  • 1. Data: 2009-02-17 11:10:08
    Temat: newbie: ile słów kluczowych?
    Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl>

    Dzień dobry?
    Mam takie pytanie podstawowe:
    ile słów kluczowych można umieścić w meta keywords? Czy jest jakieś
    ograniczenie na długość tekstu w meta keywords?
    Byłbym wdzięczny za info!

  • 2. Data: 2009-02-17 13:35:23
    Temat: Re: newbie: ile słów kluczowych?
    Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 17 Feb 2009 14:42:16 +0100, Peter May napisał(a):

    > Po w ogóle meta keywords? Google tego nie używa:
    >
    > http://googlewebmastercentral.blogspot.com/2007/12/a
    nswering-more-
    popular-picks-meta-tags.html

    > (w komentarzu drugim masz odpowiedź).

    To w jaki sposób wiąże się dokument HTML ze słowami kluczowymi dla Google?
    Byłbym wdzięczny za odpowiedź.

  • 3. Data: 2009-02-17 13:42:16
    Od: Peter May <p...@p...fm>

    --
    Peter

  • 4. Data: 2009-02-17 13:51:57
    Od: "TornadoTN - (Tomek N.)" <t...@d...net.pl>

    Peter May pisze:

    > Po w ogóle meta keywords? Google tego nie używa:
    >
    > http://googlewebmastercentral.blogspot.com/2007/12/a
    nswering-more-popular-picks-meta-tags.html

    > (w komentarzu drugim masz odpowiedź).

    wp.pl uzywa ;) a moze to jakis twor typu netsprint....

    TornadoTN (Tomek N.) --> http://www.tomek.net.pl

  • 5. Data: 2009-02-17 14:00:34
    Od: Peter May <p...@p...fm>

    TornadoTN - (Tomek N.) pisze:

    nswering-more-popular-picks-meta-tags.html

    > wp.pl uzywa ;) a moze to jakis twor typu netsprint....

    Ja tam nie wiem po co używają, ale jeśli Google oficjalnie mówi, że nie
    używa, to nie używa. A przynajmniej tak powinno być ;-)

    --
    Peter

  • 6. Data: 2009-02-17 14:22:52
    Od: "Radek N." <n...@g...pl>

    Peter May pisze:

    nswering-more-popular-picks-meta-tags.html

    > Ja tam nie wiem po co używają, ale jeśli Google oficjalnie mówi, że nie
    > używa, to nie używa. A przynajmniej tak powinno być ;-)

    Wręcz przeciwnie. Przecież web 3.0 ;) zakłada jeszcze większe możliwości
    segregowania i agregowania treści - słowa kluczowe mogą IMO zyskiwać na
    znaczeniu w najbliższej przyszłości... ale to takie moje wróżby :)

    --
    Radek N.

  • 7. Data: 2009-02-17 21:05:48
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 17 Feb 2009 11:10:08 +0000 (UTC), Jivanmukta napisał(a):

    > Mam takie pytanie podstawowe:
    > ile słów kluczowych można umieścić w meta keywords? Czy jest jakieś
    > ograniczenie na długość tekstu w meta keywords?

    Niby się mówi żeby ograniczać do 10.
    Google to olewa, ale znów może to być pomocne w jakiś sposób w ogarnięciu
    haseł które nas dla danej witryny interesują... no i inne wyszukiwarki, jak
    netsprint, z tego ponoć korzystają, choć ich udział u nas minimalny.

    Podsumowując keywords nie traktuj jako elementu pozycjonerskiego, lepiej
    skupić się na samej treści i tytule Title.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 8. Data: 2009-02-17 21:12:51
    Od: porneL <n...@p...net>

    On Tue, 17 Feb 2009 14:22:52 -0000, Radek N. <n...@g...pl> wrote:

    > Wręcz przeciwnie. Przecież web 3.0 ;) zakłada jeszcze większe możliwości
    > segregowania i agregowania treści - słowa kluczowe mogą IMO zyskiwać na
    > znaczeniu w najbliższej przyszłości... ale to takie moje wróżby :)

    Już w "Web 1.0" wyszło na jaw, że metadane podawane przez autorów stron są guzik
    warte -- zaspamowane, nieaktualne i wybrakowane.
    Nawet gdyby autorzy wstawiali <meta keywords> starannie i bez oszukiwania, to to jest
    strzęp informacji z którym prawie nic nie da się zrobić.

    Na przykładzie Wikipedii:

    Jak wysoka jest wieża Eiffela?
    września,1980,1985,1991,1994,2000" />

    Stolica Polski?
    wojewódzkie,Państwa Europy,Unia Europejska,Rada Europy,OBWE,NATO,WTO,OECD" />

    Powyższe strony zawierają jasno sformułowane odpowiedzi na te pytania, tylko bez
    "dekoracji" z <meta> czy RDF. To są podstawy, z którymi ma sobie radzić semantyczne
    "web 3.0".

    Stanowisko Google w tej sprawie jest takie, że niewidoczne metadane podwajają nakład
    pracy autorów, a nie mają żadnej wartości dla wyszukiarki. Google stawia na analizę
    języka naturalnego. Za polski jeszcze się nie zabrali, ale dla angielskiego mają już
    co pokazać:

    http://www.google.com/search?q=capital+of+poland
    http://www.google.com/search?q=height+of+eiffel+towe

    http://pornel.net
    this.author = new Geek("porneL");

  • 9. Data: 2009-02-17 21:13:02
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 17 Feb 2009 15:22:52 +0100, Radek N. napisał(a):

    > Wręcz przeciwnie. Przecież web 3.0 ;) zakłada jeszcze większe możliwości
    > segregowania i agregowania treści - słowa kluczowe mogą IMO zyskiwać na
    > znaczeniu w najbliższej przyszłości... ale to takie moje wróżby :)

    Raczej nie, bo to jest element którego nie widać ani na samej stronie ani w
    serpach więc daje to pole do nadużyć, co było swego czasu czynione :]

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 10. Data: 2009-02-17 22:06:57
    Od: ethanak <s...@b...pl>

    Dnia Tue, 17 Feb 2009 21:12:51 +0000, porneL napisał(a):

    > [...]
    > Jak wysoka jest wieża Eiffela?

    Eiffla...

    ethanak