  • 41. Data: 2016-09-21 16:45:39
    Temat: Re: [ot] tv - wyciszanie reklam
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

    Użytkownik "slawek" <f...@f...com> napisał w wiadomości
    news:almarsoft.1228573029840332665@news.v.pl...

    > To nie tak.
    >
    > Klatka przed puszczeniem dalej ma obliczaną funkcję skrótu (MD5 lub coś
    > lepszego). Jeżeli ten jej odcisk palca już jest na czarnej liście, to
    > blokada. A czarna lista jest generowana dla klatek które się powtarzają
    > wiele razy i/lub są ręcznie wskazane. Z grubsza: reklama mogłaby się
    > wyświetlić, ale tylko raz.
    >
    > Oczywiście da się to obejść: soląc obraz losowym szumem.
    > Oczywiście takie obejście da się zablokować.
    > Itd.

    Jest jeszcze coś.
    Jeżeli ustawić, że chce się obejrzeć dany program, to TV się
    włączy/przełączy przed samym
    programem i raczej nie jest to uwarunkowane czasowo. Być może jest nadawana
    jakaś identyfijkacja...

    --
    Desoft

  • 42. Data: 2016-09-21 18:45:16
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Wed, 21 Sep 2016 16:45:39 +0200, "Desoft" <N...@i...pl> wrote:
    > Jest jeszcze coś.

    Acha, zapomniałem o najprostszym.

    Po prostu nie oglądać (i nie płacić) za TV z reklamami.

    1. Nie będzie reklam. Bo nie oglądając TV w ogóle nie będzie się
    oglądało reklam.

    2. Nie będzie reklam. Bo nadawcy i reklamodawcy musieliby dopłacać do
    interesu z własnej kieszeni a i tak reklamy nie przynosiłyby zysków,
    bo nikt by ich nie oglądał. Więc nie będzie reklam.

  • 43. Data: 2016-09-21 19:03:11
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    > Czy chodi o to, że tabletki są do dupy? Wiem, język relamy, podobnie jak
    > język dyplomacji, potrafi to wyrazić o wiele bardziej wdzięcznymi słowami.

    Nie, chodzi o to że są ludzie którzy muszą brać małe dawki aspiryny,
    dojelitowa nie rujnuje żołądka, ale HF5BS ma o tym blade pojęcie więc
    obśmiewa acard chociaż nie wie po co powstał.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 44. Data: 2016-09-21 19:47:14
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "slawek"

[...]

    ---
    A na ulicach zamknąć oczy (albo lepiej wyłupić) by nie widzieć reklam :-)

    Z reklamami należy walczyć bo są szkodliwe. Ogłupiony reklamami człowiek
    kupuje np drukarkę HP a tu po czasie okazuje się, że ... nie przyjmuje
    materiałów eksploatacyjnych innego producenta. Jakby HP wkładał tam jakiś
    cudowny tusz, którego nie da się podrobić.

  • 45. Data: 2016-09-21 22:07:59
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-09-21 o 15:24, HF5BS pisze:

    > Użytkownik "Gregoriusx" <n...@a...com> napisał w wiadomości

    > Spoko, wiem.

    Skoro wiesz to po co się go czepiasz? jest cała masa reklam które jawnie
    oszukują, czemu ich nie wziąłeś jako przykład?
    A sam Acard jest potrzebnym lekiem.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 46. Data: 2016-09-22 08:09:58
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 21 września 2016 22:08:02 UTC+2 użytkownik janusz_k napisał:

    > Skoro wiesz to po co się go czepiasz? jest cała masa reklam które jawnie
    > oszukują, czemu ich nie wziąłeś jako przykład?
    > A sam Acard jest potrzebnym lekiem.

