  • Data: 2014-12-21 19:52:54
    Temat: Re: nie do końca padnięta lodówka AMICA - kto chce? ;)
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Mario napisał:

    > A co to za zwyczaj, żeby wysyłać na grupę tematyczną ogłoszenie
    > o sprzedaży. Idź i nie spamuj więcej.

    Przede wszystkim co to za zwyczaj, by ludziom wmawiać, że czegoś
    żądają i chcą ograbić z własności? Do tego wierzyć, że wszyscy
    marzą o prezencie pod choinkę w postaci zepsutej lodówki! I tak
    tu manipulują, by to marzenie się ziściło. Skąd się tacy biorą?!
    Że gdzieś z okolic Nadarzyna, to już wiem po IP. Ale tak w ogóle?

    --
    Jarek