  • 31. Data: 2011-02-19 20:21:49
    Temat: Re: myszka na 2 lata
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Przesmiewca pisze:
    > Piotr Rezmer<p...@e...net.pl> napisał(a):
    >
    >> Tomaszek pisze:
    >>> A4Tech OP-3D
    >> Brak bocznych przycisków :(
    >
    > M510 z jakiego powodu Ci nie pasuje?

    Jeśli chodzi o obudowę myszy, to wygląda obiecująco; tylko cały czas się
    obawiam dużej masy myszki. Z komputerem pracuję codziennie kilkanaście
    godzin i niestety ergonomia ma dla mnie duże znaczenie.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 32. Data: 2011-02-19 20:32:44
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

> [...]

    >obawiam dużej masy myszki. Z komputerem pracuję codziennie kilkanaście
    >godzin i niestety ergonomia ma dla mnie duże znaczenie.

    Z 2 paluszkami jest dosc ciezka, to prawda. Ja pracuje po 8-9 godzin
    i nie narzekam na ciezar, ale jestem duzym facetem i w duzej dloni
    mysz lezy niezle. Z tym ze jak napisalem - mysz pracuje takze
    na 1 paluszku i wtedy ciezar calosci jest mniejszy.
    Najlepiej by bylo, zebys mogl organoleptycznie ja ocenic, ale z tym moze byc problem,
    bo jest sprzedawana w blistrze i nie da sie do niej dokladnie przymierzyc... :)
    Ale jesli chodzi o jakos wykonania i dzialania - bez zarzutu.

  • 33. Data: 2011-02-20 07:30:10
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Sat, 19 Feb 2011 14:21:23 +0100, Radosław Sokół napisał(a):

    > 1) Przy znacznie mniejszym obciążeniu i tak wytrzyma dłużej.
    >
    > 2) Jako "podróżną" możesz chyba kupić typową przenośną mysz
    > ze zwijanym kablem, przewidzianą do takich zastosowań?
    > Będzie ona malutka, ale wcale się na takich źle nie pra-
    > cuje, dopóki to jest praca dorywcza w terenie a nie pre-
    > cyzyjna w biurze.

    kabel myszy mógłby być wypinalny, np. mini USB.

    > Nie ma chyba takich myszy. Dodatkowy koszt bez większych
    > zysków użytkowych oraz dodatkowy punkt możliwej awarii
    > (pewnie by się często wyłamywały te gniazda/wtyczki z ko-
    > lei).

    A4Tech kiedyś taką robił. Wejście miała jak stare telefony Nokii to i
    telefon można było naładować tym samym kablem.

  • 34. Data: 2011-02-21 08:56:03
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2011-02-19 20:33, Piotr Rezmer pisze:
    > Oglądałem ten model ale widzę, że nie ma bocznych przycisków, które
    > bardzo przydają się w przeglądarkach.
    Jest rolka przechylana na boki, którą można sobie w ten sposób
    skonfigurować.

    Maciek

  • 35. Data: 2011-02-22 15:03:38
    Od: aL <b...@w...pl>

    W dniu 2011-02-18 07:33, Piotr Rezmer pisze:

    > Aktualnie zużywam myszki w tempie ok 1/rok. Chciałbym być ekologiczny i
    > obniżyć zużycie do 1/2 lata. Aktualnie używam A4 office 8k. Czy są
    > producenci którzy oferują trwalsze wyroby w niewysokiej cenie?
    >
    > Zwykle pada mi:
    > kabel USB
    > -odklejają się ślizgacze
    > -kończą życie klawisze funkcyjne (głównie w chwilach podwyższonego
    > ciśnienia)
    >
    > Jestem fanem dużych/wielkich lekkich myszek przewodowych.

    Logitech MX 518. Nie wiem tylko, co rozumiesz przez niewysoką cenę.
    aL

    --
    A girl phoned me the other day and said... 'Come on over, there's nobody
    home.'

  • 36. Data: 2011-02-22 17:28:59
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    aL pisze:

    > Logitech MX 518. Nie wiem tylko, co rozumiesz przez niewysoką cenę.

    Taniej niż Razery, np. do 100 zł.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 37. Data: 2011-02-22 21:49:04
    Od: aL <b...@w...pl>

    W dniu 2011-02-22 18:28, Piotr Rezmer pisze:

    > Taniej niż Razery, np. do 100 zł.

    Ten Logitech kosztuje około 120 złotych. O myszach Razera nie
    będę się wypowiadał, bo używałem może przez parę godzin. Jednak
    z tego co pamiętam to dwa lub trzy razy droższy Razer
    nie powalił mnie na kolana.
    aL

  • 38. Data: 2011-02-23 10:02:30
    Od: losowy <l...@t...test>

    W dniu 2011-02-19 20:37, Piotr Rezmer pisze:
    > Ta wygląda na ciekawą, chyba jest duża i w miarę wygodna, a jak z
    > bocznymi przyciskami, jest 1 czy dwa?

    Nie wiem jak w przypadku w/w, ale od kilku lat mam IntelliMouse Explorer
    3.0 i tutaj z boku są dwa przyciski. Przynajmniej dwa razy dziennie jest
    zwijana i wrzucana do plecaka, kabel często przycinany szufladą od
    klawiatury, wiele razy spadała na wykładzinę. Jedyne ślady użytkowania
    to lekko wytarte przyciski: lewy i prawy klik. Szczerze polecam.

  • 39. Data: 2011-03-03 08:20:14
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    > Ta wygląda na ciekawą, chyba jest duża i w miarę wygodna, a jak z
    > bocznymi przyciskami, jest 1 czy dwa?

    Nie jest duża ani mała-średnia (13 cm długa). Ma guzik środkowy w kółku
    oraz po jednym po bokach.