  • 1. Data: 2011-07-17 12:54:27
    Temat: numer w Popie jako zombie
    Od: kołcz <k...@c...com>

    Jak długo działa numer na kartę w Orange po wygaśnięciu terminu na
    rozmowy przychodzące? Ma ktoś doświadczenie?

  • 2. Data: 2011-07-17 17:18:34
    Temat: Re: numer w Popie jako zombie
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    kołcz pisze:
    > Jak długo działa numer na kartę w Orange po wygaśnięciu terminu na
    > rozmowy przychodzące? Ma ktoś doświadczenie?
    zaledwie 2 tygodnie połączone z tabunem sms. Potem jest "brak sieci" i
    ktoś mówił ze jeszcze tydzień mozna go z innego numeru doładować zeby
    wskrzesić. Tylko po co ta gadanina jak z pocałowaniem ręki możesz go
    przenieść do Play za 5zł/rok?

    ToMasz

  • 3. Data: 2011-07-17 18:04:22
    Od: kołcz <k...@c...com>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ktoś mówił ze jeszcze tydzień mozna go z innego numeru doładować zeby
    > wskrzesić. Tylko po co ta gadanina jak z pocałowaniem ręki możesz go

    A po co ta agitacje z play? Nienawidzę tej sieci to po pierwsze,
    nienawidzę ich to po drugie, po trzecie trzeba się zarejestrować.
    Pytam jedynie, bo ten pop jest mi potrzebny maksymalnie do końca roku i
    nie wiem czy dokarmiać go za 25zł.

  • 4. Data: 2011-07-17 19:53:46
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    kołcz pisze:
    > Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > A po co ta agitacje z play?
    to nie agitacja tylko najlepsze wyjście.

    > Nienawidzę tej sieci to po pierwsze,
    > nienawidzę ich to po drugie,
    Wolno Ci.
    > po trzecie trzeba się zarejestrować.
    Dla zdrowych, nie oszukujących ludzi to nic strasznego.
    > Pytam jedynie, bo ten pop jest mi potrzebny maksymalnie do końca roku i
    > nie wiem czy dokarmiać go za 25zł.
    Wiec raz szybko wyrejestrujesz, dwa... nie ważne. co bym nie powiedział,
    lepiej będzie jak dosponsorujesz orange (najwiecej skorzystają
    francuzi?) i zapomnisz o sieci której nie lubisz.
    ToMasz

  • 5. Data: 2011-07-17 20:47:19
    Od: kołcz <k...@c...com>

    > to nie agitacja tylko najlepsze wyjście.

    I procenik od sprzedaży?
    Przykro mi, nie będe korzystał z bandyckiej sieci pobierającej
    horrendalne opłaty za połączenia do nich.

    > Wolno Ci.
    > Dla zdrowych, nie oszukujących ludzi to nic strasznego.

    Niestety jestem chorym oszustem i nie zamierzam.

    > Wiec raz szybko wyrejestrujesz, dwa... nie ważne. co bym nie
    > powiedział,
    > lepiej będzie jak dosponsorujesz orange (najwiecej skorzystają
    > francuzi?) i zapomnisz o sieci której nie lubisz.

    Tak, jednak ich zasponsoruje niż ten Twój polski(?) dziadowski play.

  • 6. Data: 2011-07-17 22:02:47
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    kołcz pisze:
    nie rozumiem po co te nerwy?

    > I procenik od sprzedaży?
    > Przykro mi, nie będe korzystał z bandyckiej sieci pobierającej
    > horrendalne opłaty za połączenia do nich.
    nie chce stawać w obronie Play, bo napawdę nie mam w tym interesu, ale
    jak sie mijasz z prawdą to napiszę jak jest. Rozmowy do Play są
    oczywiście droższe, bo taka jest ustawa itp. ale marża np z orange do
    play, jest duuuzo wyższa niz marża z orange do plusa!
    Tak więc do play jest drozej bo tak chce ustawodzaca, a także bardzo
    drozej bo tak chce ORange(naprzykład)

    > Niestety jestem chorym oszustem i nie zamierzam.
    wolno Ci,nikt nie ma nic przeciw! JAk kochasz swoje dane to płać. jak
    chcesz podpisać jeden papierek - będzie taniej. tylko nie rób z tego
    problemu.
    > Tak, jednak ich zasponsoruje niż ten Twój polski(?) dziadowski play.
    Możesz w popie bawic sie przelewami sms, one przedłużają chyba na 5 dni.
    Jakiś pakiet przedłuzał na 30. możesz przejść na free na karte,
    doładować za 100, kase sprzedać przelewem sms, poczekać do konca roku,
    kartę z netem sprzedać.
    rozwiązań jest dużo. pytanie czy warto.
    W playu wybierz sobie taryfę LongPlay 1, dostaniesz godzinkę do
    wszystkich za 1zł przez 6 miesięcy. to sie nazywa sponsorowanie?
    odjeście po pół roku kosztuje 1 kartkę a4+list polecony
    ToMasz

  • 7. Data: 2011-07-18 07:23:32
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-07-17 21:53, ToMasz pisze:
    > Dla zdrowych, nie oszukujących ludzi to nic strasznego.

    Bzdury piszesz. Oni podczas przenoszenia numeru do Play Fresh potrafią
    "przybić" to na abonament! Oczywiście potem możesz odkręcać temat, ale
    to ładnie o nich nie świadczy.

  • 8. Data: 2011-07-18 08:10:31
    Od: " " <g...@N...gazeta.pl>

    Tomaszek <t...@o...pl> napisał(a):

    > Bzdury piszesz. Oni podczas przenoszenia numeru do Play Fresh potrafią
    > "przybić" to na abonament! Oczywiście potem możesz odkręcać temat, ale
    > to ładnie o nich nie świadczy.

    Opowiedz teraz o sieci, w której nie zdarzają się takie rzeczy, ale nie o
    takiej, w której *Tobie* nic się nie zdarzyło, tylko w ogóle się nic nie
    przytrafia.

  • 9. Data: 2011-07-18 08:26:12
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-07-18 10:10, g...@N...gazeta.pl pisze:
    > Opowiedz teraz o sieci, w której nie zdarzają się takie rzeczy, ale nie o
    > takiej, w której *Tobie* nic się nie zdarzyło, tylko w ogóle się nic nie
    > przytrafia.

    Takiej to chyba nie ma, ale przyznasz, że "najlepszą" obsługę klienta ma
    plej;)

  • 10. Data: 2011-07-18 08:30:52
    Od: " " <g...@N...gazeta.pl>

    Tomaszek <t...@o...pl> napisał(a):

    > Takiej to chyba nie ma, ale przyznasz, że "najlepszą" obsługę klienta ma
    > plej;)

    Wg mnie takie rzeczy tylko w Era-mobile.