  • Data: 2012-10-27 08:08:37
    Temat: Re: myjka ultradzwiekowa do trawienia
    Od: a...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

    Pszemol wrote:

    > Jakich rezystorów??

    smd 0805 akurat.

    > Widziałeś Ty kiedyś grzałkę do akwarium?

    Cóż, raz spojrzałem i zobaczyłem taką jedną.

    > To zwykle rurka szklana z elementem grzejnym połączonym
    > z siecią elektryczną za pośrednictwem termostatu bimetalicznego...
    > Regulację temperatury uzyskuje się kręcąc śrubkę która
    > zbliża lub oddala od siebie styki tej bimetalicznej blaszki...

    Trzeba celować w te niezwykłe.

    Bierzesz, odpalasz google czy allegro, wpisujesz "grzałka skalar" i się
    dziwujesz do wieczora...

    Hint - regulacja temperatury musi być poza samą grzałką, na kabelku - wtedy
    będzie elektroniczny.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl