieczorem?

    Ale to nie twoja sprawa, dlaczego potrzebuję pojechać odrobinę
    szybciej od ciebie. Żyj i daj życ innym a nie zachowuj się jak pies
    ogrodnika, co sam nie porucha i drugiemu nie da.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2011-10-26 12:45:44
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Ale to nie twoja sprawa, dlaczego potrzebuję pojechać odrobinę
    > szybciej od ciebie. Żyj i daj życ innym a nie zachowuj się jak pies
    > ogrodnika, co sam nie porucha i drugiemu nie da.

    Ale to nie moja sprawa, jak chcesz jechać szybciej niż dozwolona to
    sobie jeździj. Po prostu nie wymuszaj na mnie podobnych zachowań, ani
    nie zmuszaj do skakania z lewo na prawo przed wyprzedzane samochody.
    Generalnie przeważnie jeżdżę szybciej niż reszta. Ale pieniactwa i
    nieuzasadnionego poganiania nie znoszę w żadnej postaci.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 5. Data: 2011-10-26 13:14:48
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    Wednesday, October 26, 2011, 12:45:44 PM, you wrote:

> [...]
    > nie zmuszaj do skakania z lewo na prawo przed wyprzedzane samochody.
    > Generalnie przeważnie jeżdżę szybciej niż reszta.

    Czyli pierdolisz głupoty dla samego pierdolenia. Z braku lepszego
    zajęcia dopierdalasz się do każdego drobiażdżku i wylewasz tu swoje
    frustracje.
    Nudzi ci się - to weź się do jakieś pracy.

    > Ale pieniactwa

    A co tu uprawiasz, jak nie pieniactwo własnie?

    > i nieuzasadnionego poganiania nie znoszę w żadnej postaci.

    Skoro jeździsz szybciej, to po co teoretyzujesz o jeździe dokładnie z
    ograniczeniami? Lubisz takich "przepisowych" na lewym pasie, co to
    jadą dokładnie ze swoim licznikiem?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2011-10-26 13:16:26
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-26 12:45, DoQ pisze:

> [...]
    > Generalnie przeważnie jeżdżę szybciej niż reszta. Ale pieniactwa i
    > nieuzasadnionego poganiania nie znoszę w żadnej postaci.

    Ty nie masz skakać z lewo na prawo, tylko trzymać się prawej strony. Jak
    nauczysz się tej jednej aczkolwiek fundamentalnej zasady będzie Ci łatwiej.

    A.

  • 7. Data: 2011-10-26 13:38:29
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2011-10-26 13:16, Arek pisze:

    > Ty nie masz skakać z lewo na prawo, tylko trzymać się prawej strony. Jak
    > nauczysz się tej jednej aczkolwiek fundamentalnej zasady będzie Ci łatwiej.
    >
    > A.

    To nie takie proste, bo np. na Gierkówce prawa strona jest znacznie
    bardziej dziurawa od lewej.
    Skoro jedzie z maksymalną dopuszczalną prędkością na tej drodze, to niby
    czemu miałby ustępować łamiącym prawo i narażać się na uszkodzenie
    zawieszenia ?.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik

  • 8. Data: 2011-10-26 13:41:23
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello WW,

    Wednesday, October 26, 2011, 1:38:29 PM, you wrote:

> [...]
    > Skoro jedzie z maksymalną dopuszczalną prędkością na tej drodze, to niby
    > czemu miałby ustępować łamiącym prawo i narażać się na uszkodzenie

    Dlatego, że pas prawy jest otwarty dla ruchu i należy z niego
    korzystać a art. 20 i 21 PoRD nie są jedynimi obowiązującymi
    przepisami na drodze.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 9. Data: 2011-10-26 13:42:08
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-26, WW <w...@v...pl> wrote:

> [...]
    > Skoro jedzie z maksymalną dopuszczalną prędkością na tej drodze, to niby
    > czemu miałby ustępować łamiącym prawo i narażać się na uszkodzenie

    Interesujace - dlaczego lamiacy prawo mialby ustepowac innym lamiacym
    prawo?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2011-10-26 13:42:14
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-26 13:38, WW pisze:

> [...]
    > Skoro jedzie z maksymalną dopuszczalną prędkością na tej drodze, to niby
    > czemu miałby ustępować łamiącym prawo i narażać się na uszkodzenie

    W prezentowanym linku na początku był komentarz:
    "- Dziurę, koleinę, kałużę - jeśli stanowią zagrożenie dla nas, dla
    zawieszenia i kół naszego samochodu - należy traktować jako przeszkody
    do ominięcia. I to nas uprawnia do jazdy lewym pasem. Ale tylko na
    konkretnym, zniszczonym odcinku. Nie znam kilkukilometrowych odcinków,
    na których byłyby same dziury i nie dało się jechać prawym pasem."

    wystarczyło przeczytać.

    A.