  • 1. Data: 2009-08-31 22:34:44
    Temat: nagrywarka DVD
    Od: rs <n...@n...spam.com>

    czy ktos moglby mi polecic sprawdzona wewnetrzna nagrywarke na IDE,
    ktora nagrywa DL, lyka rownie dobrze plusy i minusy, obsluguje plyty
    RW, da sie obecnie bez problemu kupic on-line i pochodzi przynajmniej
    rok. nie musi byc demonem szybkosci, zeby tylko nie zawodzila. z gory
    dzieki za szybka odpowiedz. <rs>

    --

    "My God is nicer than yours". Thomas Krupski

  • 2. Data: 2009-08-31 23:40:21
    Temat: Re: nagrywarka DVD
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Silly, silly rs nabazgrału:

> [...]
    > RW, da sie obecnie bez problemu kupic on-line i pochodzi przynajmniej
    > rok. nie musi byc demonem szybkosci, zeby tylko nie zawodzila. z gory

    Każda na IDE, która jest obecnie w normalnej sprzedaży.

    --
    tbr

  • 3. Data: 2009-09-01 16:42:56
    Od: Brodi <m...@i...pl>

    rs pisze:
> [...]
    > RW, da sie obecnie bez problemu kupic on-line i pochodzi przynajmniej
    > rok. nie musi byc demonem szybkosci, zeby tylko nie zawodzila. z gory

    Znając życie każdy poleci co innego :]

    Osobiście polecam LG, używam ich napędów od czasu CDromu x24 i nie narzekam.

    Odradzam Samsunga i philipsa, z nec i pioneerem mam złe doświadczenie bo
    padły wszystkie zaraz po upływie gwarancji :]

  • 4. Data: 2009-09-02 00:32:42
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    Brodi pisze:

> [...]
    >
    > Odradzam Samsunga i philipsa, z nec i pioneerem mam złe doświadczenie bo
    > padły wszystkie zaraz po upływie gwarancji :]

    A TSSTcorp CD/DVDW TS-H652L ?

    --
    animka

  • 5. Data: 2009-09-02 05:19:34
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Uzytkownik "rs" <n...@n...spam.com> napisal w wiadomosci
> [...]
    > RW, da sie obecnie bez problemu kupic on-line i pochodzi przynajmniej
    > rok. nie musi byc demonem szybkosci, zeby tylko nie zawodzila. z gory

    Mialem Pionka DVR-106, nie chcial sie zepsuc a chcialem szybszy to poszedl
    do ludzi za piwo i nadal dziala tam (blizki znajomy)
    Teraz mam DVR-111 i tez nie chce sie zepsuc, ale szybszego mi nie trza :)

    Pozdrofka

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2009-09-02 21:27:36
    Od: Brodi <m...@i...pl>

    > A TSSTcorp CD/DVDW TS-H652L ?

    samsung :[

  • 7. Data: 2009-09-02 21:52:03
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Tue, 01 Sep 2009 18:42:56 +0200, Brodi
    <m...@i...pl> wrote:

    dzieki za odpowiedz.

    >Znając życie każdy poleci co innego :]
    >Osobiście polecam LG, używam ich napędów od czasu CDromu x24 i nie narzekam.

    kurcze. moje doswiadczenia z ta firma sa tylko dobre w przypadku
    lodowki.

    >Odradzam Samsunga i philipsa, z nec i pioneerem mam złe doświadczenie bo
    >padły wszystkie zaraz po upływie gwarancji :]

    obstawialem plextora, ale to podobo BenQ, od ktorego staram sie stac z
    daleka. <rs>

  • 8. Data: 2009-09-02 22:44:19
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    Brodi pisze:

    > samsung :[

    Czyli to jest Samsung? aż mi się wierzyć nie chce. Mam jeszcze Pioneera
    luzem, ale jakoś go jeszcze nie dołożyłam do komputera.

    --
    animka

  • 9. Data: 2009-09-03 13:17:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Brodi" h7jj2s$svg$...@a...news.neostrada.pl

    > Osobiście polecam LG, używam ich napędów od czasu CDromu x24 i nie narzekam.

    Ja miałem dwie rzeczy LG -- obie popsuły się.
    (nagrywarka stacjonarna uporczywie wysuwa szufladę
    i komputerowy czytnik DVD przestał czytać podwójne/DL płyty)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2009-09-05 09:20:35
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Animka pisze:

    > Czyli to jest Samsung? aż mi się wierzyć nie chce. [...]

    TSST == Toshiba/Samsung Storage Technology. Teraz współpracują.

    Ale jakie to ma znaczenie? Nagrywarka i tak po dwóch latach
    padnie -- a na te dwa lata ma się gwarancję lub "rękojmię".
    Dla 100 zł nie warto tracić tyle czasu na rozeznanie -- poza
    oczywiście wykluczeniem modeli, które rozpadają się w ciągu
    pierwszych kilku miesięcy pracy.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |