  • 21. Data: 2013-11-03 15:36:27
    Temat: Re: minuty za polaczenia przychodzace?
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-11-03 13:26, dizel pisze:

    > Żle się trochę wyraziłem. Chodzi mi o to że mając tą usługę aktywną,
    > jeśli ktoś ma dużo połączeń odebranych z innej sieci to może rozmawiać
    > z tych uzbieranych minut aż się wyczerpią, ale jak non stop dochodzą
    > nowe połączenia przychodzące to tych minut przybywa, nie trzeba
    > doładowywać konta żeby dzwonić. Jedyne doładowanie to 5zł które
    > przedłuży ważność konta na wychodzące na rok.

    A to zmienia postać rzeczy. Tu nie pomogę. A czy nie lepiej wykonać
    kilka telefonów do BOKów poszczególnych sieci?

    Marek

  • 22. Data: 2013-11-03 15:40:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 03 Nov 2013 15:11:34 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
> [...]
    ent/standardowa/bez-telefonu-nowa
    > Nie - "heyah" to nie T-Mobile.

    No jak nie ? Umowa zawarta z kim ?

    >>> http://www.orange.pl/kid,4003445721,id,4003445722,ar
    ticle.html
    > njumobile.pl to nie Orange.

    A umowa zawarta z kim ?

    >>> http://www.play.pl/oferta/play-abonament/formula_4_u
    nlimited2.html
    > Tam też nie ma "oferty bez limitu za 29 zl"

    I o te 6 zl bedziesz sie klocil ? :-)
    A kliknales w "zamawiam" pod "bez telefonu" ?

    Zawsze mozna tez skorzystac z redbullmobile.
    To tez bedzie "w sieci Play".

    J.

  • 23. Data: 2013-11-03 15:46:01
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-11-03 13:39, dizel pisze:

    > Usługa zbieraj minuty w Play w abonamentach dla osób prywatnych i
    > prepaid została wycofana na początku stycznia tego roku. Co do
    > abonamentów firmowych to usługa zmieniła się na Nowe zbieraj minuty
    > gdzie uzbierane minuty można wykorzystać tylko na numery stacjonarne.
    > Tyle że nie jestem w stanie stwierdzić czy usługę nadal można
    > aktywować i w których abonamentach. Na pewno w tych najnowszych
    > abonamentach play nie ma takiej możliwości.

    A no właśnie... ja mam abonament firmowy.

    Może to nie jest już istotne ale ja mam opis następujący tejże usługi
    (na koncie abonenckim):

    Promocyjne minuty, zebrane w ramach usługi Zbieraj Minuty. Minuty są do
    wykorzystania na krajowe połączenia głosowe do wszystkich sieci. Aby
    sprawdzić stan minut z telefonu, wpisz krótki kod *102# i zatwierdź
    "zieloną słuchawką".

    Marek

  • 24. Data: 2013-11-03 17:00:31
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-03 15:40, J.F. pisze:
    ent/standardowa/bez-telefonu-nowa

    > No jak nie ? Umowa zawarta z kim ?

    T-Mobile Polska S.A., ale punktu widzenia klienta (ofert, możliwości)
    to inna sieć i w sieci T-Mobile nie ma takich ofert. Zerknij sobie na
    zapisy umowy i wyraźnie rozgraniczenie abonentów.

    > A umowa zawarta z kim ?

    PTK Centertel Sp. z o.o., ale punktu widzenia klienta (ofert,
    możliwości) to inna sieć i w sieci Orange nie ma takich ofert.
    Operator (Orange) wyraźnie to rozgranicza, zresztą nie on jeden.

    > I o te 6 zl bedziesz sie klocil ? :-)

    Ja się nie mam o co kłócić (jeśli już to Twoja domena)
    i 6zł więcej to nie jest oferta za 29zł.

    > A kliknales w "zamawiam" pod "bez telefonu" ?

    Tak, kliknąłem, jedyna sieć, która obecnie w ramach
    swojej oferty coś takiego daje przy przeniesieniu
    numeru.

    > Zawsze mozna tez skorzystac z redbullmobile.
    > To tez bedzie "w sieci Play".

    To akurat tak.

  • 25. Data: 2013-11-03 18:01:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 03 Nov 2013 17:00:31 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > T-Mobile Polska S.A., ale punktu widzenia klienta (ofert, możliwości)
    > to inna sieć i w sieci T-Mobile nie ma takich ofert. Zerknij sobie na
    > zapisy umowy i wyraźnie rozgraniczenie abonentów.

    A wyrazne rozgraniczenie sieci jest ? :-P

    Kiedys to moze mialo znaczenie, czy "bezplatnie w sieci" obejmuje cala
    siec operatora czy tylko Heyah.
    Ale skoro bezplatnie do wszystkich, to juz bez znaczenia.

    No i jak abonent t-mobile chce przeniesc numer do sieci Heyah, to
    slyszy ze nie ma takiej mozliwosci, bo to ta sama siec :-P

    > PTK Centertel Sp. z o.o., ale punktu widzenia klienta (ofert,
    > możliwości) to inna sieć i w sieci Orange nie ma takich ofert.
    > Operator (Orange) wyraźnie to rozgranicza, zresztą nie on jeden.

    A Operator Orange jak sie nazywa ? :-P

    > Ja się nie mam o co kłócić (jeśli już to Twoja domena)
    > i 6zł więcej to nie jest oferta za 29zł.

    > Tak, kliknąłem,

    I jaka sie cena pokazala ?

    > jedyna sieć, która obecnie w ramach
    > swojej oferty coś takiego daje przy przeniesieniu
    > numeru.

    Od kiedy to na cztery sieci mowi sie "jedyna" ?

