    From: Mario <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: oscyloskop - jaki wybrać pierwszy
    Date: Fri, 14 May 2010 11:17:37 +0200

    W dniu 2010-05-14 10:31, ptoki pisze:
> [...]
    wiadomościnews:089043c6-99cd-48c6-a6e1-e8b9a908dfc9@
    s29g2000yqd.googlegroups.com...

    > No wlasnie po to chcialem triggera. Ale mam swiadomosc ze moze byc
    > problematyczne. Wiec jesli jest to wybijcie mi to z glowy :)

    Na pewo należy wybić Ci z głowy przystawki na USB i zabawki w rodzaju
    Vellemana. Najlepiej kupić coś Tektronixa czy Agilenta ale to chyba ze
    3kpln. Taniej będzie Rigol, który zdaje się jest konstrukcyjnie tym
    samym co tanie produkty Agilenta. Zeby było jeszcze taniej to poszukaj
    oscyloskopów Owon a za cenę którą podałeś jest GOOD WILL - INSTEK -1096
    zł brutto
    http://allegro.pl/item1026652513_oscyloskop_cyfrowy_
    good_will_instek_gds1022_25mhz.html
    Oferta wprawdzie z allegro ale to zdaje się sklepik NDN czyli towar
    sklepowy.
    Reasumując: przy tej cenie albo jesteś skazany na jakąś używkę z allegro
    albo nowy produkt chińskich marek. Używka może ci paść i masz wyrzucone
    pieniądze. Ja wziąłbym nówkę ze sklepu np ten ostatni bo sprzedawcę
    obowiązuje rękojmia.

    MD