  • 1. Data: 2011-07-14 06:34:56
    Temat: panoramy sferyczne z Wąwozu Samaria na Krecie
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    Witam,

    Jedni lecą na Kretę, żeby leżeć plackiem na plaży, a niektórzy zajmują
    sobie bagaż statywem i głowicą :)

    http://www.samariapanoramy.iturysta.eu

    Wojtek

    --
    polecam stronę: www.szuwalszczyznainfo.pl
    Baza noclegów i agroturystyki na Suwalszczyźnie.

  • 2. Data: 2011-07-14 06:52:54
    Temat: Re: panoramy sferyczne z Wąwozu Samaria na Krecie
    Od: Wojciech Waga aka wojek <n...@d...pl>

    crazy bejbi pisze:
    > Witam,
    >
    > Jedni lecą na Kretę, żeby leżeć plackiem na plaży, a niektórzy zajmują
    > sobie bagaż statywem i głowicą :)
    >
    > http://www.samariapanoramy.iturysta.eu
    >
    > Wojtek

    Dość fajnie to działa. Zdradzisz może nazwę programu który generuje te
    flashe?

    pozdr.
    w.

  • 3. Data: 2011-07-14 07:37:37
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2011-07-14 08:52, Wojciech Waga aka wojek pisze:

    > Dość fajnie to działa. Zdradzisz może nazwę programu który generuje te
    > flashe?

    AutoPanoGiga - stworzenie panoramy sferycznej
    krpano (rozbicie sferycznej na kwadraty dla celów retuszu i edycja z
    Photoshopie)
    AutoPanoTour - stworzenie panoramy flash

    wojtek

  • 4. Data: 2011-07-14 08:06:51
    Od: "gajowy" <gajowy-maupa-poczta.neostradat.pl>

    > Jedni lecą na Kretę, żeby leżeć plackiem na plaży, a niektórzy zajmują
    > sobie bagaż statywem i głowicą :)

    > http://www.samariapanoramy.iturysta.eu

    niestety pod Chrome nic nie widać ;(

    g a j o w y

  • 5. Data: 2011-07-14 08:21:09
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2011-07-14 10:06, gajowy pisze:

    > niestety pod Chrome nic nie widać ;(
    >
    > g a j o w y

    Widać, widać.

    JD

  • 6. Data: 2011-07-14 08:27:21
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    > niestety pod Chrome nic nie widać ;(

    u mnie widać ...

    Wojtek

  • 7. Data: 2011-07-14 14:29:24
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-14 08:34, crazy bejbi pisze:
    > Witam,
    >
    > Jedni lecą na Kretę, żeby leżeć plackiem na plaży, a niektórzy zajmują
    > sobie bagaż statywem i głowicą :)
    >
    > http://www.samariapanoramy.iturysta.eu

    Normalnie mi dech zaparło z wrażenia.

    --
    animka

  • 8. Data: 2011-07-14 16:07:47
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    crazy bejbi pisze:
    > Witam,
    >
    > Jedni lecą na Kretę, żeby leżeć plackiem na plaży, a niektórzy zajmują
    > sobie bagaż statywem i głowicą :)
    >
    > http://www.samariapanoramy.iturysta.eu

    Na dwóch komputerach, świeży FireFox 5.0, nic nie widać i nie proponuje
    dogrania żadnych wtyczek.

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek

  • 9. Data: 2011-07-14 16:54:33
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 14/07/2011 09:06, gajowy wrote:

    > niestety pod Chrome nic nie widać ;(

    W Chrome nie widać też suwaków cen w mojej wyszukiwarce ubezpieczeń
    samochodowych i jeszcze kilku rzeczy, dlatego przestałem tej
    przeglądarki robiącej wszystko poza wyświetlaniem stron używac. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 10. Data: 2011-07-14 16:55:14
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 14/07/2011 17:07, Jan Rudziński wrote:
    > Cześć wszystkim

    > Na dwóch komputerach, świeży FireFox 5.0, nic nie widać i nie proponuje
    > dogrania żadnych wtyczek.

    W 6.0 beta żadnego problemu

    --
    Pozdrawiam,