eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[media] Jazda pod wpływem czynem o niskiej szkodliwości społecznej › Re: [media] Jazda pod wpływem czynem o niskiej szkodliwości społecznej
    From: K <n...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [media] Jazda pod wpływem czynem o niskiej szkodliwości społecznej
    Date: Wed, 11 May 2022 18:23:23 +0100

    On 11/05/2022 18:10, ii wrote:

    > Że niby w którym miejscu? Czy jazda powyżej 0,5 nie jest przestępstwem?

    W tym, ze porownojesz swoje wykroczenie do przestepstwa. Mieszasz dwie
    kwestie i boje sie, ze zaraz w to wmieszasz do porwnania mandat za jazde
    bez biletu w autobusie.

    > MZ najlepiej go okraść :-)

    > Czyli co, zgadzamy się?

    W czym? Czy to wykroczenie czy przestepstwo kara sie nalezy. Ale daleki
    jestem do zamykania w wiezieniu kogos kto jechal po pijaku i nikomu nie
    zrobil krzywdy, a do tego zlapali go pierwszy raz. Rowniez kara nalezy
    sie za przekroczenie predkosci o 69kmh.