  • 11. Data: 2017-02-08 15:38:25
    Temat: Re: nowy numer ze starymi długami [rotacja numerów]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:o7f7ga$g24$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2017-02-08 o 14:34, Yerine Ictimai pisze:

    >Zmiana numeru jest płatna, więc pisz reklamację, że masz jakiś
    >staling po poprzednim właścicielu, może w ramach ugody zmienią ci
    >numer za darmo.

    >Masz znajomych, którzy niewiele wiedzą, ale kłapać dziobem lubią.
    >Współczuję.

    Albo mieli traktor w ogrodku :-)

    No coz, podaj koledze swoje dane i wyslij wzor pisma, stalking to sie
    chyba na policji zglasza, kolega tam zlozy zawiadomienie i poda, ze
    tak mu poradziles.

    Porada nic zlego, nie masz sie czego bac :-)

    J.

  • 12. Data: 2017-02-08 15:40:22
    Temat: Re: nowy numer ze starymi długami [rotacja numecsOzd10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-02-08 o 14:55, Yerine Ictimai pisze:

    >Można. Jedyny minus to to, że ktoś dzwoni i dupę truje.

    >Nie ma podstaw.

    Stalking to chyba przestepstwo ?

    A na zmiane nr za darmo podstawa jest ? :-)

    J.

  • 13. Data: 2017-02-08 15:43:52
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> Wrote in message:
    > W ogóle co to za pomysł, aby w dzisiejszych czasach brać nowy numer?
    > twoja pierwsza komórka w życiu

    Wiesz, mam jeszcze jakieś numery na prepaid, w pewnym sensie
    zgadłeś, to mój pierwszy abo, obowiązek rejestracji sprawił że mi
    obojętne a korzyści z abonamentu jednak jakieś są
    ;)

    > czy sam długów narobiłeś i uciekasz
    > przed wierzycielami? ;)

    Wiesz co, fajną masz logikę, z ofiary czynisz "kata" ;)

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 14. Data: 2017-02-08 15:49:09
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> Wrote in message:

    > Stalking to chyba przestepstwo ?
    >

    > A na zmiane nr za darmo podstawa jest ? :-)

    Wiecie, jeżeli KTOŚ ten został poinformowany że to nowy numer i
    abonament i dalej robi swoje...

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 15. Data: 2017-02-08 15:59:05
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    Yerine Ictimai <i...@y...ru> Wrote in message:

    > Wiecie, jeżeli KTOŚ ten został poinformowany że to nowy numer i
    > abonament i dalej robi swoje...

    A zresztą co za różnica czy nęka poprzednika czy nowego
    właściciela abonamentu? Jeżeli to jeszcze komornicy to mają chyba
    takie uprawnienia? ALE jeżeli to jakaś prywatna osoba, np. była
    kochanka to i tak i tak łamie prawo, powiem że nawet żal kobiety
    gdyby nie fakt że nie chce podjąć rozmowy żeby cokolwiek
    wyjaśnić, przecież to głupie, i dzwoni z różnych numerów i chyba
    jedynie stacjonarnych - nie ma nawet jak wysłać SMSa!

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 16. Data: 2017-02-08 16:06:31
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    Yerine Ictimai <i...@y...ru> Wrote in message:
    > ALE jeżeli to jakaś prywatna osoba, np. była
    > kochanka to i tak i tak łamie prawo, powiem że nawet żal kobiety
    > gdyby nie fakt że nie chce podjąć rozmowy

    Jeszcze jest taka opcja że może to być:

    - osoba chora psychicznie, w dodatku powiedzmy bardzo
    niebezpieczna, poprzednik zatarł ślady żeby ratować siebie i
    swoją rodzinę,

    - jakaś grupa przestępcza, poprzednik wziął udział w tzw.
    "programie ochrony świadka", zeznawał przeciw mafii i dostał nową
    tożsamość.

    W obu przypadkach prześladowcy raczej wyjaśniają wątpliwości na
    niekorzyść klienta ;) Aż strach się bać!!!

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 17. Data: 2017-02-08 17:47:31
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

    >Można. Jedyny minus to to, że ktoś dzwoni i dupę truje.

    >Nie ma podstaw.

    Stalking to chyba przestepstwo ?

    A na zmiane nr za darmo podstawa jest ? :-)
    ---
    W stacjonarnym była to pewnie jest.

  • 18. Data: 2017-02-08 18:14:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 8 lutego 2017 15:38:29 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Albo mieli traktor w ogrodku :-)

    Znasz przypadek że po nr tel komornik dłużnika zlicytował?

  • 19. Data: 2017-02-08 19:39:33
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-02-08 18:14, Kris wrote:
    > Znasz przypadek że po nr tel komornik dłużnika zlicytował?

    Kilka lat temu krązył urban legend jak komornik znalazł adres
    zamieszkania "dłużnika" wklepując numer telefonu do googla i znajdując
    jakąs firmę. Z "nowym numerem" kupionym chwile wcześniej. I zaczeło się
    nękanie i groźby w świetle prawa. To było jeszcze przed traktorem, więc
    sensacji nie zrobiło ale warto wziąć to pod uwagę.

    Swoją droga powiekszenie puli numerow o jedną cyferkę chyba nie
    spowodowało by końca świata? Szczególnie jak by stare numery dalej działały.

  • 20. Data: 2017-02-08 19:54:25
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Liwiusz* napisał(-a):

    > Weź billing, zobacz jak często
    > dzwonią

    Biling połączeń przychodzących? Daje ktoś coś takiego?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675