  • Data: 2022-05-16 14:06:56
    Temat: Re: [media] Stara pierdoła zaleca prędkość zalecaną
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 16 May 2022 13:29:48 +0200, Cavallino wrote:

    > I co to zmienia w przypadku skrętu w prawo z lewego pasa?

    > Pod kątem prostym?

    Nie masz takiego promienia skretu, powiedzmy ze pod katem 30 stopni
    :-)

    > Skrece, jak zmienie :-)

    No wlasnie, i czy przepis wymaga wyprostowania samochodu lub
    kierownicy miedzy manewrami? :)

    A na rondzie to w dodatku pas skreca, kierownica moze mniej :-)

    > Wiadomo.
    > Ale nadal mówimy o innym skrzyżowaniu (podksrzyżowaniu jak wolisz).

    Moze i tak mowimy, ale czy masz na to jakies poparcie w przepisach?

    Wiec mamy jedno skrzyzowanie-rondo, i na nim kierowca zamierza skrecic
    :-)

    > Że rondo to skrzyżowanie?
    > Poważnie?

    Ze podskrzyzowania, na których skręcasz.

    Bo ciekawe rondo to masz np tu
    https://www.google.com/maps/@51.088877,17.0163453,15
    .79z

    J.