  • 11. Data: 2018-12-30 16:40:13
    Temat: Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-12-30 o 13:45, RadoslawF pisze:

    > Tyle że wypadek w którym szkodę poniosły dwa zderzaki to nie to samo
    > co taki w którym zginęły dwie osoby. W dodatku na przejściu dla pieszych.

    Dokładnie.
    No i co trzeba zrobić, żeby ofiary przeleciały 50 metrów?
    Tego się nawet nie udało "miszczom prostej" z Jeleniej Góry.
    Tylko mistrz w BMW tak potrafi.

    --
    Irokez

  • 12. Data: 2018-12-30 17:37:33
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2018-12-30 13:09, wowa wrote:
    [...]
    > http://prentki-blog.pl/ilosc-wypadkow-a-marka-i-ilos
    c-zarejestrowanych-samochodow-jak-wypada-bmw/.
    Chociaż nigdy nie miałem, to zawsze wiedziałem, że Deu to świetne auta. :-)

  • 13. Data: 2018-12-30 17:58:41
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 30 Dec 2018 07:16:49 -0800 (PST), j...@j...org
    napisał(a):

    > Że tak powiem, bredzisz.

    Daj se spokój, konik to nieuleczalny przypadek. Ciągle mu się zdaje że
    kierowcy to inny, lepszy gatunek homo.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 14. Data: 2018-12-30 18:03:22
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 30 Dec 2018 13:02:58 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Nie - za mała separacja ruchu samochodowego od ruchu rowerowego i
    > pieszych, brak obwodnic i szybkich przelotów przez miasta.

    świetny komentarz z Twittera wysłany przez TVP Korea:

    "Mamy teorię, że gdyby zlikwidować przejścia dla pieszych, to w Polsce
    ginęłoby mniej osób. Te kilka białych pasów na jezdni daje pieszym złudne
    poczucie, że statystyczny polski kierowca ma mózg."

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 15. Data: 2018-12-30 18:55:32
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 30-12-2018 o 16:16, j...@j...org pisze:

    > Może kiedyś taki trafi na ciebie lub twoją rodzinę,

    PLONK

  • 16. Data: 2018-12-30 19:02:01
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 30-12-2018 o 16:19, PiteR pisze:

    > Podobno dalsze zalewanie krajobrazu betonem to ślepa uliczka.

    Hodowla kapeluszników jest jeszcze bardziej ślepą uliczką...

    > Bo przejścia chyba nie podlegają pod nadzór budowlany?

    A co ma piernik do wiatraka?

    > W Anglii są śpiące policjanty i zagięcia drogi w okolicy przejśca.

    Problem nie jest w tym, co jest w okolicach przejść, tylko w tym czy da
    się przejechać przez miasto, albo nawet z dzielnicy do dzielnicy
    tranzytem, drogą szybkiego ruchu i bez przejść dla pieszych.
    Wystarczy takie możliwości zapewnić i nikt nie będzie jeździł w tym celu
    tam gdzie przejścia są i rozjeżdżał pieszych.
    A ten ostatni kilometr można faktycznie przejechać powoli, nawet 50 km/h.

    I to jest jedynie słuszne rozwiązanie, wymyślanie jakiegokolwiek innego,
    to idiotyzm czystej wody, wymyślony dla i przez drogowe melepety,
    których motoryzacja przyprawia o dreszcze (więc z założenia nie powinno
    być ich na tej grupie, bo to nie jest grupa o psychiatrii i nie służy do
    leczenia swoich fobii).

    W Polsce niestety, w większości miejsc się nie da tak dotrzeć do celu,
    więc mamy co mamy.

    Co oczywiście nie jest lekarstwem na wszelkie chore przypadki, świr w
    BMW znajdzie się w każdym kraju.

  • 17. Data: 2018-12-30 19:13:15
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2018-12-30 16:16, j...@j...org wrote:
    ..

    > Że tak powiem, bredzisz.
    >
    > Wypadek miał miejsce w Toruniu, na ulicy Grudziądzkiej, w tym miejscu, między ulicą
    Polną (u góry), a centrum handlowym (dół mapy, widać parking CH).

    > https://goo.gl/maps/36yoU3Ns9iH2
    >
    > https://screenshots.firefox.com/wgVY1zNJYxwv6bAg/www
    .google.com

    > - Toruń ma południową obwodnicę
    >
    > - droga dwupasmowa w obie strony, rozdzielona pasem zieleni

    A od pieszych oddzielona?

  • 19. Data: 2018-12-30 19:29:25
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 30 Dec 2018 19:02:01 +0100, Cavallino napisał(a):

    > W Polsce niestety, w większości miejsc się nie da tak dotrzeć do celu,
    > więc mamy co mamy.

    Akurat Toruń można objechać autostradą/ekspresówką chyba z każdej strony w
    każdą, więc cały ten wywód jest z dupy wzięty.

    KAPELUSZ AUTOPLONK

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 18. Data: 2018-12-30 19:29:25
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-12-30 o 14:50, ddddddddddddd pisze:

    > ale dwa zderzaki to kolizja, przy wypadku musi być poszkodowany?

    A nadwyrężony kręgi szyjne? Pogotowie kołnierz założyło. :-)

> [...]
    > hybrydą i w zasadzie w normalnej cenie wszystkie są nijakie, oprócz BMW
    > (330e - 6 sekund do setki). Przy czym prędkości w tym aucie nie
    > wykorzystam zbyt często, mieszkam w kraju w którym jeździ się
    > 120-130km/h na autostradzie - ale przyspieszenie w razie potrzeby chcę
    > mieć dostępne.
    > Dodatkowo patrząc z perspektywy w Polsce kierowcy jeżdżą dużo szybciej i
    > mniej bezpiecznie (zasługa chociażby braku odpowiedzialności za stłuczkę
    > której można było uniknąć) a piesi często wchodzą na drogę tak jakby jej

    Tym bardziej niech sprzeda BMW i kupi coś co ma poniżej stu koni.

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2018-12-30 21:06:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.12.2018 o 18:03, P.B. pisze:

> [...]
    > ginęłoby mniej osób. Te kilka białych pasów na jezdni daje pieszym złudne
    > poczucie, że statystyczny polski kierowca ma mózg."

    Bo dokładnie tak jest. W wolsce (w zasadzie jednak w Polsce, bo rodowód
    zjawiska sięga głębokiego PRLu) wbrew nazwie przejścia dla pieszych nie
    są dla pieszych, tylko przeciw nim. Przejście to nie miejsce na którym
    ma się czuć bezpiecznie, a po prostu jedyne miejsce gdzie może pokonać
    jezdnię. Pod warunkiem że nic nie jedzie.

    Shrek