  • 11. Data: 2009-09-05 14:07:09
    Temat: Re: nagrywarka DVD
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Radosław Sokół" 2...@g...one.pl

    > Dla 100 zł nie warto tracić tyle czasu na rozeznanie -- poza
    > oczywiście wykluczeniem modeli, które rozpadają się w ciągu
    > pierwszych kilku miesięcy pracy.

    Warto ten czas stracić na kupowanie, montowanie i demontowanie. :)
    Poza tym -- co to 100 złotych dla Polaka. :) Stówka na bezużyteczną
    nagrywarkę, dwie stówki na bezużyteczny HDD, kilka stówek na takiż
    monitor... Co to było dla Polaka. :)

    Później ten Polak mówi do mnie -- pójdziesz do piekła, gdy mi nie dasz na cośtam. :)
    Albo hipnotyzuje mnie jakoś tak -- ,,mole i rdza pożarły twoje bogactwo''...

    Po co myśleć, skoro można dofinansować buble, kupując to, co podpowie czucie. :)
    A sprzedawca bubla da na Kościół, aby ten wymadlał to czucie. :)

    Następnie można powyzywać od troli tych, którzy proponują
    kupowanie rozumne czy rozumne życie w ogóle. :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2009-09-05 17:42:51
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    Radosław Sokół pisze:

    > TSST == Toshiba/Samsung Storage Technology. Teraz współpracują.

    Aha. Nie przyszło mi to na myśl.

> [...]
    > Dla 100 zł nie warto tracić tyle czasu na rozeznanie -- poza
    > oczywiście wykluczeniem modeli, które rozpadają się w ciągu

    I pomyśleć, że ani razu nie wypaliłam jeszcze jakiegoś napisu czy obrazku
    na płytce DVD, czy CD-ROM.
    Zawsze zapominam kupić specjalnej płytki. Raz widziałam, w Euro, ale
    dosyć drogie duże opakowanie, a nie pojedyńczo i wtedy nie uśmiechało mi
    się tego kupować.

    --
    animka