    > To akurat tak.

    To akurat srednio, ale fizyczna siec jakby ta sama :-)

    J.

  • 26. Data: 2013-11-03 18:14:05
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-03 18:01, J.F. pisze:
> [...]
    (...)

    > A wyrazne rozgraniczenie sieci jest ? :-P

    Jest. Wystarczy zerknąć w umowę, którą się podpisało.

    > Kiedys to moze mialo znaczenie, czy "bezplatnie w sieci" obejmuje cala
    > siec operatora czy tylko Heyah.
    > Ale skoro bezplatnie do wszystkich, to juz bez znaczenia.

    Ma znaczenie i to jak najbardziej. Bez znaczenia może dla
    'gimbusów', ale nie w sytuacji, gdy następuje komunikacja
    w drugą stronę, czyli ktoś dzwoni do szczęśliwego abonenta
    'za darmo do wszystkiego'. Pokaz ofertę Orange za 29zł
    'bezpłatnie do wszystkich' i to jeszcze taką, w której by
    można było skorzystać z innych dodatków Orange - dobre
    pakiety internetowe itd.

    > Od kiedy to na cztery sieci mowi sie "jedyna" ?

    Ponieważ jako jedyna taką ofertę posiada. Orange takiej nie
    nie ma, T-Mobile nie ma i Plus nie ma. Play dziwnym trafem
    jednak taką obecnie ma dla przenoszących numer. Nie wiem też
    na ile jest atrakcyjna, ponieważ w szczegóły nie wnikałem.

  • 27. Data: 2013-11-03 18:24:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 03 Nov 2013 18:14:05 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    > W dniu 2013-11-03 18:01, J.F. pisze:
    > (...)

    > Jest. Wystarczy zerknąć w umowę, którą się podpisało.

    No to czemu nie spojrzales przed napisaniem ?

    Bo aktualny zapis wyglada tak
    29. ,,Sieć Operatora" lub ,,Sieć" - publiczna sieć telekomunikacyjna
    Operatora służąca do świadczenia Usług Telekomunikacyjnych;

> [...]
    > w drugą stronę, czyli ktoś dzwoni do szczęśliwego abonenta
    > 'za darmo do wszystkiego'. Pokaz ofertę Orange za 29zł

    pokazalem,

    > i to jeszcze taką, w której by
    > można było skorzystać z innych dodatków Orange - dobre
    > pakiety internetowe itd.

    Dodatki w kazdej taryfie rozne - nawet jak siec sie oficjalnie tak
    samo nazywa.

    > Ponieważ jako jedyna taką ofertę posiada. Orange takiej nie
    > nie ma, T-Mobile nie ma i Plus nie ma.

    T-Mobile Polska SA taka ma, PTK Centertel ma.

    > Play dziwnym trafem
    > jednak taką obecnie ma dla przenoszących numer. Nie wiem też
    > na ile jest atrakcyjna, ponieważ w szczegóły nie wnikałem.

    kolega mial sprecyzowane wymagania i wszystkie go zadowola.

    J.

  • 28. Data: 2013-11-03 18:49:19
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-03 18:24, J.F. pisze:
> [...]
    > 29. ,,Sieć Operatora" lub ,,Sieć" - publiczna sieć telekomunikacyjna
    > Operatora służąca do świadczenia Usług Telekomunikacyjnych;

    No i co z tego?
    "Abonent Heyah" to nie "Abonent T-Mobile".
    Na umowie, czarno na białym. Do 'Sieci Rodzinnej' podłączysz
    kogoś z 'Heyah'? 'Rozmawiaj zawsze i wszędzie' tez działa
    z 'Heyah'?

    Jeżeli tak, to napiszę przepraszam i musiało się to
    zmienić w ostatnim roku dla nowych taryf.

    > pokazalem,

    Nic nie pokazałeś. Jeszcze raz:
    Pokaz ofertę Orange za 29zł 'bezpłatnie do wszystkich'.

    > T-Mobile Polska SA taka ma, PTK Centertel ma.

    W ofercie T-Mobile nie ma czegoś takiego, podobnie jak
    w ofercie Orange.

  • 29. Data: 2013-11-03 18:53:38
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > No i co z tego?
    > "Abonent Heyah" to nie "Abonent T-Mobile".

    A czym jest?

    > Na umowie, czarno na białym. Do 'Sieci Rodzinnej' podłączysz
    > kogoś z 'Heyah'? 'Rozmawiaj zawsze i wszędzie' tez działa
    > z 'Heyah'?

    Akurat to są promocje dotyczące NIEKTÓRYCH taryf. Ale w Heyah są, tylko pod
    innymi nazwami ;)

    > W ofercie T-Mobile nie ma czegoś takiego, podobnie jak
    > w ofercie Orange.

    Chyba zamów nowe okulary ;-)

  • 30. Data: 2013-11-03 19:07:09
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-03 18:53, Maciej Bebenek pisze:

    > A czym jest?

    Jak wyżej.

    > Akurat to są promocje dotyczące NIEKTÓRYCH taryf. Ale w Heyah są, tylko pod
    > innymi nazwami ;)

    Jakie promocje? To są usługi skierowane do abonentów tej samej sieci.
    Średnio mnie interesuję inne nazwy, jeżeli dana usługa jest
    skierowana tylko do abonentów T-Mobile i młodzieży z Heyah do tego
    nie podłączę.

    > Chyba zamów nowe okulary ;-)

    Heyah to nie T-Mobile, a Nju to nie Orange.
    T-Mobile Polska S.A. jest operatorem sieci Heyah, podobnie jak
    T-Mobile. Podobnie jest z PTK Centertel...