    Mam wrażenie że prawda jest nieco inna:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Kwas_acetylosalicylowy
    #Dzia.C5.82ania_niepo.C5.BC.C4.85dane

    Leki zawierające w swym składzie kwas acetylosalicylowy są przeciwwskazane dla osób
    cierpiących na chorobę wrzodową żołądka lub dwunastnicy. Aspiryna, poprzez
    _zahamowanie_ produkcji prostaglandyn, przyczynia się do zmniejszenia wydzielania
    przez ściany żołądka ochronnego śluzu. Poza tym wywiera bezpośrednie działanie
    podrażniające na błony śluzowe przewodu pokarmowego[potrzebny przypis].

    Czyli czy to w osłonce czy bez i tak szkodzi.

    Angielska wiki troche więcej o tym pisze:
    https://en.wikipedia.org/wiki/Aspirin#Gastrointestin
    al

    In addition to enteric coating, "buffering" is the other main method companies have
    used to try to mitigate the problem of gastrointestinal bleeding. Buffering agents
    are intended to work by preventing the aspirin from concentrating in the walls of the
    stomach, although the benefits of buffered aspirin are disputed. Almost any buffering
    agent used in antacids can be used; Bufferin, for example, uses magnesium oxide.
    Other preparations use calcium carbonate.[89]

    Tak więc kruszyta kopie o coś co jest narazie nie bardzo potwierdzone....

  • 47. Data: 2016-09-22 08:27:20
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > No nie wiem. Żeby to miało ekonomiczny sens, to musiałoby być jakieś
    > minimum 10.000 osób, gotowych miesięcznie zapłacić powiedzmy 5zl za brak
    > reklam w TV.
    >
    > Nie wiem, czy tyle by się znalazło zakładając, że nie wyda się góry kasy
    > na reklamę w TV. No bo jak by się miało wydać, to potrzeba by jeszcze
    > więcej chętnych :)
    >
    > A w trybie "jednorazowej sprzedaży", to w ogóle imo nie ma sensu.
    > Kto zapłaci za taki dynks kilkaset zł ? A tyle by musiało kosztować, żeby
    > coś sensownego zarobić.

    To już lepiej płacić kilkanaście/kilkadziesiąt złotych miesięcznie za pakiet
    płatnej TV bez reklam.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 48. Data: 2016-09-22 09:50:19
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    ps.com...
> [...]

    Jak cholera, tak bardzo, że tabletkom trzeba nadawac jakieś fantazyjne formy
    :P

> [...]

    > podrażniające na błony śluzowe przewodu pokarmowego[potrzebny przypis].

    > Czyli czy to w osłonce czy bez i tak szkodzi.

    Ano, czyli dotrze od dupy strony i swoje zrobi :P Więc z osłonką, czy bez,
    na jedno wychodzi.

> [...]

    > uses magnesium oxide. Other preparations use calcium carbonate.[89]

    > Tak więc kruszyta kopie o coś co jest narazie nie bardzo potwierdzone....

