  • 11. Data: 2014-06-01 15:48:52
    Temat: Re: nowe dvd
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    > Kurde balans, problem mnie intryguje... w jakim mieście mieszkasz? Może
    > jakbym zobaczył problem na żywo to bym coś poradził...

    Siedlce koło Warszawy,
    wiesz jak mi odeślesz ta nagrywarkę to mogę Ci wysłać to testów,
    ale z tego co mi się wydaje, ona tylko u mnie nie działa...

    no i jeśli to jakiś wirus to nie chciałbym nikogo zarazić...

  • 12. Data: 2014-06-01 15:57:04
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2014-06-01 15:48, tusk, donald tusk pisze:

> [...]
    > ale z tego co mi się wydaje, ona tylko u mnie nie działa...
    >
    > no i jeśli to jakiś wirus to nie chciałbym nikogo zarazić...

    W sumie to niedaleko od Warszawy. Jeśli zwracasz koszty dojazdu to
    możemy się dogadać ;)
    Mam poważne podejrzenia, że problem jest na miejscu i nic nie da
    podesłanie sprzętu do mnie.

    --
    __Tomaszek__GG:559642
    omijam to: tvn*gazeta*facebook*wosp

  • 13. Data: 2014-06-01 16:01:35
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    > W sumie to niedaleko od Warszawy. Jeśli zwracasz koszty dojazdu to
    > możemy się dogadać ;)
    > Mam poważne podejrzenia, że problem jest na miejscu i nic nie da
    > podesłanie sprzętu do mnie.

    a ile tych kosztów? nie mówię nie, też mi się wydaje, ze problem leży u
    mnie, chociaż sprawdzałem też w pracy i było to samo...

  • 14. Data: 2014-06-01 16:05:12
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    tylko jest pewien mały problem o którym nie pisałem wyżej...

    na moim stacjonarnym kompie objawił sie jeszcze jeden efekt, podczas
    nagrywania gdy nagrywanie się wywala na dysku tworzy mi się bad sektor...

    więc stacjonarnego wolałbym na swoim dysku nie testować,

    mam laptopa, ten też się wywala, ale płytki 8x rozpoznaje na 2,4x, co
    powoduje, że takie testy mogą sporo potrwać...

    sam już nie wiem...

  • 15. Data: 2014-06-01 16:14:56
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2014-06-01 16:01, tusk, donald tusk pisze:

    > a ile tych kosztów? nie mówię nie, też mi się wydaje, ze problem leży u
    > mnie, chociaż sprawdzałem też w pracy i było to samo...

    Tak patrzę po rozkładzie pkp: do 50zł ( w obie strony )

  • 16. Data: 2014-06-01 16:18:23
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2014-06-01 16:05, tusk, donald tusk pisze:
    > tylko jest pewien mały problem o którym nie pisałem wyżej...
    >
    > na moim stacjonarnym kompie objawił sie jeszcze jeden efekt, podczas
    > nagrywania gdy nagrywanie się wywala na dysku tworzy mi się bad sektor...

    ??????

    > więc stacjonarnego wolałbym na swoim dysku nie testować,
    >
    > mam laptopa, ten też się wywala, ale płytki 8x rozpoznaje na 2,4x, co
    > powoduje, że takie testy mogą sporo potrwać...
    >
    > sam już nie wiem...

    Intrygują mnie te Twoje sprzęty ;)

  • 17. Data: 2014-06-01 16:27:43
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    no sam zobacz co mi sie zrobiło po ostatnich nagrywaniach:
    http://zsyp.eu/smieci/bady.PNG
    i to nie bad, tylko week... i teraz zamiast go sobie zmapować to mi
    komputer freezuje jak natrafi na te pliki...
    pewnie hdd regeneratgor by usunął, ale będę się tym zajmował jak
    naprawię DVD...

    przyjmuję propozycję, odezwę się jak będe miał kasę...

    tylko będziemy testowali na laptopie i tak też nie działa...

  • 18. Data: 2014-06-01 16:57:12
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2014-06-01 16:27, tusk, donald tusk pisze:
> [...]
    >
    > przyjmuję propozycję, odezwę się jak będe miał kasę...
    >
    > tylko będziemy testowali na laptopie i tak też nie działa...

    Spokojnie, przyjadę z własnym softem i świeżym spojrzeniem na sprawę;)
    Podejrzewam, że nagrywarki są tu niewinne, ale nie zakładam z góry
    żadnych teorii. Po prostu będziemy szukać rozwiązania. Niczego też z
    góry nie obiecuję.
    Jakby co odezwij się:

    GG:559642
    e-mail: d3bkowski@(_*WYTNIJ_TO*_)gmail.com

  • 19. Data: 2014-06-01 16:58:27
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    W dniu 2014-06-01 16:57, TOMASZEK pisze:

> [...]
    > Podejrzewam, że nagrywarki są tu niewinne, ale nie zakładam z góry
    > żadnych teorii. Po prostu będziemy szukać rozwiązania. Niczego też z

    OK, dzięki odezwę się, ale jak uzbieram kasę,

  • 20. Data: 2014-06-01 22:01:35
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2014-06-01 16:27, tusk, donald tusk pisze:
    > no sam zobacz co mi sie zrobiło po ostatnich nagrywaniach:
    > http://zsyp.eu/smieci/bady.PNG
    Wyglada ze sa problemy z remapowaniem i sektory automatycznie sie nie
    relokuja. Poniewaz Rellocated Sector Count wyglada na nienaruszone. Wez
    MHDD wypal na plyte/pendrive i zrob tym softem remapowanie. Powinna
    zwiekszyc sie wartosc w Rellocated ale ostatnie 2 pozycje powinny zrobic
    sie zielone i dysk powinien dzialac prawidlowo.