    From: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: oscyloskop - jaki wybrać pierwszy
    Date: Fri, 14 May 2010 04:28:35 -0400

    On 05/14/2010 04:11 AM, ptoki wrote:
    > Ja bym wolal cos tanszego i prostszego. Ten rigol wyglada ladnie ale
    > przy moim doswiadczeniu nie jestem w stanie stwierdzic czy bym jego
    > funkcje wykorzystal.

    Nie będę namawiał na Rigola, ale nie kupuj oscyloskopu wg. swoich
    dzisiejszych potrzeb. Nawet 500 to nie jest mała kwota, więc warto
    dobrze się zastanowić przed zakupem, żebyś za kilka miesięcy nie został
    z bezużytecznym gratem.
    Ja się skusiłem na DSO nano, bo chciałem mieć dobry i tani oscyloskop, a
    wydawało mi się że do moich zastosowań ten drobiazg wystarczy. No i
    teraz mam dwa oscyloskopy: jeden dobry, drugi tani.

    pzdr.
    j.