    No, ja się czepiłem, że w reklamie jest to prezentowane jako coś osobnego.
    A skutki?
    Tak, ja nie kryję, byłem kasjerem. Ale interesuję się też trochę tym, co
    sprzedaję, więc i paralekami "przy kasie" także. Babka pyta, czy jest XXXXX.
    Istotne jest, ze zawiera paracetamol alias acetaminofen. Nie ma. Ale widzę,
    że jest YYYYY, różniący się od XXXXX tylko nazwą i producentem. Ona chce
    XXXXX. Ale jakoś jej wytłumaczyłem istotę różnicy i babka ostatecznie nabyła
    YYYYY.
    Do czego zmierzam. Kobitka pewnie myślała, że to jest coś zupełnie innego, a
    pomagało jej tamto. Jak to reklamy nas zarzucają, hasło? BEZPIECZNY DLA
    ŻOŁĄDKA. Ale już reklamy nie mówią, że jest KATASTROFALNY DLA WĄTROBY. Po
    zażyciu, OIDP, jest on, rzecz jasna, metabolizowany, nie pamiętam, jak się
    nazywa wytwarzana przez wątrobę substancja, która zapobiega/utrudnia
    uszkadzanie jej przez paracetamol. Jej zasoby są ograniczone i przy
    przedawkowaniu następuje katastrofa. Człowiek zwiedziony reklamą XXXXX,
    kupi, zwiedziony reklamą YYYYY kupi, jeszcze jakaś reklama ZZZZZ zwiedzie,
    człowiek kupi. I pewnego razu... "ale mnie łeb napierpapierdala", co robi,
    nie znając istoty rzeczy? XXXXX - bęc, YYYYY - bęc, ZZZZZ - bęc, każdego po
    jednym, by nie przedawkować :P. Więc 3 x paracetamol (no, kto czyta ulotki,
    powiedzcie mi? Niby tam pier...ą w reklamie "czytaj ulotkę"...) i później
    hepatolog zarobi honorarium za wizytę... i to pewnie niejedną...:P
    Więc forma reklamy ACARD-u (powód zainteresowania się akurat nim podałem
    wcześniej, kto uważnie czytał, to się doczytał, więc odrzucam zadawane w tym
    aspekcie pytania), ale też większości innych paraleków jest do dupy.
    Skierowana jest bowiem nie na istotę problemu, warunkującą użycie leku, ale
    np. na to, że "bierz, bo zobacz jakie fajne tabletki", "bierz, bo być moze
    chorujesz na...", "bierz, bo być może zapobiegniesz" (mniejsza o to, czemu),
    czy wręcz "idź się skuj, schlaj, pier...nij łbem w ścianę, bo mamy takie
    zajebiste tabletki od bólu głowy/sraczki/zbolałych stawów, chooj wie czego
    jeszcze". O suplementach nie wspomknę (przynajmniej teraz), bo za ich
    reklamy to bym do pierdla wsadzał.

    --
    Gdy więc wszystkie sposoby ratunku upadły,
    Wśród SERDECZNYCH PRZYJACIÓŁ, psy zająca zjadły. - I.Krasicki "Przyjaciele"

  • 49. Data: 2016-09-22 10:37:02
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 22 września 2016 09:50:12 UTC+2 użytkownik HF5BS napisał:
    > Użytkownik <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    Opisujesz problem. I na moje oko ten problem będzie trudno ugryźć.

    Z jednej strony rzeczywiście jest tak że wiele leków to to samo tylko "perfumowane"
    inaczej. Więc w sumie można by je stosować zamiennie.
    O ile skład jest taki sam to nie ma problemu.

    Ale wiele jest niestety na tyle mocno niekompatybilne że nie można sobie od tak
    decydować o uzyciu zamiennika. Mają jakies dodatki które moga modyfikować działanie
    dosyć mocno.

    I nie widzę możliwości aby to sprawnie rozwikłać. Ani na poziomie wymagań
    farmaceutycznych ani za pomocą wiedzy popularnej.

    Na ten przykłąd u mnie zastepniki aspiryny działają niezbyt fajnie. A próbowałem
    "hackować" i zamiast bayerowskiej drogiej kupować te tańsza z kofeiną. Kończyło się
    rewolucjami gastrycznymi...

  • 50. Data: 2016-09-22 11:01:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    napisał:
> [...]
    >"perfumowane" inaczej. Więc w sumie można by je stosować zamiennie.
    >O ile skład jest taki sam to nie ma problemu.

    Tam moze jeszcze byc masa cudow poza samym skladem. Jak chocby te
    dojelitowe.

    >Na ten przykłąd u mnie zastepniki aspiryny działają niezbyt fajnie. A
    >próbowałem "hackować" i zamiast bayerowskiej drogiej kupować te
    >tańsza z kofeiną. >Kończyło się rewolucjami gastrycznymi...

    Bayerowska ma kofeine w skladzie ?
    Probowales zwyklej polopiryny ? Miliony Polakow to zazywaja i raczej
    problemow nie powoduje.

    Potrzebujesz dodatkowo kofeiny ? To moze popic kawa ?
    (czy raczej ... polopiryne woda, a po pol godzinie filizanka kawy, no
    bo kto wie jak reaguje aspiryna z kawa :-)

    J.