eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[media] Jazda pod wpływem czynem o niskiej szkodliwości społecznej › Re: [media] Jazda pod wpływem czynem o niskiej szkodliwości społecznej
    From: K <n...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [media] Jazda pod wpływem czynem o niskiej szkodliwości społecznej
    Date: Wed, 11 May 2022 13:22:22 +0100

    On 11/05/2022 13:02, ii wrote:

    > Chyba czegoś nie zrozumiałeś. Tam nie chodziło o wymiar kary tylko
    > odwołanie się do okoliczności łagodzących. Jak przestępstwa mogą być
    > czynami o niskiej szkodliwości społecznej? Jeśli takimi są to za
    > wykroczenie nagrody powinni dawać. No powiedz, przewidujesz, że za
    > wykroczenie polegające na przekroczeniu prędkości o 69km/h sąd też
    > odstąpi od wymierzania kary? Wiesz, chyba wezmę te dwa wyroki i wskażę w
    > sądzie przy odwołaniu i on mi da taką nagrodę bo co innego ...

    Nie, to ty nie rozumiesz. Mylisz przestepstwo z wykroczeniem i tu jest
    fundamentalny problem. Przestepstwa moga byc o niskiej szkodliwosci
    spolecznej czynu i nie ma sensu za kazde jedno od razu pakowac
    delikwenta to wiezienia na koszt podatnika i jest wiele mozliwosci aby
    kogos ukarac, np ograniczajac jego wolnosc. Nie mniej jednak to w/w
    gdzie PiSi radny kogos po pijaku potracil takim nie byl. To jest
    niestety problem tej i kazdej poprzedniej i przyszlej wladzy, chociaz ta
    jest pod wzgledem chronienia swoich wybitna to granic bezczelnosci.